MARKNADSFÖRING FÖR SMÅFÖRETAG
Häftad bok. Björn Lundén Information AB. SJÄTTE uppl. 2006. 188 sidor.
Nära nyskick.
Boken är en gallrad biblioteksbok. Den verkar i det närmaste oläst. Ett litet tillbakavikt hundöra på sid. 19, inga övriga märken eller markeringar förutom bibliotekets egen stämpel. Inget 'bokhylleslitage' på pärmarna, som är inplastade.
MARKNADSFÖRING FÖR SMÅFÖRETAG är en praktisk handbok om hur du framgångsrikt marknadsför ditt företag och dina produkter. Boken visar hur du kan lägga upp din marknadsföring och hur du konkret utformar reklambrev, pressmeddelanden, annonser, hemsidan, mm. Du får många handgripliga råd, men också inspiration till egna idéer.
UR INNEHÅLLET: Vad är marknadsföring och reklam? / Marknadsstrategier och marknadstaktik / Säljande annonser / Layout, typografi, copy / Direktreklam / Internet i marknadsföringen / E-post i marknadsföringen / Telemarketing / Mässor / Konsten att anlita rätt reklambyrå / Marknadsplan / Kundvård / Företagets profil och position /
Intern marknadsföring / Marknadsundersökning / Tillåtet och otillåtet i marknadsföringen / Muta och bestickning, skatteregler - sponsring, representation mm. 22,5 x 15,5 cm. 331 g. ISBN 91-7027-501-7.