-
Politik som organisation : förvaltningspoliti...
Häftad bok. Studentlitteratur. 5:2 uppl. 2014. 285 sidor.
Nära nyskick. 5:e uppl. Som ny.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144095653
- Titel
- Politik som organisation : förvaltningspolitikens grundproblem
- Förlag
- Studentlitteratur
- Utgivningsår
- 2014
- Omfång
- 285 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 268 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Politik i den moderna staten är till stor del en fråga om organisation. Den offentliga förvaltningens organisationsform spelar därför en betydelsefull roll för vår förståelse av politik. Detta har särskilt kommit att uppmärksammas inom områden som välfärds- och utbildningspolitik samt på senare tid även vad gäller frågor om fattigdomsbekämpning i många utvecklingsländer. Frågor om korruption, ämbetsmännens etik och förvaltningsapparatens legitimitet utgör centrala problem i såväl utvecklingsländer som i de rika demokratierna. Inom många politikområden är det en öppen fråga var den offentliga makten faktiskt är belägen: hos politikerna, hos internationella och centrala tjänstemän eller hos de lokala tjänstemän som direkt möter medborgarna?
Politik som organisation är en uppskattad lärobok som nu ges ut i en femte omarbetad upplaga. Den nya upplagan har försetts med ett nyskrivet kapitel om implementering. Boken, som ger en problemorienterad översikt över ett antal områden inom den statsvetenskapliga analysen av den offentliga förvaltningen, är tänkt som en introduktion i ämnet.
Femte upplagan
Studentlitteratur 5:2 9789144095653 -
Bild och budskap : ett triangeldrama om bildk...
Häftad bok. Carlsson. 3 uppl. 2011. 201 sidor.
Nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789173314329
- Titel
- Bild och budskap : ett triangeldrama om bildkommunikation
- Författare
- Bergström, Bo
- Förlag
- Carlsson
- Utgivningsår
- 2011
- Omfång
- 201 sidor
- Bandtyp
- Danskt band
- Mått
- 190 x 260 mm Ryggbredd 15 mm
- Vikt
- 710 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Tidigare upplaga vald till Årets fackbok, nu i ny, helt omarbetad och modern upplaga. Även denna handlar om bildkommunikation, hur man i praktik och utbildning lär sig att i ett visst sammanhang nå fram med ett budskap. Här är det kommunikationen mer är tekniken som får stå i centrum, även om den modernaste tekniken är inarbetad i det hela. Alla upptänkliga aspekter av bilders budskap lyfts fram nyttiga och berikande för både beställare och leverantörer.
Bo Bergström har med sina bästsäljande böcker Effektiv visuell kommunikation, Bild & budskap och Samspel text bild skapat sig en stark ställning som föreläsare på universitet och högskolor. Hans böcker har fått priser och Effektiv visuell kommunikation är utgiven i ett tiotal länder. Bergström sitter i Bild- och ordakademin.
Carlsson 3 9789173314329 -
Effektiv visuell kommunikation : om nyheter,...
Häftad bok. Carlsson. 8 uppl. 2012. 319 sidor.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789173315074
- Titel
- Effektiv visuell kommunikation : om nyheter, reklam och profilering i vår vår visuella kultur
- Författare
- Bo Bergström
- Förlag
- Carlsson
- Utgivningsår
- 2012
- Omfång
- 319 sidor
- Bandtyp
- Danskt band
- Mått
- 190 x 260 mm Ryggbredd 24 mm
- Vikt
- 1880 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Finns det en övergripande bok om att kommunicera visuellt? Om tänket bakom, om budskap, om medier? Hur vi påverkas? Men också om bilder,former, färger och texter? Och om kreativitet? Om samspelet text-bild? Om nyheter, reklam om dramaturgi finns den?
Ja, den finns.
I Effektiv visuell kommunikation får du insikt i:
Hur du formar och formulerar ett budskap i nyheter och reklam, hur du planerar strategiskt, hur du når fram och berör läsare och tittare, hur du får bärkraftiga idéer, hur du väljer passande typografi, hur du finner rätt fotografi eller filmsekvens, hur du utnyttjar bildretorikens möjligheter, hur du skapar grafisk form som attraherar, hur du får text och bild att samspela lockande, hur du visuellt profilerar ett företag, hur du skapar ett helhetsuttryck med hjälp av färg, form, ljud, text och bild.
Detta är den åttonde upplagan av populära Effektiv visuell kommunikation.
Bo Bergström är creative director och har arbetat på ett flertal reklambyråer. Han är utbildare och föreläsare i visuell kommunikation och bildkommunikation.
Carlsson 8 9789173315074 -
Bild och Budskap
Inbunden bok. Carlsson. 2 uppl. 2002. 160 sidor.
Gott skick. Skyddsomslag i gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789172034976
- Titel
- Bild och Budskap
- Författare
- Bo Bergström
- Förlag
- Carlsson
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 160 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 190 x 266 mm Ryggbredd 16 mm
- Vikt
- 721 g
- Språk
- Svenska
Carlsson 2 9789172034976 -
Effektiv visuell kommunikation : om nyheter,...
Inbunden bok. Carlsson. 7 uppl. 2009. 315 sidor.
Mycket gott skick. Liten skada på pärmen nedtill bak. I övrigt mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789173312387
- Titel
- Effektiv visuell kommunikation : om nyheter, reklam och profilering i vår visuella kultur
- Författare
- Bo Bergström
- Förlag
- Carlsson
- Utgivningsår
- 2009
- Omfång
- 315 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 191 x 265 mm Ryggbredd 25 mm
- Vikt
- 1045 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Nu är sjunde upplagan här av denna populära storsäljare, 30 000 läsare har lärt sig grunderna i visuellt budskapsarbete i massmedierna med fokus på nyhetsförmedling, reklam och visuell profilering. Bokens centralgestalter är redigerare, art directors samt grafiska formgivare.
Författaren berättar medryckande hur man med text och bild når fram till läsare och tittare på webben, i tv, i tidningar, i tidskrifter. Han beskriver även det viktiga strategiska arbetet och går igenom hela arbetsprocessen, budskap, påverkan, kreativitet, typografi, bild, video, design samt samspelet mellan text och bild.
Läsarna finner vi bland studenterna vid universitet och högskolor, kursinstitut, reklam- och designskolor och folkhögskolor. Dit hör givetvis även yrkesverksamma på reklambyråer, informations- och marknadsavdelningar, som inspireras av både resonemangen och bildmaterialet.
Boken har även letat sig ut utanför landets gränser och finns nu i en engelsk version, Essentials of Visual Communication. En spansk upplaga ligger också på bokhandelsdiskarna och snart finns där även en portugisisk, polsk och ungersk version.
Författare är Bo Bergström, art director, författare, utbildare, med sex böcker bakom sig. Han är en efterfrågad föreläsare i både hemland och utland och leder kurser i en mängd olika sammanhang. Hans bok Bild och Budskap (Carlsson Bokförlag) vann tävlingen Svenska Publishing-Priset 2001 i klassen Fackböcker.
Carlsson 7 9789173312387 -
Bild & budskap : ett triangeldrama om bildko...
Inbunden bok. Stockholm : Carlsson. 1 uppl. 2000. 167 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag i nyskick. Tidigare upplaga vald till Årets fackbok, nu i ny, helt omarbetad och modern upplaga. Även denna handlar om bildkommunikation, hur man i praktik och utbildning lär sig att i ett visst sammanhang nå fram med ett budskap. Här är det kommunikationen mer är t läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789172039124
- Titel
- Bild & budskap : ett triangeldrama om bildkommunikation
- Författare
- Bergström, Bo
- Förlag
- Stockholm : Carlsson
- Utgivningsår
- 2000
- Språk
- Svenska
Stockholm : Carlsson 1 9789172039124 -
Effektiv visuell kommunikation : så skapas st...
Inbunden bok. Stockholm : Carlsson. 1998.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9172032391
- Titel
- Effektiv visuell kommunikation : så skapas starka idéer, budskap, form och innehåll i tryckta och interaktiva medier
- Författare
- Bergström, Bo
- Förlag
- Stockholm : Carlsson
- Utgivningsår
- 1998
- Språk
- Svenska
Stockholm : Carlsson 9172032391 -
Effektiv visuell kommunikation : så skapas st...
Inbunden bok. Stockholm : Carlsson. 1998.
Nära nyskick. Namnad. Portot gäller oavsett antal böcker. - Boken behandlar kommunikationsteori, påverkanslära, reklamplanering, kreativt arbete, dramaturgi, typografi, bild, form, innehåll, företagsidentitet, färg- och papperslära. Denna fackbok riktar sig till alla s läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9172032391
- Titel
- Effektiv visuell kommunikation : så skapas starka idéer, budskap, form och innehåll i tryckta och interaktiva medier
- Författare
- Bergström, Bo
- Förlag
- Stockholm : Carlsson
- Utgivningsår
- 1998
- Språk
- Svenska
Stockholm : Carlsson 9172032391 -
Bild och Budskap
Inbunden bok. Carlsson. 2 uppl. 2002. 160 sidor.
Mycket gott skick. Har du ofta den svåra uppgiften att bestämma, beställa och köpa in fotografiska bilder till reklam, information eller tidning? Då måste du kunna bedöma kvalitet och välja utifrån kommunikativt värde. Läs då denna bok. Den handlar om bildkommunikation, hur läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789172034976
- Titel
- Bild och Budskap
- Författare
- Bo Bergström
- Förlag
- Carlsson
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 160 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 190 x 266 mm Ryggbredd 16 mm
- Vikt
- 721 g
- Språk
- Svenska
Carlsson 2 9789172034976 -
Evolution och kultur
Inbunden bok.
Mycket gott skick. Carlssons 1999. 185 sidor. Förlagsband. Ett mycket välvårdat exemplar.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK -
Effektiv visuell kommunikation : om nyheter,...
Inbunden bok. Carlsson. 7 uppl. 2009. 315 sidor.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789173312387
- Titel
- Effektiv visuell kommunikation : om nyheter, reklam och profilering i vår visuella kultur
- Författare
- Bo Bergström
- Förlag
- Carlsson
- Utgivningsår
- 2009
- Omfång
- 315 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 191 x 265 mm Ryggbredd 25 mm
- Vikt
- 1045 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Nu är sjunde upplagan här av denna populära storsäljare, 30 000 läsare har lärt sig grunderna i visuellt budskapsarbete i massmedierna med fokus på nyhetsförmedling, reklam och visuell profilering. Bokens centralgestalter är redigerare, art directors samt grafiska formgivare.
Författaren berättar medryckande hur man med text och bild når fram till läsare och tittare på webben, i tv, i tidningar, i tidskrifter. Han beskriver även det viktiga strategiska arbetet och går igenom hela arbetsprocessen, budskap, påverkan, kreativitet, typografi, bild, video, design samt samspelet mellan text och bild.
Läsarna finner vi bland studenterna vid universitet och högskolor, kursinstitut, reklam- och designskolor och folkhögskolor. Dit hör givetvis även yrkesverksamma på reklambyråer, informations- och marknadsavdelningar, som inspireras av både resonemangen och bildmaterialet.
Boken har även letat sig ut utanför landets gränser och finns nu i en engelsk version, Essentials of Visual Communication. En spansk upplaga ligger också på bokhandelsdiskarna och snart finns där även en portugisisk, polsk och ungersk version.
Författare är Bo Bergström, art director, författare, utbildare, med sex böcker bakom sig. Han är en efterfrågad föreläsare i både hemland och utland och leder kurser i en mängd olika sammanhang. Hans bok Bild och Budskap (Carlsson Bokförlag) vann tävlingen Svenska Publishing-Priset 2001 i klassen Fackböcker.
Carlsson 7 9789173312387 -
Människan : evolution och kultur
Inbunden bok. Stockholm : Carlsson. 1999. 185 sidor.
Mycket gott skick. Lätt nötta hörn
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9172038527
- Titel
- Människan : evolution och kultur
- Författare
- Bergström, Jan - Hanson, Bo - Ramel, Claes
- Förlag
- Stockholm : Carlsson
- Utgivningsår
- 1999
- Språk
- Svenska
Stockholm : Carlsson 9172038527 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
-
Effektiv visuell kommunikation : hur man får...
Inbunden bok. Carlsson. 5 uppl. 2004. 317 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9172036818
- Titel
- Effektiv visuell kommunikation : hur man får ett budskap i text, bild, film, form och färg att nå fram
- Författare
- Bo Bergström
- Förlag
- Carlsson
- Utgivningsår
- 2004
- Omfång
- 317 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 190 x 266 mm Ryggbredd 23 mm
- Vikt
- 1212 g
- Språk
- Svenska
Carlsson 5 9172036818 -
Bild och Budskap
Inbunden bok. Carlsson. Andra reviderade upplagan uppl. 2010. 167 sidor sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag saknas. Pärmens baksida har smärre hanteringsspår och prisetikett, i övrigt ett exemplar i nyskick, ej namnad, inga andra inskrifter.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9172034971
- Titel
- Bild och Budskap
- Författare
- Bo Bergström
- Förlag
- Carlsson
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 160 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 190 x 266 mm Ryggbredd 16 mm
- Vikt
- 721 g
- Språk
- Svenska
Carlsson Andra reviderade upplagan 9172034971 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9172034262
- Titel
- Effektiv visuell kommunikation : hur man får ett budskap att nå fram i print, film och webbsajter
- Författare
- Bergström, Bo
- Förlag
- Stockholm : Carlsson
- Språk
- Svenska
Stockholm : Carlsson 9172034262 -
Effektiv visuell kommunikation. Hur man får e...
Inbunden bok. Carlsson. 5 uppl. 2004. 317 sidor.
Nära nyskick. Format 26,5 x 19 cm Vikt 1.195 g.
Inbundet förlagsband, femte reviderade och utökade upplagan, mycket rikt färgillustrerad. Författaren berättar hur man med text och bild når fram till läsare och tittare på webben, i tv, i filmer, i tidningar, i tidskrif läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9172036818
- Titel
- Effektiv visuell kommunikation : hur man får ett budskap i text, bild, film, form och färg att nå fram
- Författare
- Bo Bergström
- Förlag
- Carlsson
- Utgivningsår
- 2004
- Omfång
- 317 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 190 x 266 mm Ryggbredd 23 mm
- Vikt
- 1212 g
- Språk
- Svenska
Carlsson 5 9172036818 -
Effektiv visuell kommunikation : hur man får...
Inbunden bok. Carlsson. 5 uppl. 2004. 317 sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag saknas.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9172036818
- Titel
- Effektiv visuell kommunikation : hur man får ett budskap i text, bild, film, form och färg att nå fram
- Författare
- Bo Bergström
- Förlag
- Carlsson
- Utgivningsår
- 2004
- Omfång
- 317 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 190 x 266 mm Ryggbredd 23 mm
- Vikt
- 1212 g
- Språk
- Svenska
Carlsson 5 9172036818 -
Bild och budskap : ett triangeldrama om bildk...
Häftad bok. Carlsson. 3 uppl. 2011. 201 sidor.
Nyskick. Enbart bläddrad i. Inköpt höst 2019.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789173314329
- Titel
- Bild och budskap : ett triangeldrama om bildkommunikation
- Författare
- Bergström, Bo
- Förlag
- Carlsson
- Utgivningsår
- 2011
- Omfång
- 201 sidor
- Bandtyp
- Danskt band
- Mått
- 190 x 260 mm Ryggbredd 15 mm
- Vikt
- 710 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Tidigare upplaga vald till Årets fackbok, nu i ny, helt omarbetad och modern upplaga. Även denna handlar om bildkommunikation, hur man i praktik och utbildning lär sig att i ett visst sammanhang nå fram med ett budskap. Här är det kommunikationen mer är tekniken som får stå i centrum, även om den modernaste tekniken är inarbetad i det hela. Alla upptänkliga aspekter av bilders budskap lyfts fram nyttiga och berikande för både beställare och leverantörer.
Bo Bergström har med sina bästsäljande böcker Effektiv visuell kommunikation, Bild & budskap och Samspel text bild skapat sig en stark ställning som föreläsare på universitet och högskolor. Hans böcker har fått priser och Effektiv visuell kommunikation är utgiven i ett tiotal länder. Bergström sitter i Bild- och ordakademin.
Carlsson 3 9789173314329 -
Grafisk kommunikation
Häftad bok. Liber. 4 uppl. 2008. 288 sidor.
Nyskick. Enbart bläddrad i fåtal gånger. Inköpt höst 2019.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147087914
- Titel
- Grafisk kommunikation
- Författare
- Bergström, Bo
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2008
- Omfång
- 288 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 210 x 225 mm Ryggbredd 15 mm
- Vikt
- 703 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Att med text och bild förmedla ett budskap i tryckta, rörliga eller interaktiva medier kräver särskild kunskap: Man måste vara medveten om kommunikationens mekanismer, hur typografi, bild och den grafiska formen påverkar. Man måste också förstå hur text och bild kan samspela på effektivaste sätt. Nyckelord är strategisk planering, budskap och kreativitet.
Teori och praktik varvas i bokens kapitel:
Kommunikation
Typografi
Bild
Grafisk form
Original
Färglära
Expo
En tillämpning av bokens olika avsnitt ges i en beskrivning av en större kampanj mot droger i slutet av boken.
Grafisk kommunikation är lämplig i kurser som Grafisk kommunikation, Bild och form och Webbdesign, liksom i mer fristående utbildningar inom grafisk formgivning. Den här fjärde upplagan är uppdaterad och illustrerad med aktuella exempel.
Boken finns inläst hos Inläsningstjänst.
Om författarna
Författargruppen består av Bo Bergström,art diretor och lärare på RMI-Berghs, Pär Lundgren, lärare och utvecklingsledare vid Mediepedagogiskt Center i Karlstad och Georg Flessa, skribent, formgivare, m m.
Liber 4 9789147087914 -
Effektiv visuell kommunikation : Så skapas st...
Inbunden bok. Stockholm : Carlsson. 2 uppl. 2001. 245 sidor.
Mycket gott skick. Fläckar, nagg och rits på omslag. Inlaga ua, mycket varsamt bläddrad. Kartonnage. Boken behandlar kommunikationsteori, påverkanslära, reklamplanering, kreativt arbete, dramaturgi, typografi, bild, form, innehåll, företagsidentitet, färg- och papperslära. läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9172038632
- Titel
- Effektiv visuell kommunikation : så skapas starka idéer, budskap, form och innehåll i tryckta och interaktiva medier
- Författare
- Bergström, Bo
- Förlag
- Stockholm : Carlsson
- Utgivningsår
- 1999
- Språk
- Svenska
Stockholm : Carlsson 2 9172038632 -
Jungfruhamn. Signe- Axel-Simson l - Start ( b...
Inbunden bok. Eget förlag. 1:a uppl. 2010. 84 sidor.
Mycket gott skick. Intressant fartyg med olika namn, byggd i Kristinehamn
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKEget förlag 1:a -
Webbdesign - Innehåll - Form - Interaktivitet
Häftad bok. Liber. 2 uppl. 2003. 136 sidor.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147073160
- Titel
- Webbdesign - Innehåll - Form - Interaktivitet
- Författare
- Bergström, Bo
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 136 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 313 g
- Språk
- Svenska
Liber 2 9789147073160 -
Effektiv visuell kommunikation : hur man får...
Inbunden bok. Carlsson. 5 uppl. 2004. 317 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag i nyskick. Helt oanvänd och perfekt skick!
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9172036818
- Titel
- Effektiv visuell kommunikation : hur man får ett budskap i text, bild, film, form och färg att nå fram
- Författare
- Bo Bergström
- Förlag
- Carlsson
- Utgivningsår
- 2004
- Omfång
- 317 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 190 x 266 mm Ryggbredd 23 mm
- Vikt
- 1212 g
- Språk
- Svenska
Carlsson 5 9172036818 -
-
Effektiv visuell kommunikation : hur man får...
Inbunden bok. Carlsson. 5 uppl. 2004. 317 sidor.
Gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9172036818
- Titel
- Effektiv visuell kommunikation : hur man får ett budskap i text, bild, film, form och färg att nå fram
- Författare
- Bo Bergström
- Förlag
- Carlsson
- Utgivningsår
- 2004
- Omfång
- 317 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 190 x 266 mm Ryggbredd 23 mm
- Vikt
- 1212 g
- Språk
- Svenska
Carlsson 5 9172036818 -
Effektiv visuell kommunikation : hur man får...
Inbunden bok. Stockholm : Carlsson. Fjärde reviderade uppl. 2003. 303 sidor.
Nyskick. [Hylla:14]
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9172035420
- Titel
- Effektiv visuell kommunikation : hur man får ett budskap att nå fram i print, film och webbsajter
- Författare
- Bergström, Bo
- Förlag
- Stockholm : Carlsson
- Utgivningsår
- 2003
- Språk
- Svenska
Stockholm : Carlsson Fjärde reviderade 9172035420 -
Politik som organisation : förvaltningspoliti...
Häftad bok. SNS Förlag. 4 uppl. 2010. 296 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789186203375
- Titel
- Politik som organisation : förvaltningspolitikens grundproblem
- Författare
- Bo Rothstein - Shirin Ahlbäck Öberg - Tomas Bergström - Christer Jönsson - Lennart Lundquist - Lennart J Lundquist - Anna Persson - Jon Pierre - Martin Sjöstedt - Helena Olofsdotter Stensöta - Jan Teorell
- Förlag
- SNS Förlag
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 296 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 508 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Denna fjärde upplaga med flera nyskrivna kapitel ger en problemorienterad översikt över ett antal områden inom den statsvetenskapliga analysen av den offentliga örvaltningen - en introduktion i ämnet.
Denna titel har tidigare givits ut av SNS förlag men ingår numera i Studentlitteraturs sortiment.
SNS Förlag 4 9789186203375 -
Bild och Budskap - Ett triangeldrama om bildk...
Inbunden bok. Carlssons. 2010. Inbunden. Dekorerat laminatband.
Nära nyskick. Har du ofta den svåra uppgiften att bestämma, beställa och köpa in fotografiska bilder till reklam, information eller tidning? Då måste du kunna bedöma kvalitet och välja utifrån kommunikativt värde. Läs då denna bok. Den handlar om bildkommunikation, hu läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9172034971
- Titel
- Bild och Budskap
- Författare
- Bo Bergström
- Förlag
- Carlsson
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 160 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 190 x 266 mm Ryggbredd 16 mm
- Vikt
- 721 g
- Språk
- Svenska
9172034971 -
STORTORGET I KARLSKRONA.(OVANLIG)
Inbunden bok. Skrivstugan i Karlskrona. Första uppl. 1995. 64 sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag i mycket gott skick. Format 20 x25 cm. Rikligt illustrerad i färg av konstnären Sven-Olof Bergström.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKSkrivstugan i Karlskrona. Första
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn