-
Consumer Behavior and Marketing Action
Inbunden bok. Kent Publishing Company. 2 uppl. 1984. 695 sidor.
Nära nyskick. ENGELSK TEXT. Format 24 x 19,5 x 3,5 cm Vikt 1.410 g. Inbundet laminatband, ANDRA upplagan, rikt illustrerad med figurer, diagram och foton i sv/v. "This text takes a strategic approach to consumer behavior; that is, once you know how consumers behave and läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780534029906
- Titel
- Consumer behavior and marketing action
- Författare
- Assael, Henry
- Utgivningsår
- 2019
- Språk
- English
Kent Publishing Company 2 9780534029906 -
Consumer behavior - buying, having, and being
Inbunden bok. Prentice Hall. 5 uppl. 2002.
Mycket gott skick. Språk: Engelska
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780130913609
- Titel
- Consumer behavior - buying, having, and being
- Författare
- Solomon, Michael R
- Förlag
- Prentice Hall
- Utgivningsår
- 2002
Prentice Hall 5 9780130913609 -
Income saving and the theory of consumer beha...
Inbunden bok. Harvard University Press. 1959.
Nära nyskick. Mindre skav vid hörn på pärmen. Namnad på försättsbladet annars fin inlaga.
Se gärna mina övriga annonser för fler liknande böcker, tryck på säljare: ”Henkesjo” nedan och beställ flera böcker samtidigt utan extra fraktkostnad!
H1 … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKHarvard University Press -
Consumer behavior in marketing strategy
Häftad bok. Englewood Cliffs, NJ : Prentice Hall. 1989. 373 sidor.
Mycket gott skick. Svårfunnen. Mycket fint ex .
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780131696402
- Titel
- Consumer behavior in marketing strategy
- Författare
- Howard, John A.
- Förlag
- Englewood Cliffs, NJ : Prentice Hall
- Språk
- English
Englewood Cliffs, NJ : Prentice Hall 9780131696402 -
Consumer Behavior – Global Edition, Eleventh...
Häftad bok. Pearson. 11 uppl. 2015.
Mycket gott skick. Läst exemplar med lättare hanteringsspår.
Innehållsförteckning:
PART I:
CONSUMERS, MARKETERS, AND TECHNOLOGY
Chapter 1: Technology-Driven Consumer Behavior
Chapter 2: Segmentation, Targeting, and Positioning
PART II:
THE CONSUMER läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780273787136
- Titel
- Consumer behavior
- Författare
- Schiffman, Leon G
- Utgivningsår
- 2015
- Bandtyp
- Paperback
- Språk
- English
Pearson 11 9780273787136 -
Economics and Consumer Behavior
Häftad bok. Cambridge University Press . 1980. 466 sidor.
ISBN 9780521296762
Nyskick. This classic text has introduced generations of students to the economic theory of consumer behaviour. Written by 2015 Nobel Laureate Angus Deaton and John Muellbauer, the book begins with a self-contained presentation of the basic theory and its use in a läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKCambridge University Press 9780521296762 -
Emotion and Reason in Consumer Behavior
Inbunden bok. Butterworth-Heinemann. 2006. 165 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag i nyskick. Språk: Engelska. Emotion and Reason in Consumer Behavior provides new insights into the effects that emotion and rational thought have on marketing outcomes. … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780750679763
- Titel
- Emotion and Reason in Consumer Behavior [Elektronisk resurs]
- Författare
- Chaudhuri, Arjun - Amy Laurens
- Förlag
- Butterworth-Heinemann
- Utgivningsår
- 2006
- Språk
- English
Butterworth-Heinemann 9780750679763 -
Consumer Behavior - Classical and Contemporar...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2017. 310 sidor.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144116815
- Titel
- Consumer Behavior - Classical and Contemporary perspectives
- Författare
- Ekström, Karin M.
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2017
- Omfång
- 310 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 200 x 225 mm Ryggbredd 15 mm
- Vikt
- 710 g
- Språk
- English
- Baksidestext
- Consumer Behavior: Classical and Contemporary Perspectives provides a basic understanding of the subject of consumer behavior. A better understanding in terms of why and how people consume is particularly relevant in today’s society since consumption has become an increasingly important part of people’s lives.
This book differs from most previous textbooks by describing the subject of consumer behavior based on two comprehensive theoretical fields: theories concerning consumer psychology and decision-making, and theories concerning consumer culture and practices. These two perspectives complement one another and contribute to a better understanding of the complexity of consumption. Furthermore, the book has a sustainability perspective. The impact of consumption on the environment is important to highlight, not least with regard to future generations. The book also has a consumer perspective in that the consumer is not seen as a passive recipient of offers, but rather as an active actor who must be given the opportunity to make his or her voice heard. A better understanding of consumers’ different living conditions and the situations they encounter will give companies and other organizations a better chance to reach out to consumers and meet their needs.
Consumer Behavior is also available in Swedish, published by Studentlitteratur.
Studentlitteratur AB 1 9789144116815 -
Consumer Behavior - Buying, Having and Being:...
Häftad bok. Pearson Education. 8 uppl. 2008. 720 sidor.
Nära nyskick. Färgillustrerad.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKPearson Education. 8 -
Consumer Behavior and Marketing Strategy
Häftad bok. Mcgraw-hill Education - Europe. 8 uppl. 2008. 576 sidor.
Mycket gott skick. Aningen stött ovanhörn på omslagets framsida. Svagt veck, ca 3 cm långt, som löper från ovankanten och neråt nära ryggpartiet på omslagets framsida. Ett mindre område vid ovankanten på omslagets baksida något skrynkligt; detta gäller även motsvarande områ läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780071259354
- Titel
- Consumer behavior
- Författare
- Jerry Olson
- Förlag
- Mcgraw-hill Education - Europe
- Utgivningsår
- 2007
- Omfång
- 576 sidor
- Bandtyp
- Mått
- 10 x 560 mm
- Vikt
- 1011 g
- Språk
- Svenska
Mcgraw-hill Education - Europe 8 9780071259354 -
Consumer Behavior 2'd
Inbunden bok. Second Edition uppl. 2000. 681 s. Inbunden.
Gott skick. Fin bok. Den har använts vid en kurs och har understrykningar och anteckningar inne i boken..
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 0618013261
- Titel
- Consumer behavior
- Författare
- Hoyer, Wayne D. - MacInnis, Deborah J.
- Förlag
- Boston : Houghton Mifflin
- Utgivningsår
- 2001
- Språk
- English
- Baksidestext
- Includes bibliographical references and index
0618013261 -
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
