-
Hur barn tänker och lär
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 2 uppl. 1999. 336 sidor.
Gott skick. Hanteringsspår på pärmen. Övertäckt namn på inlagans första blad. Aningen solkad i nederkant på pärmens insida samt på inlagans första blad. I övrigt hel och ren inlaga utan anteckningar eller understrykningar. … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144007687
- Titel
- Hur barn tänker och lär
- Författare
- David Wood
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 336 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 450 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Hur barn tänker och lär är sedan flera år en uppskattad lärobok i kognitiv utvecklingspsykologi. Författaren gör en grundlig genomgång av olika teorier om barns inlärning och tänkande under skolåren. Han redovisar Piagets inflytelserika teori om tänkandets utveckling och jämför denna med bland annat Vygotskijs, Bruners och Skinners synsätt. Boken innehåller också utförliga avsnitt om barns språkutveckling, läs- och skrivförmåga samt utvecklingen av det matematiska tänkandet.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur AB 2 9789144007687 -
Hur barn tänker och lär – tänkandets utveckli...
Häftad bok.
Gott skick. Studentlitteratur 1999, häftad, 336 s, andra rev. och utökade uppl., utgallrad biblioteksbok, inplastad, etiketter, stämpel, gott skick
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 914400768X
- Titel
- Hur barn tänker och lär
- Författare
- David Wood
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 336 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 450 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Hur barn tänker och lär är sedan flera år en uppskattad lärobok i kognitiv utvecklingspsykologi. Författaren gör en grundlig genomgång av olika teorier om barns inlärning och tänkande under skolåren. Han redovisar Piagets inflytelserika teori om tänkandets utveckling och jämför denna med bland annat Vygotskijs, Bruners och Skinners synsätt. Boken innehåller också utförliga avsnitt om barns språkutveckling, läs- och skrivförmåga samt utvecklingen av det matematiska tänkandet.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
914400768X -
Hur barn tänker och lär
Häftad bok. Studentlitteratur. 1999. 336 sidor.
ISBN 914400768
Mycket gott skick. Namnteckning på insidan
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKStudentlitteratur 914400768 -
Hur barn tänker och lär
Häftad bok. Studentlitteratur. Andra uppl. 1999. 336 s. Häftad. 480 gram.
Nyskick. Skyddsomslag saknas. Liten rynka kan spåras i ovankanten på pärmen.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 914400768x
- Titel
- Hur barn tänker och lär
- Författare
- David Wood
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 336 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 450 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Hur barn tänker och lär är sedan flera år en uppskattad lärobok i kognitiv utvecklingspsykologi. Författaren gör en grundlig genomgång av olika teorier om barns inlärning och tänkande under skolåren. Han redovisar Piagets inflytelserika teori om tänkandets utveckling och jämför denna med bland annat Vygotskijs, Bruners och Skinners synsätt. Boken innehåller också utförliga avsnitt om barns språkutveckling, läs- och skrivförmåga samt utvecklingen av det matematiska tänkandet.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
914400768x -
Hur barn tänker och lär
Hur barn tänker och lär är sedan flera år en uppskattad lärobok i kognitiv utvecklingspsykologi. Författaren gör en grundlig genomgång av olika teorier om barns inlärning och tänkande under skolåren. Han redovisar Piagets inflytelserika teori om tänkandet läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 914400768X
- Titel
- Hur barn tänker och lär
- Författare
- David Wood
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 336 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 450 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Hur barn tänker och lär är sedan flera år en uppskattad lärobok i kognitiv utvecklingspsykologi. Författaren gör en grundlig genomgång av olika teorier om barns inlärning och tänkande under skolåren. Han redovisar Piagets inflytelserika teori om tänkandets utveckling och jämför denna med bland annat Vygotskijs, Bruners och Skinners synsätt. Boken innehåller också utförliga avsnitt om barns språkutveckling, läs- och skrivförmåga samt utvecklingen av det matematiska tänkandet.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
914400768X -
Hur barn tänker och lär
Häftad bok. Studentlitteratur. Andra uppl. 1999. 336 s. Häftad.
Gott skick. Överstrykningar finnes samt ett något vikt hörn på omslaget. För övrigt är boken i mycket fint skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 914400768X
- Titel
- Hur barn tänker och lär
- Författare
- David Wood
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 336 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 450 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Hur barn tänker och lär är sedan flera år en uppskattad lärobok i kognitiv utvecklingspsykologi. Författaren gör en grundlig genomgång av olika teorier om barns inlärning och tänkande under skolåren. Han redovisar Piagets inflytelserika teori om tänkandets utveckling och jämför denna med bland annat Vygotskijs, Bruners och Skinners synsätt. Boken innehåller också utförliga avsnitt om barns språkutveckling, läs- och skrivförmåga samt utvecklingen av det matematiska tänkandet.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
914400768X
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn