Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
The Book Of Business Awesome / The Book of Business Unawesome

The Book Of Business Awesome / The Book of Business Unawesome

Inbunden bok. John Wiley & Sons. 1 uppl. 2012. 240 sidor.

Gott skick. Skyddsomslag saknas. Välskött bok med några märken på de vita pärmarna och skyddsomslaget saknas. Bilden från försättsbladet.

Boken är på engelska.

UnAwesome is UnAcceptable. The Book of Business Awesome is designed as two short books put together one read from the front and the other read from the back when flipped over. Covering key business concepts related to marketing, branding, human resources, public relations, social media, and customer service, The Book of Business Awesome includes case studies of successful businesses that gained exposure through being awesome and effective. This book provides actionable tools enabling readers to apply the concepts immediately to their own businesses. The flip side of the book, The Book of Business UnAwesome, shares the train-wreck stories of unsuccessful businesses and showcases what not to do.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9781118315224
Titel
The Book Of Business Awesome
Författare
Stratten - Scott
Förlag
John Wiley & Sons
Utgivningsår
2012
Omfång
240 sidor
Bandtyp
Häftad
Mått
164 x 236 mm Ryggbredd 24 mm
Vikt
471 g
Språk
English