-
Emotionsladdad marknadsföring
Inbunden bok. Liber. 1:1 uppl. 2003. 304 sidor.
Mycket gott skick. Förlagets illustrerade laminatband, trådbunden. Rakt och rent ex. Ägarsignatur försättsbladet. Inlagan i nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9147072792
- Titel
- Emotionsladdad marknadsföring
- Författare
- Söderlund, Magnus
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 304 sidor
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 615 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- En stor del av reklambudskapen vi möts av syftar till att väcka positiva känslor, som kopplas till produkten. Den här boken vill göra oss bättre rustade att handskas med emotionsladdad marknadsföring.
Läs mer
Emotionsladdade objekt väcker ofta positiva känslor hos betraktaren, för att i nästa steg påverka dennes utvärdering av både marknadsföringen i sig och produkten. Och det tycks ske på ett snabbt och omedvetet sätt. Därför kan man betrakta emotionsladdad marknadsföring som ett försök till dold påverkan. Men emotionsladdad marknadsföring ger inte alltid de effekter som marknadsföraren önskar.
Utsedd till Årets Marknadsföringsbok 2003 av Sveriges Marknadsförbund.
Om författarna
Magnus Söderlund är professor på Handelshögskolan i Stockholm och föreståndare för CCM (Centre for Consumer Marketing).
Liber 1:1 9147072792 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9789147072798
- Titel
- Emotionsladdad marknadsföring
- Författare
- Söderlund, Magnus
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 304 sidor
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 615 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- En stor del av reklambudskapen vi möts av syftar till att väcka positiva känslor, som kopplas till produkten. Den här boken vill göra oss bättre rustade att handskas med emotionsladdad marknadsföring.
Läs mer
Emotionsladdade objekt väcker ofta positiva känslor hos betraktaren, för att i nästa steg påverka dennes utvärdering av både marknadsföringen i sig och produkten. Och det tycks ske på ett snabbt och omedvetet sätt. Därför kan man betrakta emotionsladdad marknadsföring som ett försök till dold påverkan. Men emotionsladdad marknadsföring ger inte alltid de effekter som marknadsföraren önskar.
Utsedd till Årets Marknadsföringsbok 2003 av Sveriges Marknadsförbund.
Om författarna
Magnus Söderlund är professor på Handelshögskolan i Stockholm och föreståndare för CCM (Centre for Consumer Marketing).
Liber 1 9789147072798 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9789147072798
- Titel
- Emotionsladdad marknadsföring
- Författare
- Söderlund, Magnus
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 304 sidor
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 615 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- En stor del av reklambudskapen vi möts av syftar till att väcka positiva känslor, som kopplas till produkten. Den här boken vill göra oss bättre rustade att handskas med emotionsladdad marknadsföring.
Läs mer
Emotionsladdade objekt väcker ofta positiva känslor hos betraktaren, för att i nästa steg påverka dennes utvärdering av både marknadsföringen i sig och produkten. Och det tycks ske på ett snabbt och omedvetet sätt. Därför kan man betrakta emotionsladdad marknadsföring som ett försök till dold påverkan. Men emotionsladdad marknadsföring ger inte alltid de effekter som marknadsföraren önskar.
Utsedd till Årets Marknadsföringsbok 2003 av Sveriges Marknadsförbund.
Om författarna
Magnus Söderlund är professor på Handelshögskolan i Stockholm och föreståndare för CCM (Centre for Consumer Marketing).
Liber 1 9789147072798 -
Emotionsladdad marknadsföring
Inbunden bok. 2003.
Mycket gott skick. Liber. 2003. Hårda pärmar, inbunden bok i välbevarat skick. Bortsuddat pris första tomma bladet. 261 sidor. Utsedd till Årets marknadsföringsbok 2003 av Sveriges Marknadsföringsförbund, med motiveringen: "I boken Emotionsladdad marknadsföring" visar Magnu läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147072798
- Titel
- Emotionsladdad marknadsföring
- Författare
- Söderlund, Magnus
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 304 sidor
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 615 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- En stor del av reklambudskapen vi möts av syftar till att väcka positiva känslor, som kopplas till produkten. Den här boken vill göra oss bättre rustade att handskas med emotionsladdad marknadsföring.
Läs mer
Emotionsladdade objekt väcker ofta positiva känslor hos betraktaren, för att i nästa steg påverka dennes utvärdering av både marknadsföringen i sig och produkten. Och det tycks ske på ett snabbt och omedvetet sätt. Därför kan man betrakta emotionsladdad marknadsföring som ett försök till dold påverkan. Men emotionsladdad marknadsföring ger inte alltid de effekter som marknadsföraren önskar.
Utsedd till Årets Marknadsföringsbok 2003 av Sveriges Marknadsförbund.
Om författarna
Magnus Söderlund är professor på Handelshögskolan i Stockholm och föreståndare för CCM (Centre for Consumer Marketing).
9789147072798
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn