-
Hälsopromotion i arbetslivet
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2004. 296 sidor.
Nära nyskick. Bokens syfte är att beskriva hälsopromotion som idé, kunskapsområde och strategi för ett främjande hälsoarbete i framför allt arbetslivet. Några av bokens teoretiska utgångspunkter är idén om salutogenes och Aaron Antonovskys teori om känsla av sammanhang läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144034928
- Titel
- Hälsopromotion i arbetslivet
- Författare
- Hanson, Anders
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2004
- Omfång
- 296 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 155 x 223 mm Ryggbredd 16 mm
- Vikt
- 612 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Bokens beskriver hälsopromotion som idé, kunskapsområde och strategi för ett främjande hälsoarbete i framför allt arbetslivet. Några av bokens teoretiska utgångspunkter är idén om salutogenes och Aaron Antonovskys teori om känsla av sammanhang.Från en internationell kunskapstradition inom det som kallas Health Promotion och Workplace Health Promotion hämtas en konceptuell modell som kan vägleda det främjande arbetet med hälsa inom olika arenor. Boken är teoretisk men också skriven med sikte på att vara ett stöd i praktisk tillämpning av hälsofrämjande arbete.
Studentlitteratur AB 1 9789144034928 -
Hälsopromotion i arbetslivet
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2004. 296 sidor.
Mycket gott skick. Ett fåtal duttar med färgpenna invändigt, men i övrigt i utmärkt skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144034928
- Titel
- Hälsopromotion i arbetslivet
- Författare
- Hanson, Anders
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2004
- Omfång
- 296 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 155 x 223 mm Ryggbredd 16 mm
- Vikt
- 612 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Bokens beskriver hälsopromotion som idé, kunskapsområde och strategi för ett främjande hälsoarbete i framför allt arbetslivet. Några av bokens teoretiska utgångspunkter är idén om salutogenes och Aaron Antonovskys teori om känsla av sammanhang.Från en internationell kunskapstradition inom det som kallas Health Promotion och Workplace Health Promotion hämtas en konceptuell modell som kan vägleda det främjande arbetet med hälsa inom olika arenor. Boken är teoretisk men också skriven med sikte på att vara ett stöd i praktisk tillämpning av hälsofrämjande arbete.
Studentlitteratur AB 1 9789144034928 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9789144034928
- Titel
- Hälsopromotion i arbetslivet
- Författare
- Hanson, Anders
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2004
- Omfång
- 296 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 155 x 223 mm Ryggbredd 16 mm
- Vikt
- 612 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Bokens beskriver hälsopromotion som idé, kunskapsområde och strategi för ett främjande hälsoarbete i framför allt arbetslivet. Några av bokens teoretiska utgångspunkter är idén om salutogenes och Aaron Antonovskys teori om känsla av sammanhang.Från en internationell kunskapstradition inom det som kallas Health Promotion och Workplace Health Promotion hämtas en konceptuell modell som kan vägleda det främjande arbetet med hälsa inom olika arenor. Boken är teoretisk men också skriven med sikte på att vara ett stöd i praktisk tillämpning av hälsofrämjande arbete.
Studentlitteratur AB 1 9789144034928 -
Hälsopromotion i arbetslivet
Häftad bok. Studentlitteratur AB. Första upplagan, senare tryckning uppl. 2008. 296 sidor.
Nyskick. 22,2 x 15,5 cm. 612 g
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 914403492x
- Titel
- Hälsopromotion i arbetslivet
- Författare
- Hanson, Anders
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2004
- Omfång
- 296 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 155 x 223 mm Ryggbredd 16 mm
- Vikt
- 612 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Bokens beskriver hälsopromotion som idé, kunskapsområde och strategi för ett främjande hälsoarbete i framför allt arbetslivet. Några av bokens teoretiska utgångspunkter är idén om salutogenes och Aaron Antonovskys teori om känsla av sammanhang.Från en internationell kunskapstradition inom det som kallas Health Promotion och Workplace Health Promotion hämtas en konceptuell modell som kan vägleda det främjande arbetet med hälsa inom olika arenor. Boken är teoretisk men också skriven med sikte på att vara ett stöd i praktisk tillämpning av hälsofrämjande arbete.
Studentlitteratur AB Första upplagan, senare tryckning 914403492x -
Hälsopromotion i arbetslivet
Bokens beskriver hälsopromotion som idé, kunskapsområde och strategi för ett främjande hälsoarbete i framför allt arbetslivet. Några av bokens teoretiska utgångspunkter är idén om salutogenes och Aaron Antonovskys teori om känsla av sammanhang. Från en in läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 914403492X
- Titel
- Hälsopromotion i arbetslivet
- Författare
- Hanson, Anders
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2004
- Omfång
- 296 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 155 x 223 mm Ryggbredd 16 mm
- Vikt
- 612 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Bokens beskriver hälsopromotion som idé, kunskapsområde och strategi för ett främjande hälsoarbete i framför allt arbetslivet. Några av bokens teoretiska utgångspunkter är idén om salutogenes och Aaron Antonovskys teori om känsla av sammanhang.Från en internationell kunskapstradition inom det som kallas Health Promotion och Workplace Health Promotion hämtas en konceptuell modell som kan vägleda det främjande arbetet med hälsa inom olika arenor. Boken är teoretisk men också skriven med sikte på att vara ett stöd i praktisk tillämpning av hälsofrämjande arbete.
914403492X -
Hälsopromotion i arbetslivet
Mycket gott skick. ISBN 91-44-03492-X. Hft. Lund : Studentlitteratur, 2004. Svenska 296 s.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144034928
- Titel
- Hälsopromotion i arbetslivet
- Författare
- Hanson, Anders
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2004
- Omfång
- 296 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 155 x 223 mm Ryggbredd 16 mm
- Vikt
- 612 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Bokens beskriver hälsopromotion som idé, kunskapsområde och strategi för ett främjande hälsoarbete i framför allt arbetslivet. Några av bokens teoretiska utgångspunkter är idén om salutogenes och Aaron Antonovskys teori om känsla av sammanhang.Från en internationell kunskapstradition inom det som kallas Health Promotion och Workplace Health Promotion hämtas en konceptuell modell som kan vägleda det främjande arbetet med hälsa inom olika arenor. Boken är teoretisk men också skriven med sikte på att vara ett stöd i praktisk tillämpning av hälsofrämjande arbete.
9789144034928
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn