-
Boken om säljhinder - Sales Call Reluctance
Inbunden bok. BelBin Svenska AB. 2 uppl. 2002. 392 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789163128493
- Titel
- Boken om säljhinder Sales Call Reluctance
- Författare
- George W Dudley - Shannon L Goodson
- Förlag
- BelBin Svenska AB
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 392 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 165 x 250 mm Ryggbredd 28 mm
- Vikt
- 913 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Övervinn din rädsla för att marknadsföra dig själv
Det är inte bara prestationen som gör en säljare framgångsrik. Forskarna George W Dudley och Shannon L Goodson har upptäckt något som är mycket viktigare, nämligen "self-promotion", att marknadsföra sig själv. Många välbetalda och inflytelserika månniskor har inte uppnått sin ställning enbart genom teknisk kompetens. De har kommit långt genom att avsiktligt synliggöra sig själva.
Vissa människor är naturliga marknadsförare. De har en intuitiv känsla för att profilera sig själva. För andra, oftast de mest lojala, motiverade och förtjänstfulla, känns det svårt att slå på trumman för sig själva. De förblir osynliga på grund av detförlamande tillstånd som författarna kallar rädslan att markandsföra sig själv.
BelBin Svenska AB 2 9789163128493 -
Boken om säljhinder Sales Call Reluctance
Inbunden bok. BelBin Svenska AB. 2 uppl. 2002. 392 sidor.
Nära nyskick. Med hälsning från författarna i övrigt nyskick.[Hylla:P3]
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9163128497
- Titel
- Boken om säljhinder Sales Call Reluctance
- Författare
- George W Dudley - Shannon L Goodson
- Förlag
- BelBin Svenska AB
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 392 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 165 x 250 mm Ryggbredd 28 mm
- Vikt
- 913 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Övervinn din rädsla för att marknadsföra dig själv
Det är inte bara prestationen som gör en säljare framgångsrik. Forskarna George W Dudley och Shannon L Goodson har upptäckt något som är mycket viktigare, nämligen "self-promotion", att marknadsföra sig själv. Många välbetalda och inflytelserika månniskor har inte uppnått sin ställning enbart genom teknisk kompetens. De har kommit långt genom att avsiktligt synliggöra sig själva.
Vissa människor är naturliga marknadsförare. De har en intuitiv känsla för att profilera sig själva. För andra, oftast de mest lojala, motiverade och förtjänstfulla, känns det svårt att slå på trumman för sig själva. De förblir osynliga på grund av detförlamande tillstånd som författarna kallar rädslan att markandsföra sig själv.
BelBin Svenska AB 2 9163128497 -
Boken om säljhinder : sales call reluctance :...
Häftad bok. BelBin Svenska AB. 2010. 435 sidor.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789163334412
- Titel
- Boken om säljhinder : sales call reluctance : varför vissa säljare är mer framgångsrika än andra
- Författare
- George W. Dudley - Shannon L. Goodson
- Förlag
- BelBin Svenska AB
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 435 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Språk
- Svenska
BelBin Svenska AB 9789163334412 -
Boken om säljhinder - Sales Call Reluctance....
Inbunden bok. BelBin Svenska AB. 2002. 392 sidor.
Mycket gott skick. Format 25 x 17 x 3 cm Vikt 935 g.
Inbundet förlagsband, illustrerad i sv/v med figurer och tabeller. Originalets titel: The Psychology of Sales Call Reluctance - Earning What You're Worth in Sales. Översättning: Tamarind Translation. INNEHÅLL: Förord. DE läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9163128497
- Titel
- Boken om säljhinder Sales Call Reluctance
- Författare
- George W Dudley - Shannon L Goodson
- Förlag
- BelBin Svenska AB
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 392 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 165 x 250 mm Ryggbredd 28 mm
- Vikt
- 913 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Övervinn din rädsla för att marknadsföra dig själv
Det är inte bara prestationen som gör en säljare framgångsrik. Forskarna George W Dudley och Shannon L Goodson har upptäckt något som är mycket viktigare, nämligen "self-promotion", att marknadsföra sig själv. Många välbetalda och inflytelserika månniskor har inte uppnått sin ställning enbart genom teknisk kompetens. De har kommit långt genom att avsiktligt synliggöra sig själva.
Vissa människor är naturliga marknadsförare. De har en intuitiv känsla för att profilera sig själva. För andra, oftast de mest lojala, motiverade och förtjänstfulla, känns det svårt att slå på trumman för sig själva. De förblir osynliga på grund av detförlamande tillstånd som författarna kallar rädslan att markandsföra sig själv.
BelBin Svenska AB 9163128497 -
Boken om säljhinder Sales Call Reluctance
Inbunden bok. BelBin Svenska AB. 2 uppl. 2002. 392 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag saknas.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9163128497
- Titel
- Boken om säljhinder Sales Call Reluctance
- Författare
- George W Dudley - Shannon L Goodson
- Förlag
- BelBin Svenska AB
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 392 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 165 x 250 mm Ryggbredd 28 mm
- Vikt
- 913 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Övervinn din rädsla för att marknadsföra dig själv
Det är inte bara prestationen som gör en säljare framgångsrik. Forskarna George W Dudley och Shannon L Goodson har upptäckt något som är mycket viktigare, nämligen "self-promotion", att marknadsföra sig själv. Många välbetalda och inflytelserika månniskor har inte uppnått sin ställning enbart genom teknisk kompetens. De har kommit långt genom att avsiktligt synliggöra sig själva.
Vissa människor är naturliga marknadsförare. De har en intuitiv känsla för att profilera sig själva. För andra, oftast de mest lojala, motiverade och förtjänstfulla, känns det svårt att slå på trumman för sig själva. De förblir osynliga på grund av detförlamande tillstånd som författarna kallar rädslan att markandsföra sig själv.
BelBin Svenska AB 2 9163128497 -
Boken om säljhinder : sales call reluctance :...
Häftad bok. BelBin Svenska AB. 2010. 435 sidor.
Nyskick. Övervinn din rädsla att marknadsföra dig själv!
Det är inte bara prestationen som gör en säljare framgångsrik. Forskarna George W. Dudley
och Shannon L. Goodson har upptäckt något som är mycket viktigare, nämligen ”self
promotion”, att marknadsföra sig läs mer … läs merFRI FRAKT inrikes- ISBN
- 9789163334412
- Titel
- Boken om säljhinder : sales call reluctance : varför vissa säljare är mer framgångsrika än andra
- Författare
- George W. Dudley - Shannon L. Goodson
- Förlag
- BelBin Svenska AB
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 435 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Språk
- Svenska
BelBin Svenska AB 9789163334412 -
Boken om säljhinder - Sales Call Reluctance....
Inbunden bok. Belbin Svenska AB. Första svenska uppl. 2002. 391 s. Inbunden. 24x16,5cm. 940 gram.
Nära nyskick. / Nyskick. (Rum 3).
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9163128497
- Titel
- Boken om säljhinder Sales Call Reluctance
- Författare
- George W Dudley - Shannon L Goodson
- Förlag
- BelBin Svenska AB
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 392 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 165 x 250 mm Ryggbredd 28 mm
- Vikt
- 913 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Övervinn din rädsla för att marknadsföra dig själv
Det är inte bara prestationen som gör en säljare framgångsrik. Forskarna George W Dudley och Shannon L Goodson har upptäckt något som är mycket viktigare, nämligen "self-promotion", att marknadsföra sig själv. Många välbetalda och inflytelserika månniskor har inte uppnått sin ställning enbart genom teknisk kompetens. De har kommit långt genom att avsiktligt synliggöra sig själva.
Vissa människor är naturliga marknadsförare. De har en intuitiv känsla för att profilera sig själva. För andra, oftast de mest lojala, motiverade och förtjänstfulla, känns det svårt att slå på trumman för sig själva. De förblir osynliga på grund av detförlamande tillstånd som författarna kallar rädslan att markandsföra sig själv.
9163128497
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn