-
History marketing: använd företagets historia...
Inbunden bok. Ekerlids. 1 uppl. 2010. 143 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag saknas. Oanvänd bok – förlagsnytt skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789170921254
- Titel
- History marketing : använd företagets historia i kommunikation och marknadsföring
- Författare
- Schug, Alexander
- Förlag
- Ekerlids
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 143 sidor
- Bandtyp
- Flexband
- Mått
- 150 x 245 mm Ryggbredd 12 mm
- Vikt
- 370 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Bevara företagets historia och bevara den väl! Den uppmaningen riktar författarna av boken History Marketing till ansvariga inom företag och organisationer. Att bevara och berätta om ett företags historia fördjupar den egna företagskulturen, ger stabilitet åt marknadsföringen och, inte minst, stärker det egna varumärket. Trots alla vinster som kan räknas hem med History Marketing är det många företag som ännu inte utnyttjar det.
I boken för vi möta ett antal svenska företag som arbetar aktivt med History Marketing och ta del av deras lärdomar. Boken ger svar på när det är lämpligt att använda sig av historien för att få bästa effekt - i den externa marknadsföringen eller i arbetet med den egna företagskulturen. Dessutom ges praktiska tips om hur de företag och organisationer som vill bevara sin historia enkelt kan komma igång med att skapa ett eget företagsarkiv.
Ekerlids 1 9789170921254 -
Practical Marketing Research
Pocketbok.
Mycket gott skick. Prentice Hall (1993), Edition: First Edition, 420 pages, 420 sidor, An Integrated Global Perspective, (bobo32)
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK -
Winning the Marketing War
Pocketbok.
ISBN 1883999049
Gott skick. Executive Excellence Publishing (1995), Edition: 3, 282 pages, En ca 5x10mm stor kaffefläck på undersidan av inlagan, påverkar inte texten, Ena hörnet är lite vågigt några sidor in som spår efter fukt någon gång. Påverkar inget. Några blad i början lösa i läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK1883999049 -
Principles of Marketing
Pocketbok. Financial Times/ Prentice Hall. Third european edition uppl. 2002.
Gott skick. Överstrykningar med överstrykningspenna de första 50 sidorna i övrigt inga markeringar, namn eller liknande. I gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780273646624
- Titel
- Principles of Marketing
- Författare
- Kotler
- Förlag
- Financial Times/ Prentice Hall
- Utgivningsår
- 2001
- Bandtyp
- Vikt
- 1836 g
- Språk
- Svenska
Financial Times/ Prentice Hall Third european edition 9780273646624 -
Marketing goes digital : 12 Practices for bus...
Inbunden bok. Ekerlids. 1 uppl. 2016. 286 sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag saknas.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789188193902
- Titel
- Marketing goes digital : 12 Practices for business success
- Författare
- Eriksson, Johan
- Förlag
- Ekerlids
- Utgivningsår
- 2016
- Omfång
- 286 sidor
- Bandtyp
- Flexband
- Mått
- 157 x 232 mm Ryggbredd 20 mm
- Vikt
- 590 g
- Språk
- English
- Baksidestext
- Marketing goes digital är den nya bibeln för företag och företagare som anser det viktigt att hänga med i sin digitaliserade samtid.
Den är skriven av Johan Eriksson och David Ståhlberg, två ledande experter inom digitalisering med bakgrund inom företaget Google.
Boken reder ut begreppen kring en rad trender inom
marknadsföring båda med bakgrund i digitalisering. Författarna pekar på det som verkligen ger resultat, inte på vad som är mest i ropet just nu. De vägleder läsarna genom allt från hur man bäst organiserar sig för förändring och innovation till hur man arbetar med modeller och konkreta verktyg för att effektivisera sin sälj- och marknadskommunikation.
Bokens kärnbudskap är att man istället för att haka på varje dyr marknadsföringstrend inom digitalisering, ska satsa tid och pengar på sin organisation. För att överleva måste man samla medarbetare omkring sig som är nyfikna och vetgiriga och skapa en arbetskultur som premierar nya idéer, även i de fall det innebär kritik mot det egna ledarskapet, menar författarna.
Till stöd för sin teori har de några av världen främsta marknadsförare inom digitalisering. Boken innehåller en rad spännande intervjuer med världsnamn som: Avinash Kaushik (Google), Martin Lindström och Yasuhari Sasaki (Dentsu. Inc).
Boken är både en inspirationsbok och ett handfast verktyg att använda sig av. Varje kapitel innehåller konkreta förslag och checklistor på hur man, på ett enkelt sätt, kan omsätta Johans Erikssons och David Ståhlbergs idéer till handling.
Marketing goes digital är skriven på engelska.
Ekerlids 1 9789188193902 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9789187431005
- Titel
- Content Marketing för alla
- Författare
- Arhammar, Joakim
- Förlag
- AP-forlaget
- Utgivningsår
- 2017
- Omfång
- 184 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Mått
- 157 x 218 mm Ryggbredd 18 mm
- Vikt
- 502 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Lös dina affärsutmaningar, öka försäljningen och vinn kundernas hjärtan med engagerande innehåll.
Content marketing är tillsammans med den digitala utvecklingen det största som hänt marknadsföringen sedan 60-talets kreativa revolution. Istället för att bombardera din målgrupp med reklam, som den blir allt bättre på att undvika, blir du en pålitlig kompis och en kunnig rådgivare som hjälper kunderna att lösa sina problem och se nya möjligheter.
Den här boken ger dig alla verktyg och all den kunskap du behöver för att lösa dina affärsutmaningar, öka försäljningen och vinna kundernas hjärtan med hjälp av content marketing. Steg för steg får du lära dig om allt
ifrån planering och produktion av ditt innehåll till hur du får god spridning och sedan mäter effekten på bästa sätt. Hela tiden med konkreta och aktuella exempel från en rad branscher.
En ovärderlig handbok både för dig som ännu inte använt dig av content marketing och för dig som redan arbetar med metoden.
Joakim Arhammar är contentspecialist med tio års erfarenhet av att hjälpa några av Sveriges främsta varumärken med content marketing. Han är en framträdande röst inom utvecklingen av content marketing i Sverige och uppskattad föreläsare i ämnet.
Pontus Staunstrup är digital strateg med fokus på content marketing och sociala medier. Han har hjälpt många små och stora företag nå resultat med content marketing. Pontus är en ledande expert inom content marketing i Norden och föreläser regelbundet i ämnet.
AP-forlaget 1 9789187431005 -
Foundations of marketing
Häftad bok. London : McGraw-Hill Higher Education. 4 uppl. 2012. 359 sidor.
Gott skick. Hanteringsspår på pärmen. Skavda hörn och kanter. Flikade hörn. Vissa bläddringsspår. I övrigt hel och ren inlaga utan anteckningar eller understrykningar. [rum 2] … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780077137014
- Titel
- Foundations of marketing
- Författare
- Fahy, John - Jobber, David
- Förlag
- London : McGraw-Hill Higher Education
- Utgivningsår
- 2012
- Språk
- English
London : McGraw-Hill Higher Education 4 9780077137014 -
International Marketing (ISE)
Häftad bok. South western. 7 uppl. 2003. 736 sidor.
Gott skick. Språk: Engelska
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780324282894
- Titel
- International Marketing (ISE)
- Författare
- CZINKOTA - RONKAINEN
- Förlag
- South western
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 736 sidor
- Bandtyp
- Mått
- 215 x 277 mm Ryggbredd 21 mm
- Vikt
- 1440 g
- Språk
- Svenska
South western 7 9780324282894 -
Many-to-Many Marketing - Från One-to-One till...
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2004. 248 sidor.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147074426
- Titel
- Many-to-Many Marketing - Från One-to-One till Many-to-Many i nätverksekonomins marknadsföring
- Författare
- Gummesson, Evert
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2004
- Omfång
- 248 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 488 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad följer i kölvattnet av relationsmarknadsföringen, CRM och one-to-one? Och varför har dessa ansatser inte alltid blivit så framgångsrika i praktiken som man hoppats på? I den här boken bygger Gummesson vidare på erfarenheter från marknadsföringens praktik och teori, och ställer one-to-one marketing mot many-to-many marketing. Det senare är ett marknadsföringsbegrepp för dagens nätverksekonomi.
Hedersomnämnande som Årets marknadsföringsbok 2004 av Sveriges Marknadsförbund.
Läs mer
Om författarna
Evert Gummesson är professor i företagsekonomi vid Stockholms universitet och Sveriges internationellt mest etablerade marknadsforskare.
Liber 1 9789147074426 -
12 powers of a marketing leader: how to succe...
Inbunden bok. 2018.
Mycket gott skick. Skyddsomslag i mycket gott skick. Skickas spårbart i wellpapp-kuvert.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9781259834714
- Titel
- 12 powers of a marketing leader: how to succeed by building customer and co
- Författare
- Barwise, Patrick
- Utgivningsår
- 2018
- Språk
- English
9781259834714 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9780582369375
- Titel
- Marketing
- Författare
- Hill, Elizabeth - O'Sullivan, Terry
- Förlag
- London : Longman
- Utgivningsår
- 1999
- Språk
- English
London : Longman 9780582369375 -
Detective marketing : sunt förnuft på elitniv...
Inbunden bok. Stockholm : Stefan Engeseth Publ. 2000.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789163090721
- Titel
- Detective marketing : sunt förnuft på elitnivå
- Författare
- Engeseth, Stefan
- Förlag
- Stockholm : Stefan Engeseth Publ
- Utgivningsår
- 2000
- Språk
- Svenska
Stockholm : Stefan Engeseth Publ 9789163090721 -
Detective marketing : sunt förnuft på elitniv...
Inbunden bok. Stockholm : Stefan Engeseth Publ. 2000. 126 sidor.
Nära nyskick. Namnteckning på försättsbladet.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789163090721
- Titel
- Detective marketing : sunt förnuft på elitnivå
- Författare
- Engeseth, Stefan
- Förlag
- Stockholm : Stefan Engeseth Publ
- Utgivningsår
- 2000
- Språk
- Svenska
Stockholm : Stefan Engeseth Publ 9789163090721 -
Marketing Management - Analysis, Planning, Im...
Häftad bok. Prentice Hall International Editions. 9th edition uppl. 1997. 833 s. Häftad.
Gott skick. På engelska. Hylla 12 - Plan 1.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 0132613638
- Titel
- Marketing management : analysis, planning, implementation and control
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- Englewood Cliffs, N.J. : Prentice Hall
- Utgivningsår
- 1996
- Språk
- English
0132613638 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9780199646500
- Titel
- Essentials of marketing
- Författare
- Baines, Paul
- Utgivningsår
- 2013
- Bandtyp
- Pbk
- Språk
- English
9780199646500 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9780077169312
- Titel
- Services marketing - integrating customer focus across the firm
- Författare
- Wilson, Alan M
- Utgivningsår
- 2016
- Bandtyp
- (paperback
- Språk
- English
9780077169312 -
Marketing problems and improvement programs....
Häftad bok.
Nära nyskick. Rome: Food and Agriculture Organization of the United Nations, 1957-60. 8vo. 260 + 206 + 210 pp + printed wrappers. [27G]
,Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK -
Marketing management : analysis, planning, im...
Häftad bok. Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall. 8 uppl. 1994. 801 sidor.
Dåligt skick. Väl använd med överstrykningar och vikta hörn men håller ihop bra, inga lösa sidor eller liknande.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780130980052
- Titel
- Marketing management : analysis, planning, implementation, and control
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall
- Språk
- English
Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall 8 9780130980052 -
Marketing in a Multicultural World: Ethnicity...
Häftad bok. Sage .
ISBN 9780803953284
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKSage 9780803953284 -
Affiliate Marketing for Beginners
Häftad bok. Lightning Source. 2022. 184 sidor.
ISBN 9781774854679
Nyskick. På engelska.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKLightning Source 9781774854679 -
Content Marketing för alla
Inbunden bok. AP-forlaget. 1 uppl. 2017. 184 sidor.
Mycket gott skick. Finns anteckningar och understrykningar i boken.
Se mina andra annonser för samfrakt.Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789187431005
- Titel
- Content Marketing för alla
- Författare
- Arhammar, Joakim
- Förlag
- AP-forlaget
- Utgivningsår
- 2017
- Omfång
- 184 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Mått
- 157 x 218 mm Ryggbredd 18 mm
- Vikt
- 502 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Lös dina affärsutmaningar, öka försäljningen och vinn kundernas hjärtan med engagerande innehåll.
Content marketing är tillsammans med den digitala utvecklingen det största som hänt marknadsföringen sedan 60-talets kreativa revolution. Istället för att bombardera din målgrupp med reklam, som den blir allt bättre på att undvika, blir du en pålitlig kompis och en kunnig rådgivare som hjälper kunderna att lösa sina problem och se nya möjligheter.
Den här boken ger dig alla verktyg och all den kunskap du behöver för att lösa dina affärsutmaningar, öka försäljningen och vinna kundernas hjärtan med hjälp av content marketing. Steg för steg får du lära dig om allt
ifrån planering och produktion av ditt innehåll till hur du får god spridning och sedan mäter effekten på bästa sätt. Hela tiden med konkreta och aktuella exempel från en rad branscher.
En ovärderlig handbok både för dig som ännu inte använt dig av content marketing och för dig som redan arbetar med metoden.
Joakim Arhammar är contentspecialist med tio års erfarenhet av att hjälpa några av Sveriges främsta varumärken med content marketing. Han är en framträdande röst inom utvecklingen av content marketing i Sverige och uppskattad föreläsare i ämnet.
Pontus Staunstrup är digital strateg med fokus på content marketing och sociala medier. Han har hjälpt många små och stora företag nå resultat med content marketing. Pontus är en ledande expert inom content marketing i Norden och föreläser regelbundet i ämnet.
AP-forlaget 1 9789187431005 -
Marketing management : analysis, planning, im...
Häftad bok. Englewood Cliffs : Prentice Hall. 6 uppl. 1988. 755 sidor.
Gott skick. Klassisk lärobok på engelska för grundkurs i marknadsföring. Namn på insidan. Ett fåtal markeringar av text med färgpenna och några få anteckningar i blyerts. I övrigt finns inga skavanker. Tips! Spara fraktkostnad. Köp fler böcker samtidigt från Jockes_b läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780135562673
- Titel
- Marketing management : analysis, planning, implementation, and control
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- Englewood Cliffs : Prentice Hall
- Språk
- English
Englewood Cliffs : Prentice Hall 6 9780135562673 -
Content marketing : värdeskapande marknadsko...
Häftad bok. Vulkan. 1 uppl. 2013. 114 sidor.
Mycket gott skick.
FRI FRAKT inrikes- ISBN
- 9789187507793
- Titel
- Content marketing : värdeskapande marknadskommunikation
- Författare
- Barregren, Thomas
- Förlag
- Vulkan
- Utgivningsår
- 2013
- Omfång
- 114 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 130 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Content marketing är i dag den största trenden inom marknadsföring. Det är egentligen inget nytt – idén är väl beprövad: I över hundra år har framsynta företag och organisationer skapat innehåll som ger mervärde för kunder, medlemmar och medarbetare. Internet, mobilitet och sociala medier har förändrat förutsättningarna för marknadskommunikation. Det räcker inte att trycka ut budskapet. Nu måste budskapet i sig, eller hur det leve reras, skapa värde för att vi skall ta det till oss. Och just det handlar content marketing om – värdeskapande marknadskommunikation. Content marketing kallas innehållsmarknadsföring på svenska. Det handlar om att med innehåll som intresserar och engagerar, skapa och stärka ett varumärke, generera leads och konvertera potentiella köpare till lojala kunder. För att lyckas måste satsningen vara långsiktig, produktionen utföras systematiskt och publicering ske regelbundet. Ditt företag, din organisation, måste tänka och jobba som ett medieföretag. Denna bok hjälper dig att förstå content marketing och den nya, värdeskapande, paradigmen. Den hjälper dig att identifi era målgrupper, förstå vad för innehåll de söker, och sätt att kommunicera med dem. Och den hjälper dig igång med den redaktionella planeringen och arbetssättet
Vulkan 1 9789187507793 -
History marketing : använd företagets histori...
Inbunden bok. Ekerlids. 1 uppl. 2010. 143 sidor.
Mycket gott skick. Skyddsomslag i mycket gott skick. Se mina andra annonser för samfrakt.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789170921254
- Titel
- History marketing : använd företagets historia i kommunikation och marknadsföring
- Författare
- Schug, Alexander
- Förlag
- Ekerlids
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 143 sidor
- Bandtyp
- Flexband
- Mått
- 150 x 245 mm Ryggbredd 12 mm
- Vikt
- 370 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Bevara företagets historia och bevara den väl! Den uppmaningen riktar författarna av boken History Marketing till ansvariga inom företag och organisationer. Att bevara och berätta om ett företags historia fördjupar den egna företagskulturen, ger stabilitet åt marknadsföringen och, inte minst, stärker det egna varumärket. Trots alla vinster som kan räknas hem med History Marketing är det många företag som ännu inte utnyttjar det.
I boken för vi möta ett antal svenska företag som arbetar aktivt med History Marketing och ta del av deras lärdomar. Boken ger svar på när det är lämpligt att använda sig av historien för att få bästa effekt - i den externa marknadsföringen eller i arbetet med den egna företagskulturen. Dessutom ges praktiska tips om hur de företag och organisationer som vill bevara sin historia enkelt kan komma igång med att skapa ett eget företagsarkiv.
Ekerlids 1 9789170921254 -
In-Store Marketing
Inbunden bok. Hakon Media AB /Market. 2 reviderad upplaga uppl. 2011. 368 sidor.
Nära nyskick. Boken behandlar bland annat planogram, ECR, sortimentsplanering, exponeringar, mätmetoder, butiksmiljö, layouter, dofter, musik, prisupplevelse mm.
De omarbetade avsnitten går djupare in på oplanerade köp, nya vinklar inom kundpsykologi och hur kund läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789153452232
- Titel
- In-Store Marketing
- Författare
- Nordfält, Jens
- Förlag
- Hakon Media AB /Market
- Utgivningsår
- 2011
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 203 x 246 mm Ryggbredd 25 mm
- Vikt
- 1196 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Årets marknadsföringsbok 2007 nu i uppdaterad version
Boken behandlar bland annat planogram, ECR, sortimentsplanering, exponeringar, mätmetoder, butiksmiljö, layouter, dofter, musik, prisupplevelse mm. De omarbetade avsnitten går djupare in på oplanerade köp, nya vinklar inom kundpsykologi och hur kundernas känslor påverkar köpbeetendet, olika typer av säljlösningar och specialexponeringar i butiken samt det senaste inom retail-forskningen. Dessutom redogör Jens Nordfält för fler konkreta exempel och resultat ifrån experiment i verklig butiksmiljö och inom e-handel.
Boken innehåller dessutom:
Butiks-TV (digital signage).
Butiksdemonstrationer.
Påverkan av kundens beröring av produkter (bland annat ”need-for-touch” och taktila sinnet).
Skyltfönster och trottoarskyltar.
Hur andra kunder påverkar köpen (ny forskning om påverkan av såväl egna barn, andra kunder och sällskap).
Butiken som media.
Ursprungsmärkning och produktinformation.
Hur butikspersonalens yttre påverkar köp.
Hakon Media AB /Market 2 reviderad upplaga 9789153452232 -
Iphone and Ipad apps marketing - secrets to s...
Häftad bok. 2 uppl. 2012.
Gott skick. Inplastad utgallrad biblioteksbok
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780789748331
- Titel
- Iphone and Ipad apps marketing - secrets to selling your Iphone and Ipad apps
- Författare
- Hughes, Jeffrey
- Utgivningsår
- 2012
- Språk
- English
2 9780789748331 -
Inbound Marketing - Attract, Engage, and Deli...
Häftad bok.
Gott skick. Wiley. uppl.2. 2014. 187 s. mindre bruksslitage. Engelsk text.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9781118896655
- Titel
- Inbound Marketing: Attract, Engage, and Delight Customers Online
- Författare
- Brian Halligan - Dharmesh Shah
- Förlag
- John Wiley & Sons
- Utgivningsår
- 2014
- Omfång
- 240 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 155 x 230 mm Ryggbredd 16 mm
- Vikt
- 283 g
- Språk
- English
9781118896655 -
Working the Crowd: Social Media Marketing for...
Häftad bok.
ISBN 9781906124717
Mycket gott skick. British Computer Society. uppl.1. 2010. 161 s. signerad av författaren i försättsbladet. Engelsk text.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK9781906124717 -
(Re)Inventing the Armed Forces: A Governmenta...
Häftad bok.
Mycket gott skick. Göteborgs universitet. uppl.1. 2019. 314 s. mindre bruksslitage. eng text.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789178336302
- Titel
- (Re)inventing the armed forces - a governmentality analysis of Swedish military marketing and outreach in the era of voluntarism
- Författare
- Strand, Sanna
- Utgivningsår
- 2019
- Bandtyp
- Språk
- English
9789178336302 -
Destination marketing an integrated marketing...
Häftad bok.
Gott skick. Butterworth-Heinemann. uppl.1. 2008. 406 s. eng text.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780750686495
- Titel
- Destination marketing : an integrated marketing communication approach
- Författare
- Pike, Steven
- Utgivningsår
- 2020
- Språk
- English
9780750686495
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn