-
Chock och Hannos docka. Dubbeldäckare (HC6)
Inbunden bok. Gebers. 1963.
Mycket gott skick. Skyddsomslag i gott skick. 202+185 sidor.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKGebers. -
Stora Nicke-boken : Aaaa-tchi / Var är din bi...
Inbunden bok. AB Lindqvists förlag . 1961.
Gott skick. Skavd längs kanterna. Hanteringsspår på pärmen. Namnad på pärmens insida. Fin inlaga.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKAB Lindqvists förlag -
Chock wave
Inbunden bok. Simon & Shuster. 1996. 537 sidor.
ISBN 9780684816388
Mycket gott skick. Skyddsomslag i mycket gott skick. Tung bok med stor Engelsk text. En äventyrsroman skapad av äventyrens mästare Clive Cussler. Den utspelar sig i New York London Toronto Sydney Tokyo och Singapore. Perfekt bok om du vill träna engelskan.
Svagt gulnad invändigt. … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKSimon & Shuster 9780684816388 -
Ge kunden en positiv chock. Kundservice i vär...
Inbunden bok. EQP Förlag. 1:3 uppl. 2008. 248 sidor.
Hyggligt skick. Format 21,5 x 15,5 cm Vikt 555 g.
Inbundet förlagsband, små illustrationer och figurer i färg av Maria Henriksson. Hur du får kunden att komma tillbaka och dessutom ge dig ett gott rykte. Anekdoter, tips och guldkorn på vägen.
// Inga anteckningar upptä läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789198008524
- Titel
- Ge kunden en positiv chock - Kundservice i världsklass
- Författare
- Wettsjö, PG
- Förlag
- EQP Förlag
- Utgivningsår
- 2012
- Omfång
- 248 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 210 mm Ryggbredd 19 mm
- Vikt
- 552 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Möter du kunder i ditt jobb? Ja, då är den här boken ett måste, för här får du tips, råd och idéer om hur du får nöjda, eller ännu hellre, imponerade kunder.
• Du får veta vad som får kunden att vilja komma tillbaka till dig och ditt företag.
• Du får tips om hur du får ett gott rykte bland kunderna.
Detta är två av de viktigaste ingredienserna för att bli en stark aktör på marknaden. Det gör dig inte bara mer attraktiv för kunderna, utan gör det också svårare för dina konkurrenter. Teorier varvas med exempel och konkreta tips, vilket gör boken både lättläst och i högsta grad praktiskt användbar.
PG Wettsjö är utbildare och föreläsare inom områdena kundservice, försäljning, kommunikation och presentation.
EQP Förlag 1:3 9789198008524 -
Ge omgivningen en positiv chock. Bemötande &...
Inbunden bok. EQP Education AB. 1:2 uppl. 2021. 344 sidor.
Nära nyskick. Format 21,5 x 15 cm Vikt 745 g.
Inbundet förlagsband, uppdaterad upplaga, illustrerad av Maria Henriksson. Briljant bemötande, sympatisk kommunikation & magisk kundservice. ISBN numret anger tyvärr titeln "Ge kunden & omgivningen en positiv chock". Ur ba läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789151924083
- Titel
- Ge kunden & omgivningen en positiv chock
- Författare
- Wettsjö, PG
- Förlag
- EQP Business Education AB
- Utgivningsår
- 2021
- Omfång
- 344 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 156 x 19 mm Ryggbredd 217 mm
- Vikt
- 588 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Detta är en bok som passar alla som vill förstå sin omgivning bättre och som vill bli bättre på att tackla olika människor i vitt skilda situationer. Boken behandlar ämnena kommunikation, bemötande, kundvård och kundservice.
Önskar du bli bättre på att kommunicera med din kund, kollega, vän eller partner? Då är denna bok en bra början! Den ger dig tips om hur du kan bemöta din omgivning på ett briljant sätt! Boken erbjuder dig som läsare ett flertal råd om hur du kan imponera på din omgivning. Tips som du kan dra nytta av både privat och på jobbet. ”Ge omgivningen en Positiv chock” är en uppföljare till boken ”Ge kunden en positiv chock”. Den är med sig väsentliga delar av föregångaren, därav den snarlika titeln. Boken innehåller också mycket nytt material! Bland annat delar om självkänsla, rätt attityd, hantering av svåra personer, fakta resistens, kraften i ett leende mm.
”En positiv chock ger läsaren en upplevelse med ”det där” lilla extra. PG har alltid haft just ”det där” på scenen, så att han skulle lyckas skriva en bok som också är något utöver det vanliga var väntat.”
Olof Röhlander Lic. Mental tränare, författare, årets talare
”PG Wettsjö är en berättare i världsklass. Med historier ger PG läsaren exempel på hur man kan tänka nytt och göra om allt i syfte att ge omgivningen ett bemötande som de ska minnas för livet.”
John Steinberg Författare, Filosofie doktor och föreläsare
PG Wettsjö har haft nästan 3000 föreläsningar för ca 300 000 personer. Han är även författare till böckerna ”Trollbind dina åhörare”, ”När surpuppan log” och säljsuccén ”Ge kunden en positiv chock” som är Sveriges mest sålda kundservicebok. Han är också grundare till EQP Business School som vann Gasellpriset 2007.
EQP Education AB 1:2 9789151924083 -
Ge kunden & omgivningen en positiv chock
Inbunden bok. EQP Business Education AB. 1 uppl. 2021. 344 sidor.
Mycket gott skick. Fin bok såld av biblioteket. stämpel längst bak i boken
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789151924083
- Titel
- Ge kunden & omgivningen en positiv chock
- Författare
- Wettsjö, PG
- Förlag
- EQP Business Education AB
- Utgivningsår
- 2021
- Omfång
- 344 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 156 x 19 mm Ryggbredd 217 mm
- Vikt
- 588 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Detta är en bok som passar alla som vill förstå sin omgivning bättre och som vill bli bättre på att tackla olika människor i vitt skilda situationer. Boken behandlar ämnena kommunikation, bemötande, kundvård och kundservice.
Önskar du bli bättre på att kommunicera med din kund, kollega, vän eller partner? Då är denna bok en bra början! Den ger dig tips om hur du kan bemöta din omgivning på ett briljant sätt! Boken erbjuder dig som läsare ett flertal råd om hur du kan imponera på din omgivning. Tips som du kan dra nytta av både privat och på jobbet. ”Ge omgivningen en Positiv chock” är en uppföljare till boken ”Ge kunden en positiv chock”. Den är med sig väsentliga delar av föregångaren, därav den snarlika titeln. Boken innehåller också mycket nytt material! Bland annat delar om självkänsla, rätt attityd, hantering av svåra personer, fakta resistens, kraften i ett leende mm.
”En positiv chock ger läsaren en upplevelse med ”det där” lilla extra. PG har alltid haft just ”det där” på scenen, så att han skulle lyckas skriva en bok som också är något utöver det vanliga var väntat.”
Olof Röhlander Lic. Mental tränare, författare, årets talare
”PG Wettsjö är en berättare i världsklass. Med historier ger PG läsaren exempel på hur man kan tänka nytt och göra om allt i syfte att ge omgivningen ett bemötande som de ska minnas för livet.”
John Steinberg Författare, Filosofie doktor och föreläsare
PG Wettsjö har haft nästan 3000 föreläsningar för ca 300 000 personer. Han är även författare till böckerna ”Trollbind dina åhörare”, ”När surpuppan log” och säljsuccén ”Ge kunden en positiv chock” som är Sveriges mest sålda kundservicebok. Han är också grundare till EQP Business School som vann Gasellpriset 2007.
EQP Business Education AB 1 9789151924083 -
En liten chock
Inbunden bok. Tiden. 1 uppl. 2007. 272 sidor.
Mycket gott skick. Smärre hanteringsspår på pärmen. Liten ägarmärkning på inlagans första blad.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789185243983
- Titel
- En liten chock
- Författare
- Lindbäck, Johanna
- Förlag
- Tiden
- Utgivningsår
- 2007
- Omfång
- 272 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Mått
- 136 x 200 mm Ryggbredd 21 mm
- Vikt
- 432 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Gustav hoppades på tre saker när han började gymnasiet:
1) En flickvän, eller en tillfällig tjej att ha sex med, åtminstone en gång.
2) En massa nya kompisar med samma intressen som han, det vill säga inte sport.
3) En ny personlighet.
Nu är det bara ett par månader kvar till studenten och Gustav har nästan gett upp hoppet.
Men så får klassen en vikarie i engelska, Eva. Hon har glittrande ögon och röda kinder och vet ingenting om den normala Gustav. När Gustav börjar prata med henne glömmer han nästan bort det själv. Och mitt i alltihop bildar han och Elin en pakt. De ska göra något oväntat - något som gör dem mindre missnöjda med sig själva och sina förutsägbara liv. Något som gör att de slipper dö av tristess och leda. Det drar ihop sig till en liten chock ...
En rolig, smart, och romantisk bok med sköna och väl avlyssnade karaktärer. Kort sagt - en bok som innehåller allt man behöver för att må bra!
Tiden 1 9789185243983 -
En liten chock
Pocketbok. Tiden. 2 uppl. 2009. 272 sidor.
Nyskick. Förlagsny och oläst. Flera ex i lager
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789173710664
- Titel
- En liten chock
- Författare
- Lindbäck, Johanna
- Förlag
- Tiden
- Utgivningsår
- 2009
- Omfång
- 272 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 110 x 180 mm Ryggbredd 17 mm
- Vikt
- 146 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Pricksäker, romantisk och rolig måbra-pocket!
Gustav hoppades på tre saker när han började gymnasiet:
1. En flickvän, eller en tillfällig tjej att ha sex med, åtminstone en gång.
2. En massa nya kompisar med samma intressen som han, det vill säga inte sport.
3. En ny personlighet.
Nu är det bara ett par månader kvar till studenten och Gustav har nästan gett upp hoppet. Men så bildar han och Elin i klassen en pakt. De ska göra något oväntat - något som gör dem mindre missnöjda med sig själva och sina förutsägbara liv. Något som gör att de slipper dö av tristess och leda. Det drar ihop sig till en liten chock …
Tiden 2 9789173710664 -
3 x Arvo: 1. Spöket får spader. 2. Spöket får...
Inbunden bok. B Wahlströms. 1 uppl.
Mycket gott skick. Tre delar om Arvo, killen från framtiden (serien även kallad Spöket-böckerna). Del 5, 9, 10. (av totalt 16, se nedan) Tre inbundna gröna ryggklotband, typiska för serien B. Wahlströms ungdomsböcker. 8:o. 180x115x15 mm per del. Ca 150 g per del. [0306] /-- läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKB Wahlströms 1 -
Ge Kunden En Positiv Chock – Kundservice i vä...
Inbunden bok. EQP Förlag. 1:3 uppl. 2012. 248 sidor.
Nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789198008524
- Titel
- Ge kunden en positiv chock - Kundservice i världsklass
- Författare
- Wettsjö, PG
- Förlag
- EQP Förlag
- Utgivningsår
- 2012
- Omfång
- 248 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 210 mm Ryggbredd 19 mm
- Vikt
- 552 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Möter du kunder i ditt jobb? Ja, då är den här boken ett måste, för här får du tips, råd och idéer om hur du får nöjda, eller ännu hellre, imponerade kunder.
• Du får veta vad som får kunden att vilja komma tillbaka till dig och ditt företag.
• Du får tips om hur du får ett gott rykte bland kunderna.
Detta är två av de viktigaste ingredienserna för att bli en stark aktör på marknaden. Det gör dig inte bara mer attraktiv för kunderna, utan gör det också svårare för dina konkurrenter. Teorier varvas med exempel och konkreta tips, vilket gör boken både lättläst och i högsta grad praktiskt användbar.
PG Wettsjö är utbildare och föreläsare inom områdena kundservice, försäljning, kommunikation och presentation.
EQP Förlag 1:3 9789198008524 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKÅhlén & Åkerlund 1 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKÅhlén & Åkelund 1 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKÅhlén & Åkerlund 1 -
Hans Arnold : veckans chock : [250 illustrati...
Häftad bok. Bulleribock. 2006. 269 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789197642408
- Titel
- Hans Arnold : veckans chock : [250 illustrationer från åren 1954-1979]
- Författare
- Hans Arnold
- Förlag
- Bulleribock
- Utgivningsår
- 2006
- Omfång
- 269 sidor
- Bandtyp
- Danskt band
- Mått
- 169 x 219 mm Ryggbredd 16 mm
- Vikt
- 528 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
Ytterligare författare: Arnold, Hans
Ytterligare medarbetare: Fredholm, Emil
Ytterligare medarbetare: Neppenström, Christian
Ytterligare medarbetare: Vecko-revyn,
Bulleribock 9789197642408 -
Ge kunden en positiv chock - Kundservice i vä...
Inbunden bok. EQP Förlag. 4 uppl. 2012. 248 sidor.
Nyskick. Ren och fin.
Troligen är boken oläst.
Svart rygg. Vit text.Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789198008524
- Titel
- Ge kunden en positiv chock - Kundservice i världsklass
- Författare
- Wettsjö, PG
- Förlag
- EQP Förlag
- Utgivningsår
- 2012
- Omfång
- 248 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 210 mm Ryggbredd 19 mm
- Vikt
- 552 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Möter du kunder i ditt jobb? Ja, då är den här boken ett måste, för här får du tips, råd och idéer om hur du får nöjda, eller ännu hellre, imponerade kunder.
• Du får veta vad som får kunden att vilja komma tillbaka till dig och ditt företag.
• Du får tips om hur du får ett gott rykte bland kunderna.
Detta är två av de viktigaste ingredienserna för att bli en stark aktör på marknaden. Det gör dig inte bara mer attraktiv för kunderna, utan gör det också svårare för dina konkurrenter. Teorier varvas med exempel och konkreta tips, vilket gör boken både lättläst och i högsta grad praktiskt användbar.
PG Wettsjö är utbildare och föreläsare inom områdena kundservice, försäljning, kommunikation och presentation.
EQP Förlag 4 9789198008524 -
Ge kunden en positiv chock - Kundservice i vä...
Inbunden bok. EQP Förlag. 2 uppl. 2012. 248 sidor.
Mycket gott skick. Fin bok med en hälsning från författaren på insidan. (Lev väl och lycka till./PW)
Mycket fint skick!Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789198008524
- Titel
- Ge kunden en positiv chock - Kundservice i världsklass
- Författare
- Wettsjö, PG
- Förlag
- EQP Förlag
- Utgivningsår
- 2012
- Omfång
- 248 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 210 mm Ryggbredd 19 mm
- Vikt
- 552 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Möter du kunder i ditt jobb? Ja, då är den här boken ett måste, för här får du tips, råd och idéer om hur du får nöjda, eller ännu hellre, imponerade kunder.
• Du får veta vad som får kunden att vilja komma tillbaka till dig och ditt företag.
• Du får tips om hur du får ett gott rykte bland kunderna.
Detta är två av de viktigaste ingredienserna för att bli en stark aktör på marknaden. Det gör dig inte bara mer attraktiv för kunderna, utan gör det också svårare för dina konkurrenter. Teorier varvas med exempel och konkreta tips, vilket gör boken både lättläst och i högsta grad praktiskt användbar.
PG Wettsjö är utbildare och föreläsare inom områdena kundservice, försäljning, kommunikation och presentation.
EQP Förlag 2 9789198008524 -
Ge kunden en positiv chock - Kundservice i vä...
Inbunden bok. EQP Förlag. 2 uppl. 2012. 248 sidor.
Mycket gott skick. En tom sida i slutet är riven. Annars i mycket bra skick
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789198008524
- Titel
- Ge kunden en positiv chock - Kundservice i världsklass
- Författare
- Wettsjö, PG
- Förlag
- EQP Förlag
- Utgivningsår
- 2012
- Omfång
- 248 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 210 mm Ryggbredd 19 mm
- Vikt
- 552 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Möter du kunder i ditt jobb? Ja, då är den här boken ett måste, för här får du tips, råd och idéer om hur du får nöjda, eller ännu hellre, imponerade kunder.
• Du får veta vad som får kunden att vilja komma tillbaka till dig och ditt företag.
• Du får tips om hur du får ett gott rykte bland kunderna.
Detta är två av de viktigaste ingredienserna för att bli en stark aktör på marknaden. Det gör dig inte bara mer attraktiv för kunderna, utan gör det också svårare för dina konkurrenter. Teorier varvas med exempel och konkreta tips, vilket gör boken både lättläst och i högsta grad praktiskt användbar.
PG Wettsjö är utbildare och föreläsare inom områdena kundservice, försäljning, kommunikation och presentation.
EQP Förlag 2 9789198008524 -
Ge kunden en positiv chock - Kundservice i vä...
Inbunden bok. EQP Förlag. 2 uppl. 2012. 248 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag saknas. Oläst exemplar. Skyddsomslag aldrig funnits till boken.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789198008524
- Titel
- Ge kunden en positiv chock - Kundservice i världsklass
- Författare
- Wettsjö, PG
- Förlag
- EQP Förlag
- Utgivningsår
- 2012
- Omfång
- 248 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 210 mm Ryggbredd 19 mm
- Vikt
- 552 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Möter du kunder i ditt jobb? Ja, då är den här boken ett måste, för här får du tips, råd och idéer om hur du får nöjda, eller ännu hellre, imponerade kunder.
• Du får veta vad som får kunden att vilja komma tillbaka till dig och ditt företag.
• Du får tips om hur du får ett gott rykte bland kunderna.
Detta är två av de viktigaste ingredienserna för att bli en stark aktör på marknaden. Det gör dig inte bara mer attraktiv för kunderna, utan gör det också svårare för dina konkurrenter. Teorier varvas med exempel och konkreta tips, vilket gör boken både lättläst och i högsta grad praktiskt användbar.
PG Wettsjö är utbildare och föreläsare inom områdena kundservice, försäljning, kommunikation och presentation.
EQP Förlag 2 9789198008524 -
Ge kunden & omgivningen en positiv chock
Inbunden bok. EQP Business Education AB. 1 uppl. 2021. 344 sidor.
Nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789151924083
- Titel
- Ge kunden & omgivningen en positiv chock
- Författare
- Wettsjö, PG
- Förlag
- EQP Business Education AB
- Utgivningsår
- 2021
- Omfång
- 344 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 156 x 19 mm Ryggbredd 217 mm
- Vikt
- 588 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Detta är en bok som passar alla som vill förstå sin omgivning bättre och som vill bli bättre på att tackla olika människor i vitt skilda situationer. Boken behandlar ämnena kommunikation, bemötande, kundvård och kundservice.
Önskar du bli bättre på att kommunicera med din kund, kollega, vän eller partner? Då är denna bok en bra början! Den ger dig tips om hur du kan bemöta din omgivning på ett briljant sätt! Boken erbjuder dig som läsare ett flertal råd om hur du kan imponera på din omgivning. Tips som du kan dra nytta av både privat och på jobbet. ”Ge omgivningen en Positiv chock” är en uppföljare till boken ”Ge kunden en positiv chock”. Den är med sig väsentliga delar av föregångaren, därav den snarlika titeln. Boken innehåller också mycket nytt material! Bland annat delar om självkänsla, rätt attityd, hantering av svåra personer, fakta resistens, kraften i ett leende mm.
”En positiv chock ger läsaren en upplevelse med ”det där” lilla extra. PG har alltid haft just ”det där” på scenen, så att han skulle lyckas skriva en bok som också är något utöver det vanliga var väntat.”
Olof Röhlander Lic. Mental tränare, författare, årets talare
”PG Wettsjö är en berättare i världsklass. Med historier ger PG läsaren exempel på hur man kan tänka nytt och göra om allt i syfte att ge omgivningen ett bemötande som de ska minnas för livet.”
John Steinberg Författare, Filosofie doktor och föreläsare
PG Wettsjö har haft nästan 3000 föreläsningar för ca 300 000 personer. Han är även författare till böckerna ”Trollbind dina åhörare”, ”När surpuppan log” och säljsuccén ”Ge kunden en positiv chock” som är Sveriges mest sålda kundservicebok. Han är också grundare till EQP Business School som vann Gasellpriset 2007.
EQP Business Education AB 1 9789151924083 -
En liten chock
Pocketbok. Tiden. 2 uppl. 2009. 272 sidor.
Gott skick. En liten chock
Gott skick
Obuten rygg
Se mina andra annonser för samfraktInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789173710664
- Titel
- En liten chock
- Författare
- Lindbäck, Johanna
- Förlag
- Tiden
- Utgivningsår
- 2009
- Omfång
- 272 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 110 x 180 mm Ryggbredd 17 mm
- Vikt
- 146 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Pricksäker, romantisk och rolig måbra-pocket!
Gustav hoppades på tre saker när han började gymnasiet:
1. En flickvän, eller en tillfällig tjej att ha sex med, åtminstone en gång.
2. En massa nya kompisar med samma intressen som han, det vill säga inte sport.
3. En ny personlighet.
Nu är det bara ett par månader kvar till studenten och Gustav har nästan gett upp hoppet. Men så bildar han och Elin i klassen en pakt. De ska göra något oväntat - något som gör dem mindre missnöjda med sig själva och sina förutsägbara liv. Något som gör att de slipper dö av tristess och leda. Det drar ihop sig till en liten chock …
Tiden 2 9789173710664 -
Chock!
Inbunden bok. Stockholm : Norstedt. 1973.
Gott skick. Skyddsomslag i hyggligt skick. Pappband i gott skick med delvis bleknat skyddsomslag med flertalet sprickor
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789117320027
- Titel
- Chock!
- Författare
- Crichton, Michael - Ekegren, Lars
- Förlag
- Stockholm : Norstedt
- Utgivningsår
- 1973
- Språk
- Svenska
Stockholm : Norstedt 9789117320027 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789198735376
- Titel
- Chock. Skymningens fasor II
- Författare
- Larsson Olanders, Jonas
- Förlag
- Eloso Förlag AB
- Utgivningsår
- 2022
- Omfång
- 134 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Mått
- 170 x 245 mm Ryggbredd 15 mm
- Vikt
- 482 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Tack vare Hollywood och digitalisering har alla koll på vad som händer i världen, men ingen vet längre vad som finns på ens egen bakgård. I andra volymen av Skymningens fasor lyfter vi fram unika skandinaviska monster. Varför skall du låta spelarna möta ett vanligt spöke när de istället kan utsättas för De små under jorden? Vem behöver vanliga zombier när man har mylingar och strandvaskare? Och när du tröttnat på varulvar står monstergrisen gloson redo i kulisserna. Vi presenterar även de farligaste väsen Chock har ett erbjuda, som den uråldriga häxan Baba-Yaga, mumie drottningen, Hatshepsut och den nordiska vampyren Thormund Halldorasson. Få spelgrupper kommer klara av möten med dessa monster, så använd dem med största försiktighet.
Eloso Förlag AB 9789198735376 -
Ge omgivningen en positiv chock briljant bemö...
Inbunden bok.
Nära nyskick. EQP Business Education AB. uppl.1:3. [2019]. 343 s. Förlagsband. 15,5 x 21,5cm. Lätt märke fram.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789151924083
- Titel
- Ge kunden & omgivningen en positiv chock
- Författare
- Wettsjö, PG
- Förlag
- EQP Business Education AB
- Utgivningsår
- 2021
- Omfång
- 344 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 156 x 19 mm Ryggbredd 217 mm
- Vikt
- 588 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Detta är en bok som passar alla som vill förstå sin omgivning bättre och som vill bli bättre på att tackla olika människor i vitt skilda situationer. Boken behandlar ämnena kommunikation, bemötande, kundvård och kundservice.
Önskar du bli bättre på att kommunicera med din kund, kollega, vän eller partner? Då är denna bok en bra början! Den ger dig tips om hur du kan bemöta din omgivning på ett briljant sätt! Boken erbjuder dig som läsare ett flertal råd om hur du kan imponera på din omgivning. Tips som du kan dra nytta av både privat och på jobbet. ”Ge omgivningen en Positiv chock” är en uppföljare till boken ”Ge kunden en positiv chock”. Den är med sig väsentliga delar av föregångaren, därav den snarlika titeln. Boken innehåller också mycket nytt material! Bland annat delar om självkänsla, rätt attityd, hantering av svåra personer, fakta resistens, kraften i ett leende mm.
”En positiv chock ger läsaren en upplevelse med ”det där” lilla extra. PG har alltid haft just ”det där” på scenen, så att han skulle lyckas skriva en bok som också är något utöver det vanliga var väntat.”
Olof Röhlander Lic. Mental tränare, författare, årets talare
”PG Wettsjö är en berättare i världsklass. Med historier ger PG läsaren exempel på hur man kan tänka nytt och göra om allt i syfte att ge omgivningen ett bemötande som de ska minnas för livet.”
John Steinberg Författare, Filosofie doktor och föreläsare
PG Wettsjö har haft nästan 3000 föreläsningar för ca 300 000 personer. Han är även författare till böckerna ”Trollbind dina åhörare”, ”När surpuppan log” och säljsuccén ”Ge kunden en positiv chock” som är Sveriges mest sålda kundservicebok. Han är också grundare till EQP Business School som vann Gasellpriset 2007.
9789151924083 -
Chock nr 9/1975
Tidning, tidskrift. Semic. 48 sidor.
Gott skick. Klammerhäftad serietidning. Lite rullad rygg. Svag stämpel på framsidan från Metro-butik som sålde den. Inget skrivet (VG)
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKSemic -
Hans Arnold - veckans chock. 250 illustration...
Häftad bok. Bulleribock. 1 uppl. 2006. 269 sidor.
Nära nyskick. Danskt band, trådbunden. Skrivet "Recensionsex" försättsbladet.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789197642408
- Titel
- Hans Arnold : veckans chock : [250 illustrationer från åren 1954-1979]
- Författare
- Hans Arnold
- Förlag
- Bulleribock
- Utgivningsår
- 2006
- Omfång
- 269 sidor
- Bandtyp
- Danskt band
- Mått
- 169 x 219 mm Ryggbredd 16 mm
- Vikt
- 528 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
Ytterligare författare: Arnold, Hans
Ytterligare medarbetare: Fredholm, Emil
Ytterligare medarbetare: Neppenström, Christian
Ytterligare medarbetare: Vecko-revyn,
Bulleribock 1 9789197642408 -
Chock på chock på chock
Häftad bok. Åhlén och Åkerlund. 1 uppl. 1971. 173 sidor.
Gott skick. Läs märken på rygg, annars fin se mina övriga annonser för u!
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKÅhlén och Åkerlund 1 -
Ge kunden en positiv chock - Kundservice i vä...
Inbunden bok. EQP Förlag. 2 uppl. 2012. 248 sidor.
Nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789198008524
- Titel
- Ge kunden en positiv chock - Kundservice i världsklass
- Författare
- Wettsjö, PG
- Förlag
- EQP Förlag
- Utgivningsår
- 2012
- Omfång
- 248 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 210 mm Ryggbredd 19 mm
- Vikt
- 552 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Möter du kunder i ditt jobb? Ja, då är den här boken ett måste, för här får du tips, råd och idéer om hur du får nöjda, eller ännu hellre, imponerade kunder.
• Du får veta vad som får kunden att vilja komma tillbaka till dig och ditt företag.
• Du får tips om hur du får ett gott rykte bland kunderna.
Detta är två av de viktigaste ingredienserna för att bli en stark aktör på marknaden. Det gör dig inte bara mer attraktiv för kunderna, utan gör det också svårare för dina konkurrenter. Teorier varvas med exempel och konkreta tips, vilket gör boken både lättläst och i högsta grad praktiskt användbar.
PG Wettsjö är utbildare och föreläsare inom områdena kundservice, försäljning, kommunikation och presentation.
EQP Förlag 2 9789198008524 -
Spöket får en chock
Inbunden bok. Stockholm : B. Wahlström. 1979. 160 sidor.
Mycket gott skick. Kartonnage. Ej namnad.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789132118487
- Titel
- Spöket får en chock
- Författare
- Oljelund, Thea
- Förlag
- Stockholm : B. Wahlström
- Utgivningsår
- 1979
- Språk
- Svenska
Stockholm : B. Wahlström 9789132118487 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789117394721
- Titel
- Chock!
- Författare
- Crichton, Michael - Ekegren, Lars
- Förlag
- Stockholm : Norstedt
- Utgivningsår
- 1973
- Språk
- Svenska
Stockholm : Norstedt 9789117394721 -
Spöket får en chock
Inbunden bok. Stockholm : B. Wahlström. 1979. 160 sidor.
Mycket gott skick. Skyddsomslag saknas.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789132118487
- Titel
- Spöket får en chock
- Författare
- Oljelund, Thea
- Förlag
- Stockholm : B. Wahlström
- Utgivningsår
- 1979
- Språk
- Svenska
Stockholm : B. Wahlström 9789132118487
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
