-
Opera : A Crash Course
Häftad bok. Silverdale Books. 2003. 144 sidor.
ISBN 9781856058063
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKSilverdale Books 9781856058063 -
Opera. A Crash Course
Inbunden bok. Watson-Guptill. 1998. 144 sidor.
Gott skick. Skyddsomslag i gott skick. Illustrerad. Namnteckning överstruken med tipp-ex.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780823009756
- Titel
- Opera - a crash course
- Författare
- Pettitt, Stephen J.
- Utgivningsår
- 1998
- Omfång
- 144 sidor
- Språk
- English
- Baksidestext
- Chronicles the history of opera and discusses how opera has changed over the years, what the different terms mean, how people should act when viewing an opera, what the most famous operas are, and other related topics.
Watson-Guptill 9780823009756 -
Dennis Brain - a biography
Häftad bok. 2 uppl. 1989. 208 sidor.
Gott skick. engelsk text. Namnetikett
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 0709036914
- Titel
- Dennis Brain - a biography
- Författare
- Pettitt, Stephen John
- Utgivningsår
- 1989
- Omfång
- 208 sidor
- Bandtyp
- PBK
- Språk
- English
2 0709036914 -
Principles of marketing
Häftad bok. Harlow : FT Prentice Hall. 4 uppl. 2006. 1264 sidor.
Nära nyskick. Oläst bok.
FRI FRAKT inrikes- ISBN
- 9780273695592
- Titel
- Principles of marketing
- Författare
- Brassington, Frances - Pettitt, Stephen
- Förlag
- Harlow : FT Prentice Hall
- Utgivningsår
- 2006
- Språk
- English
Harlow : FT Prentice Hall 4 9780273695592 -
Opera - a crash course
Inbunden bok. Bonnier Carlsen. 1998. 144 sidor.
Gott skick. Skyddsomslag i gott skick. Obs på engelska. Bild på baksidan
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780823009756
- Titel
- Opera - a crash course
- Författare
- Pettitt, Stephen J.
- Utgivningsår
- 1998
- Omfång
- 144 sidor
- Språk
- English
- Baksidestext
- Chronicles the history of opera and discusses how opera has changed over the years, what the different terms mean, how people should act when viewing an opera, what the most famous operas are, and other related topics.
Bonnier Carlsen 9780823009756 -
Principles of marketing
Häftad bok. Harlow : FT Prentice Hall. 4 enhanced media edition uppl. 2006. 1264 sidor.
Mycket gott skick. Ett par små veck på försättsblad och pärm.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780273695592
- Titel
- Principles of marketing
- Författare
- Brassington, Frances - Pettitt, Stephen
- Förlag
- Harlow : FT Prentice Hall
- Utgivningsår
- 2006
- Språk
- English
Harlow : FT Prentice Hall 4 enhanced media edition 9780273695592 -
Essentials of marketing
Inbunden bok. Harlow : Pearson. 3 uppl. 2013. 608 sidor.
Mycket gott skick. Skyddsomslag i gott skick. Skriven av Pettit & Brassington. Likt Brassingtons 'Principles of Marketing' varvar denna bok teori och praktik, med hjälp av en mängd inspirerande exempel. Det finns många verktyg för att stärka sin konkurrenskraft, och de används lite olika beroende av läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780273727644
- Titel
- Essentials of marketing
- Författare
- Brassington, Frances. - Pettitt, Stephen.
- Förlag
- Harlow : Pearson
- Utgivningsår
- 2013
- Språk
- English
- Baksidestext
- Includes bibliographical references and index.
Harlow : Pearson 3 9780273727644
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
