-
Varumärket inifrån och ut : en handbok i inte...
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 2010. 236 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147094424
- Titel
- Varumärket inifrån och ut : en handbok i internt varumärkesarbete
- Författare
- Falonius, Tommy
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 236 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 210 mm
- Vikt
- 440 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- "Varumärket inifrån och ut" ger en jordnära vägvisare för hur du kan föra varumärkesarbetet i hamn och få full effekt av organisationens investeringar. De som lyckas med att skapa ett starkt, tydligt och positivt laddat varumärke kan räkna med bättre lönsamhet, högre attraktivitet på arbetsmarknaden och ett ökat värde på organisationen. Men många varumärkesprocesser strandar inför den sista, avgörande fasen – den interna förankringen. Och de förväntade positiva resultaten blir istället negativa.
Sveriges Marknadsförbund har utsett boken till Årets Marknadsföringsbok 2010.
Liber 1 9789147094424 -
Varumärket inifrån och ut en handbok i intern...
Inbunden bok.
Gott skick. Liber. uppl.1:2. 2012. 235 s. 15 x 22cm. Pärmen har något yt- och kantslitage. Inlagan i mycket gott skick men det finns ett fåtal korta bläckunderstrykningar. … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147094424
- Titel
- Varumärket inifrån och ut : en handbok i internt varumärkesarbete
- Författare
- Falonius, Tommy
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 236 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 210 mm
- Vikt
- 440 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- "Varumärket inifrån och ut" ger en jordnära vägvisare för hur du kan föra varumärkesarbetet i hamn och få full effekt av organisationens investeringar. De som lyckas med att skapa ett starkt, tydligt och positivt laddat varumärke kan räkna med bättre lönsamhet, högre attraktivitet på arbetsmarknaden och ett ökat värde på organisationen. Men många varumärkesprocesser strandar inför den sista, avgörande fasen – den interna förankringen. Och de förväntade positiva resultaten blir istället negativa.
Sveriges Marknadsförbund har utsett boken till Årets Marknadsföringsbok 2010.
9789147094424 -
Varumärket inifrån och ut : en handbok i inte...
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 2010. 236 sidor.
Nära nyskick. "Varumärket inifrån och ut" ger en jordnära vägvisare för hur du kan föra varumärkesarbetet i hamn och få full effekt av organisationens investeringar. De som lyckas med att skapa ett starkt, tydligt och positivt laddat varumärke kan räkna med bättre löns läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147094424
- Titel
- Varumärket inifrån och ut : en handbok i internt varumärkesarbete
- Författare
- Falonius, Tommy
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 236 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 210 mm
- Vikt
- 440 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- "Varumärket inifrån och ut" ger en jordnära vägvisare för hur du kan föra varumärkesarbetet i hamn och få full effekt av organisationens investeringar. De som lyckas med att skapa ett starkt, tydligt och positivt laddat varumärke kan räkna med bättre lönsamhet, högre attraktivitet på arbetsmarknaden och ett ökat värde på organisationen. Men många varumärkesprocesser strandar inför den sista, avgörande fasen – den interna förankringen. Och de förväntade positiva resultaten blir istället negativa.
Sveriges Marknadsförbund har utsett boken till Årets Marknadsföringsbok 2010.
Liber 1 9789147094424
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn