-
Ge kunden & omgivningen en positiv chock
Inbunden bok. EQP Business Education AB. 1 uppl. 2021. 344 sidor.
Nära nyskick. Litet märke på framsidan.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789151924083
- Titel
- Ge kunden & omgivningen en positiv chock
- Författare
- Wettsjö, PG
- Förlag
- EQP Business Education AB
- Utgivningsår
- 2021
- Omfång
- 344 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 156 x 19 mm Ryggbredd 217 mm
- Vikt
- 588 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Detta är en bok som passar alla som vill förstå sin omgivning bättre och som vill bli bättre på att tackla olika människor i vitt skilda situationer. Boken behandlar ämnena kommunikation, bemötande, kundvård och kundservice.
Önskar du bli bättre på att kommunicera med din kund, kollega, vän eller partner? Då är denna bok en bra början! Den ger dig tips om hur du kan bemöta din omgivning på ett briljant sätt! Boken erbjuder dig som läsare ett flertal råd om hur du kan imponera på din omgivning. Tips som du kan dra nytta av både privat och på jobbet. ”Ge omgivningen en Positiv chock” är en uppföljare till boken ”Ge kunden en positiv chock”. Den är med sig väsentliga delar av föregångaren, därav den snarlika titeln. Boken innehåller också mycket nytt material! Bland annat delar om självkänsla, rätt attityd, hantering av svåra personer, fakta resistens, kraften i ett leende mm.
”En positiv chock ger läsaren en upplevelse med ”det där” lilla extra. PG har alltid haft just ”det där” på scenen, så att han skulle lyckas skriva en bok som också är något utöver det vanliga var väntat.”
Olof Röhlander Lic. Mental tränare, författare, årets talare
”PG Wettsjö är en berättare i världsklass. Med historier ger PG läsaren exempel på hur man kan tänka nytt och göra om allt i syfte att ge omgivningen ett bemötande som de ska minnas för livet.”
John Steinberg Författare, Filosofie doktor och föreläsare
PG Wettsjö har haft nästan 3000 föreläsningar för ca 300 000 personer. Han är även författare till böckerna ”Trollbind dina åhörare”, ”När surpuppan log” och säljsuccén ”Ge kunden en positiv chock” som är Sveriges mest sålda kundservicebok. Han är också grundare till EQP Business School som vann Gasellpriset 2007.
EQP Business Education AB 1 9789151924083 -
-
-
Ge kunden & omgivningen en positiv chock
Inbunden bok. EQP Business Education AB. 1 uppl. 2021. 344 sidor.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789151924083
- Titel
- Ge kunden & omgivningen en positiv chock
- Författare
- Wettsjö, PG
- Förlag
- EQP Business Education AB
- Utgivningsår
- 2021
- Omfång
- 344 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 156 x 19 mm Ryggbredd 217 mm
- Vikt
- 588 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Detta är en bok som passar alla som vill förstå sin omgivning bättre och som vill bli bättre på att tackla olika människor i vitt skilda situationer. Boken behandlar ämnena kommunikation, bemötande, kundvård och kundservice.
Önskar du bli bättre på att kommunicera med din kund, kollega, vän eller partner? Då är denna bok en bra början! Den ger dig tips om hur du kan bemöta din omgivning på ett briljant sätt! Boken erbjuder dig som läsare ett flertal råd om hur du kan imponera på din omgivning. Tips som du kan dra nytta av både privat och på jobbet. ”Ge omgivningen en Positiv chock” är en uppföljare till boken ”Ge kunden en positiv chock”. Den är med sig väsentliga delar av föregångaren, därav den snarlika titeln. Boken innehåller också mycket nytt material! Bland annat delar om självkänsla, rätt attityd, hantering av svåra personer, fakta resistens, kraften i ett leende mm.
”En positiv chock ger läsaren en upplevelse med ”det där” lilla extra. PG har alltid haft just ”det där” på scenen, så att han skulle lyckas skriva en bok som också är något utöver det vanliga var väntat.”
Olof Röhlander Lic. Mental tränare, författare, årets talare
”PG Wettsjö är en berättare i världsklass. Med historier ger PG läsaren exempel på hur man kan tänka nytt och göra om allt i syfte att ge omgivningen ett bemötande som de ska minnas för livet.”
John Steinberg Författare, Filosofie doktor och föreläsare
PG Wettsjö har haft nästan 3000 föreläsningar för ca 300 000 personer. Han är även författare till böckerna ”Trollbind dina åhörare”, ”När surpuppan log” och säljsuccén ”Ge kunden en positiv chock” som är Sveriges mest sålda kundservicebok. Han är också grundare till EQP Business School som vann Gasellpriset 2007.
EQP Business Education AB 1 9789151924083 -
Ge kunden en positiv chock - Kundservice i vä...
Inbunden bok. EQP Förlag. 2 uppl. 2012. 248 sidor.
Nära nyskick. Dedikation av författaren på främre inre pärm.
Hel och fin.
Slitage av låg grad.
Läst ex.
Svart rygg, Rödvit text..Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789198008524
- Titel
- Ge kunden en positiv chock - Kundservice i världsklass
- Författare
- Wettsjö, PG
- Förlag
- EQP Förlag
- Utgivningsår
- 2012
- Omfång
- 248 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 210 mm Ryggbredd 19 mm
- Vikt
- 552 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Möter du kunder i ditt jobb? Ja, då är den här boken ett måste, för här får du tips, råd och idéer om hur du får nöjda, eller ännu hellre, imponerade kunder.
• Du får veta vad som får kunden att vilja komma tillbaka till dig och ditt företag.
• Du får tips om hur du får ett gott rykte bland kunderna.
Detta är två av de viktigaste ingredienserna för att bli en stark aktör på marknaden. Det gör dig inte bara mer attraktiv för kunderna, utan gör det också svårare för dina konkurrenter. Teorier varvas med exempel och konkreta tips, vilket gör boken både lättläst och i högsta grad praktiskt användbar.
PG Wettsjö är utbildare och föreläsare inom områdena kundservice, försäljning, kommunikation och presentation.
EQP Förlag 2 9789198008524 -
En liten hjälpreda om pedagogik och filosofi...
Häftad bok. ABF. 1991. 48 sidor.
Nära nyskick. Se innehåll som ligger inom parenteser på titel rutan där uppe! Pytte små slitage på pärms kanter. Bladen med ny skick. Inga anteckningar. Stor format : 29,8 cm x 21 cm. 169 gram. … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKABF -
Ge kunden & omgivningen en positiv chock
Inbunden bok. EQP Business Education AB. 1 uppl. 2021. 344 sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag saknas.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789151924083
- Titel
- Ge kunden & omgivningen en positiv chock
- Författare
- Wettsjö, PG
- Förlag
- EQP Business Education AB
- Utgivningsår
- 2021
- Omfång
- 344 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 156 x 19 mm Ryggbredd 217 mm
- Vikt
- 588 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Detta är en bok som passar alla som vill förstå sin omgivning bättre och som vill bli bättre på att tackla olika människor i vitt skilda situationer. Boken behandlar ämnena kommunikation, bemötande, kundvård och kundservice.
Önskar du bli bättre på att kommunicera med din kund, kollega, vän eller partner? Då är denna bok en bra början! Den ger dig tips om hur du kan bemöta din omgivning på ett briljant sätt! Boken erbjuder dig som läsare ett flertal råd om hur du kan imponera på din omgivning. Tips som du kan dra nytta av både privat och på jobbet. ”Ge omgivningen en Positiv chock” är en uppföljare till boken ”Ge kunden en positiv chock”. Den är med sig väsentliga delar av föregångaren, därav den snarlika titeln. Boken innehåller också mycket nytt material! Bland annat delar om självkänsla, rätt attityd, hantering av svåra personer, fakta resistens, kraften i ett leende mm.
”En positiv chock ger läsaren en upplevelse med ”det där” lilla extra. PG har alltid haft just ”det där” på scenen, så att han skulle lyckas skriva en bok som också är något utöver det vanliga var väntat.”
Olof Röhlander Lic. Mental tränare, författare, årets talare
”PG Wettsjö är en berättare i världsklass. Med historier ger PG läsaren exempel på hur man kan tänka nytt och göra om allt i syfte att ge omgivningen ett bemötande som de ska minnas för livet.”
John Steinberg Författare, Filosofie doktor och föreläsare
PG Wettsjö har haft nästan 3000 föreläsningar för ca 300 000 personer. Han är även författare till böckerna ”Trollbind dina åhörare”, ”När surpuppan log” och säljsuccén ”Ge kunden en positiv chock” som är Sveriges mest sålda kundservicebok. Han är också grundare till EQP Business School som vann Gasellpriset 2007.
EQP Business Education AB 1 9789151924083 -
Problemhund och hundproblem ( innehåll : Refe...
Inbunden bok. Ica Bokförlag. 3:e tryckningen, 3:e uppl. 1979. 144 sidor.
Nära nyskick. Se innehåll inom parenteser på titel rutan där uppe! Pärm tappat glans en aning. Bladen med topp skick. Inga anteckningar. Rikt illustrerad med svartvitta bilder och teckningar. 20,5 cm x 15,3 cm. 310 gram. (låda20240221-2?0). … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9153405293
- Titel
- Problemhund och hundproblem
- Författare
- Hallgren, Anders - Peterson, Ingemar - Studiefrämjandet
- Förlag
- Stockholm : Studiefrämjandet ; Solna : Litteratur- och föreningstjänst (distr.)
- Utgivningsår
- 1981
- Språk
- Svenska
Ica Bokförlag 3:e tryckningen, 3:e 9153405293 -
Handböcker för hemmet – fem volymer: Volym II...
Inbunden bok. B. Wahlströms förlag. 1926. 398+483+390+428+367 sidor.
Gott skick. Lättare utvändiga spår av hantering och förvaring i nästan hundra års tid. Inlagorna är fina med små hanterings- och bruksspår. Fina enhetliga halvfranska band. Intressanta volymer med en närmast oändlig blandning av förvånansvärt relevant, användbar info läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKB. Wahlströms förlag -
Chock!
Inbunden bok. Stockholm : Norstedt. 1973.
Gott skick. Skyddsomslag i gott skick. Gammal bilioteksbok.
Lite gulnade blad annars är den i bra skick.
Hylla AW2Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9117394724
- Titel
- Chock!
- Författare
- Crichton, Michael - Ekegren, Lars
- Förlag
- Stockholm : Norstedt
- Utgivningsår
- 1973
- Språk
- Svenska
Stockholm : Norstedt 9117394724 -
En liten chock
Inbunden bok. Tiden. 1 uppl. 2007. 272 sidor.
Nyskick. Mycket fint exemplar. Nytt. Oläst. Aningen gulnat boksnitt, för övrigt i nyskick.
Gustav hoppades på tre saker när han började gymnasiet: 1) En flickvän, eller en tillfällig tjej att ha sex med, åtminstone en gång. 2) En massa nya kompisar med samma i läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789185243983
- Titel
- En liten chock
- Författare
- Lindbäck, Johanna
- Förlag
- Tiden
- Utgivningsår
- 2007
- Omfång
- 272 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Mått
- 136 x 200 mm Ryggbredd 21 mm
- Vikt
- 432 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Gustav hoppades på tre saker när han började gymnasiet:
1) En flickvän, eller en tillfällig tjej att ha sex med, åtminstone en gång.
2) En massa nya kompisar med samma intressen som han, det vill säga inte sport.
3) En ny personlighet.
Nu är det bara ett par månader kvar till studenten och Gustav har nästan gett upp hoppet.
Men så får klassen en vikarie i engelska, Eva. Hon har glittrande ögon och röda kinder och vet ingenting om den normala Gustav. När Gustav börjar prata med henne glömmer han nästan bort det själv. Och mitt i alltihop bildar han och Elin en pakt. De ska göra något oväntat – något som gör dem mindre missnöjda med sig själva och sina förutsägbara liv. Något som gör att de slipper dö av tristess och leda. Det drar ihop sig till en liten chock ...
En rolig, smart, och romantisk bok med sköna och väl avlyssnade karaktärer. Kort sagt – en bok som innehåller allt man behöver för att må bra!
Tiden 1 9789185243983 -
Stora Nicke-boken : Aaaa-tchi / Var är din bi...
Inbunden bok. AB Lindqvists förlag . 1961.
Gott skick. Skavd längs kanterna. Hanteringsspår på pärmen. Namnad på pärmens insida. Fin inlaga.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKAB Lindqvists förlag -
Ge kunden & omgivningen en positiv chock
Inbunden bok. EQP Business Education AB. 1 uppl. 2021. 344 sidor.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789151924083
- Titel
- Ge kunden & omgivningen en positiv chock
- Författare
- Wettsjö, PG
- Förlag
- EQP Business Education AB
- Utgivningsår
- 2021
- Omfång
- 344 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 156 x 19 mm Ryggbredd 217 mm
- Vikt
- 588 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Detta är en bok som passar alla som vill förstå sin omgivning bättre och som vill bli bättre på att tackla olika människor i vitt skilda situationer. Boken behandlar ämnena kommunikation, bemötande, kundvård och kundservice.
Önskar du bli bättre på att kommunicera med din kund, kollega, vän eller partner? Då är denna bok en bra början! Den ger dig tips om hur du kan bemöta din omgivning på ett briljant sätt! Boken erbjuder dig som läsare ett flertal råd om hur du kan imponera på din omgivning. Tips som du kan dra nytta av både privat och på jobbet. ”Ge omgivningen en Positiv chock” är en uppföljare till boken ”Ge kunden en positiv chock”. Den är med sig väsentliga delar av föregångaren, därav den snarlika titeln. Boken innehåller också mycket nytt material! Bland annat delar om självkänsla, rätt attityd, hantering av svåra personer, fakta resistens, kraften i ett leende mm.
”En positiv chock ger läsaren en upplevelse med ”det där” lilla extra. PG har alltid haft just ”det där” på scenen, så att han skulle lyckas skriva en bok som också är något utöver det vanliga var väntat.”
Olof Röhlander Lic. Mental tränare, författare, årets talare
”PG Wettsjö är en berättare i världsklass. Med historier ger PG läsaren exempel på hur man kan tänka nytt och göra om allt i syfte att ge omgivningen ett bemötande som de ska minnas för livet.”
John Steinberg Författare, Filosofie doktor och föreläsare
PG Wettsjö har haft nästan 3000 föreläsningar för ca 300 000 personer. Han är även författare till böckerna ”Trollbind dina åhörare”, ”När surpuppan log” och säljsuccén ”Ge kunden en positiv chock” som är Sveriges mest sålda kundservicebok. Han är också grundare till EQP Business School som vann Gasellpriset 2007.
EQP Business Education AB 1 9789151924083 -
Spöket får en chock
Inbunden bok. Stockholm : B. Wahlström. 1979.
Gott skick. Namnteckning på försättsbladet.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9132118481
- Titel
- Spöket får en chock
- Författare
- Oljelund, Thea
- Förlag
- Stockholm : B. Wahlström
- Utgivningsår
- 1979
- Språk
- Svenska
Stockholm : B. Wahlström 9132118481 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9789173710664
- Titel
- En liten chock
- Författare
- Lindbäck, Johanna
- Förlag
- Tiden
- Utgivningsår
- 2009
- Omfång
- 272 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 110 x 180 mm Ryggbredd 17 mm
- Vikt
- 146 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Pricksäker, romantisk och rolig måbra-pocket!
Gustav hoppades på tre saker när han började gymnasiet:
1. En flickvän, eller en tillfällig tjej att ha sex med, åtminstone en gång.
2. En massa nya kompisar med samma intressen som han, det vill säga inte sport.
3. En ny personlighet.
Nu är det bara ett par månader kvar till studenten och Gustav har nästan gett upp hoppet. Men så bildar han och Elin i klassen en pakt. De ska göra något oväntat – något som gör dem mindre missnöjda med sig själva och sina förutsägbara liv. Något som gör att de slipper dö av tristess och leda. Det drar ihop sig till en liten chock …
Tiden 2 9789173710664 -
Paris : Culture Chock! A Survival Guide to...
Häftad bok. 2008. 370 sidor.
ISBN 9780761454137
Mycket gott skick. Smärre hanteringsspår på pärmen. [rum 1]
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK9780761454137 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9789185243983
- Titel
- En liten chock
- Författare
- Lindbäck, Johanna
- Förlag
- Tiden
- Utgivningsår
- 2007
- Omfång
- 272 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Mått
- 136 x 200 mm Ryggbredd 21 mm
- Vikt
- 432 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Gustav hoppades på tre saker när han började gymnasiet:
1) En flickvän, eller en tillfällig tjej att ha sex med, åtminstone en gång.
2) En massa nya kompisar med samma intressen som han, det vill säga inte sport.
3) En ny personlighet.
Nu är det bara ett par månader kvar till studenten och Gustav har nästan gett upp hoppet.
Men så får klassen en vikarie i engelska, Eva. Hon har glittrande ögon och röda kinder och vet ingenting om den normala Gustav. När Gustav börjar prata med henne glömmer han nästan bort det själv. Och mitt i alltihop bildar han och Elin en pakt. De ska göra något oväntat – något som gör dem mindre missnöjda med sig själva och sina förutsägbara liv. Något som gör att de slipper dö av tristess och leda. Det drar ihop sig till en liten chock ...
En rolig, smart, och romantisk bok med sköna och väl avlyssnade karaktärer. Kort sagt – en bok som innehåller allt man behöver för att må bra!
Tiden 1 9789185243983 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9789185243983
- Titel
- En liten chock
- Författare
- Lindbäck, Johanna
- Förlag
- Tiden
- Utgivningsår
- 2007
- Omfång
- 272 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Mått
- 136 x 200 mm Ryggbredd 21 mm
- Vikt
- 432 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Gustav hoppades på tre saker när han började gymnasiet:
1) En flickvän, eller en tillfällig tjej att ha sex med, åtminstone en gång.
2) En massa nya kompisar med samma intressen som han, det vill säga inte sport.
3) En ny personlighet.
Nu är det bara ett par månader kvar till studenten och Gustav har nästan gett upp hoppet.
Men så får klassen en vikarie i engelska, Eva. Hon har glittrande ögon och röda kinder och vet ingenting om den normala Gustav. När Gustav börjar prata med henne glömmer han nästan bort det själv. Och mitt i alltihop bildar han och Elin en pakt. De ska göra något oväntat – något som gör dem mindre missnöjda med sig själva och sina förutsägbara liv. Något som gör att de slipper dö av tristess och leda. Det drar ihop sig till en liten chock ...
En rolig, smart, och romantisk bok med sköna och väl avlyssnade karaktärer. Kort sagt – en bok som innehåller allt man behöver för att må bra!
Tiden 1 9789185243983 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9789173710664
- Titel
- En liten chock
- Författare
- Lindbäck, Johanna
- Förlag
- Tiden
- Utgivningsår
- 2009
- Omfång
- 272 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 110 x 180 mm Ryggbredd 17 mm
- Vikt
- 146 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Pricksäker, romantisk och rolig måbra-pocket!
Gustav hoppades på tre saker när han började gymnasiet:
1. En flickvän, eller en tillfällig tjej att ha sex med, åtminstone en gång.
2. En massa nya kompisar med samma intressen som han, det vill säga inte sport.
3. En ny personlighet.
Nu är det bara ett par månader kvar till studenten och Gustav har nästan gett upp hoppet. Men så bildar han och Elin i klassen en pakt. De ska göra något oväntat – något som gör dem mindre missnöjda med sig själva och sina förutsägbara liv. Något som gör att de slipper dö av tristess och leda. Det drar ihop sig till en liten chock …
Tiden 2 9789173710664 -
Nybörjarens hundbok ( innehåll : Förord ; Hun...
Inbunden bok. Natur & Kultur Bokförlaget. 2:a uppl. 1959. 117 sidor.
Mycket gott skick. Pärm sliten . Bladen i utmärkt skick. 19,5 cm x 12,3 cm. 236 gram.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKNatur & Kultur Bokförlaget 2:a -
En liten chock
Inbunden bok. Tiden. 1 uppl. 2007. 272 sidor.
Mycket gott skick. Smärre hanteringsspår på pärmen. Liten ägarmärkning på inlagans första blad.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789185243983
- Titel
- En liten chock
- Författare
- Lindbäck, Johanna
- Förlag
- Tiden
- Utgivningsår
- 2007
- Omfång
- 272 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Mått
- 136 x 200 mm Ryggbredd 21 mm
- Vikt
- 432 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Gustav hoppades på tre saker när han började gymnasiet:
1) En flickvän, eller en tillfällig tjej att ha sex med, åtminstone en gång.
2) En massa nya kompisar med samma intressen som han, det vill säga inte sport.
3) En ny personlighet.
Nu är det bara ett par månader kvar till studenten och Gustav har nästan gett upp hoppet.
Men så får klassen en vikarie i engelska, Eva. Hon har glittrande ögon och röda kinder och vet ingenting om den normala Gustav. När Gustav börjar prata med henne glömmer han nästan bort det själv. Och mitt i alltihop bildar han och Elin en pakt. De ska göra något oväntat – något som gör dem mindre missnöjda med sig själva och sina förutsägbara liv. Något som gör att de slipper dö av tristess och leda. Det drar ihop sig till en liten chock ...
En rolig, smart, och romantisk bok med sköna och väl avlyssnade karaktärer. Kort sagt – en bok som innehåller allt man behöver för att må bra!
Tiden 1 9789185243983 -
Makeup på 10 minuter : 50 sminkningar - Från...
Inbunden bok. Tukan Bokförlag. 1:a svenska uppl. 2015. 144 sidor.
Mycket gott skick. Pärm sliten en aning på hörnen. Resten är ny skick. Väldigt rikt illustrerad med färg bilder. Stor format : 24 cm x 19 cm. 601 gram. (låda20230724-2?0). … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789176172483
- Titel
- Makeup på 10 minuter : 50 sminkningar - från fräsch och naturlig till catwa
- Författare
- Boris Entrup
- Förlag
- Tukan Förlag
- Utgivningsår
- 2015
- Omfång
- 144 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 185 x 240 mm Ryggbredd 15 mm
- Vikt
- 612 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- 50 sminkningar från fräsch och naturlig till catwalkchic.
50 snygga sminkningar från naturlig vardagsmakeup till en läcker glamorös kvällslook.
Alla sminkningar visas före, efter och steg för steg så att du kan återskapa looken hemma.
Dessutom innehåller boken massor av tips, knep, och tekniker från proffs som hjälper dig att framhäva dina drag och egenskaper på bästa sätt.
Det här är en ingående steg för steg-guide som gör det enkelt att sminka sig riktigt snyggt. Hitta stilen för dagen, experimentera med olika tekniker och testa olika stilar för att hitta det som passar dig. Ingen av makeuperna tar mer än tio minuter att utföra.
Tukan Bokförlag 1:a svenska 9789176172483 -
Ge kunden en positiv chock - Kundservice i vä...
Inbunden bok. EQP Förlag. 4 uppl. 2012. 248 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag i nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789198008524
- Titel
- Ge kunden en positiv chock - Kundservice i världsklass
- Författare
- Wettsjö, PG
- Förlag
- EQP Förlag
- Utgivningsår
- 2012
- Omfång
- 248 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 210 mm Ryggbredd 19 mm
- Vikt
- 552 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Möter du kunder i ditt jobb? Ja, då är den här boken ett måste, för här får du tips, råd och idéer om hur du får nöjda, eller ännu hellre, imponerade kunder.
• Du får veta vad som får kunden att vilja komma tillbaka till dig och ditt företag.
• Du får tips om hur du får ett gott rykte bland kunderna.
Detta är två av de viktigaste ingredienserna för att bli en stark aktör på marknaden. Det gör dig inte bara mer attraktiv för kunderna, utan gör det också svårare för dina konkurrenter. Teorier varvas med exempel och konkreta tips, vilket gör boken både lättläst och i högsta grad praktiskt användbar.
PG Wettsjö är utbildare och föreläsare inom områdena kundservice, försäljning, kommunikation och presentation.
EQP Förlag 4 9789198008524 -
Ge kunden en positiv chock - Kundservice i vä...
Inbunden bok. EQP Förlag. 2 uppl. 2012. 248 sidor.
Nära nyskick. Hel och fin.
Slitage av låg grad.
Läst ex.Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789198008524
- Titel
- Ge kunden en positiv chock - Kundservice i världsklass
- Författare
- Wettsjö, PG
- Förlag
- EQP Förlag
- Utgivningsår
- 2012
- Omfång
- 248 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 210 mm Ryggbredd 19 mm
- Vikt
- 552 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Möter du kunder i ditt jobb? Ja, då är den här boken ett måste, för här får du tips, råd och idéer om hur du får nöjda, eller ännu hellre, imponerade kunder.
• Du får veta vad som får kunden att vilja komma tillbaka till dig och ditt företag.
• Du får tips om hur du får ett gott rykte bland kunderna.
Detta är två av de viktigaste ingredienserna för att bli en stark aktör på marknaden. Det gör dig inte bara mer attraktiv för kunderna, utan gör det också svårare för dina konkurrenter. Teorier varvas med exempel och konkreta tips, vilket gör boken både lättläst och i högsta grad praktiskt användbar.
PG Wettsjö är utbildare och föreläsare inom områdena kundservice, försäljning, kommunikation och presentation.
EQP Förlag 2 9789198008524 -
SPÖKET FÅR EN CHOCK (NR 2081)
Inbunden bok. B. Wahlströms Ungdomsböcker. 1979. 160 sidor.
Gott skick. KVALITÉ ENLIGT BILD
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9132118481
- Titel
- Spöket får en chock
- Författare
- Oljelund, Thea
- Förlag
- Stockholm : B. Wahlström
- Utgivningsår
- 1979
- Språk
- Svenska
B. Wahlströms Ungdomsböcker 9132118481 -
En liten chock
Inbunden bok. Tiden. Första uppl. 2007. 272 sidor.
Nära nyskick. Tiden. Första uppl. 2007. 272 s. Inbunden. Kartonnage. 20x14cm. 430 gram. Nära nyskick. Se gärna fler böcker hos Filifjonkan.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789185243983
- Titel
- En liten chock
- Författare
- Lindbäck, Johanna
- Förlag
- Tiden
- Utgivningsår
- 2007
- Omfång
- 272 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Mått
- 136 x 200 mm Ryggbredd 21 mm
- Vikt
- 432 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Gustav hoppades på tre saker när han började gymnasiet:
1) En flickvän, eller en tillfällig tjej att ha sex med, åtminstone en gång.
2) En massa nya kompisar med samma intressen som han, det vill säga inte sport.
3) En ny personlighet.
Nu är det bara ett par månader kvar till studenten och Gustav har nästan gett upp hoppet.
Men så får klassen en vikarie i engelska, Eva. Hon har glittrande ögon och röda kinder och vet ingenting om den normala Gustav. När Gustav börjar prata med henne glömmer han nästan bort det själv. Och mitt i alltihop bildar han och Elin en pakt. De ska göra något oväntat – något som gör dem mindre missnöjda med sig själva och sina förutsägbara liv. Något som gör att de slipper dö av tristess och leda. Det drar ihop sig till en liten chock ...
En rolig, smart, och romantisk bok med sköna och väl avlyssnade karaktärer. Kort sagt – en bok som innehåller allt man behöver för att må bra!
Tiden Första 9789185243983 -
Ge kunden en positiv chock - Kundservice i vä...
Inbunden bok. EQP Förlag. 2 uppl. 2012. 248 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789198008524
- Titel
- Ge kunden en positiv chock - Kundservice i världsklass
- Författare
- Wettsjö, PG
- Förlag
- EQP Förlag
- Utgivningsår
- 2012
- Omfång
- 248 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 210 mm Ryggbredd 19 mm
- Vikt
- 552 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Möter du kunder i ditt jobb? Ja, då är den här boken ett måste, för här får du tips, råd och idéer om hur du får nöjda, eller ännu hellre, imponerade kunder.
• Du får veta vad som får kunden att vilja komma tillbaka till dig och ditt företag.
• Du får tips om hur du får ett gott rykte bland kunderna.
Detta är två av de viktigaste ingredienserna för att bli en stark aktör på marknaden. Det gör dig inte bara mer attraktiv för kunderna, utan gör det också svårare för dina konkurrenter. Teorier varvas med exempel och konkreta tips, vilket gör boken både lättläst och i högsta grad praktiskt användbar.
PG Wettsjö är utbildare och föreläsare inom områdena kundservice, försäljning, kommunikation och presentation.
EQP Förlag 2 9789198008524 -
Chock!
Inbunden bok. Stockholm : Norstedt. 1 uppl. 1973. 231 sidor.
Mycket gott skick. Skyddsomslag saknas.
FRI FRAKT inrikes- ISBN
- 9117394724
- Titel
- Chock!
- Författare
- Crichton, Michael - Ekegren, Lars
- Förlag
- Stockholm : Norstedt
- Utgivningsår
- 1973
- Språk
- Svenska
Stockholm : Norstedt 1 9117394724 -
Culture chock USA
Häftad bok.
ISBN 1558680551
Nära nyskick. Skyddsomslag i mycket gott skick. Kuperard. Singapore 1999 248sid. (Högre upplösning av bilder kan erhållas på begäran.) Hjärtligt välkommen med Din beställning!
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK1558680551 -
Ge kunden & omgivningen en positiv chock
Inbunden bok. EQP Business Education AB. 2021. 344 sidor.
Nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789151924083
- Titel
- Ge kunden & omgivningen en positiv chock
- Författare
- Wettsjö, PG
- Förlag
- EQP Business Education AB
- Utgivningsår
- 2021
- Omfång
- 344 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 156 x 19 mm Ryggbredd 217 mm
- Vikt
- 588 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Detta är en bok som passar alla som vill förstå sin omgivning bättre och som vill bli bättre på att tackla olika människor i vitt skilda situationer. Boken behandlar ämnena kommunikation, bemötande, kundvård och kundservice.
Önskar du bli bättre på att kommunicera med din kund, kollega, vän eller partner? Då är denna bok en bra början! Den ger dig tips om hur du kan bemöta din omgivning på ett briljant sätt! Boken erbjuder dig som läsare ett flertal råd om hur du kan imponera på din omgivning. Tips som du kan dra nytta av både privat och på jobbet. ”Ge omgivningen en Positiv chock” är en uppföljare till boken ”Ge kunden en positiv chock”. Den är med sig väsentliga delar av föregångaren, därav den snarlika titeln. Boken innehåller också mycket nytt material! Bland annat delar om självkänsla, rätt attityd, hantering av svåra personer, fakta resistens, kraften i ett leende mm.
”En positiv chock ger läsaren en upplevelse med ”det där” lilla extra. PG har alltid haft just ”det där” på scenen, så att han skulle lyckas skriva en bok som också är något utöver det vanliga var väntat.”
Olof Röhlander Lic. Mental tränare, författare, årets talare
”PG Wettsjö är en berättare i världsklass. Med historier ger PG läsaren exempel på hur man kan tänka nytt och göra om allt i syfte att ge omgivningen ett bemötande som de ska minnas för livet.”
John Steinberg Författare, Filosofie doktor och föreläsare
PG Wettsjö har haft nästan 3000 föreläsningar för ca 300 000 personer. Han är även författare till böckerna ”Trollbind dina åhörare”, ”När surpuppan log” och säljsuccén ”Ge kunden en positiv chock” som är Sveriges mest sålda kundservicebok. Han är också grundare till EQP Business School som vann Gasellpriset 2007.
EQP Business Education AB 9789151924083
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn