-
Principles of marketing : European edition
Häftad bok. London : Prentice Hall Europe. 1999. 1029 sidor.
Mycket gott skick. Några veckanvisningar pärm f o b. Inlagan helt ren. [PåPsk2]
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 0132622548
- Titel
- Principles of marketing : European edition
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- London : Prentice Hall Europe
- Utgivningsår
- 1999
- Språk
- English
London : Prentice Hall Europe 0132622548 -
Marketing Management - analysis, planning and...
Inbunden bok. Prentice Hall. 625 sidor.
Gott skick. Skyddsomslag saknas.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKPrentice Hall -
Marketing : an introduction
Häftad bok. London : Prentice-Hall International. English text!. 1987. 596 sidor.
Nyskick. English text!
Pärm: prislapp fr.- o baksid., pyttelitet veck fr.sid å hö. nedre hörn.
PUTTING YOU IN CONTROL OF YOUR OWN JOURNEY THROUGH MARKETING
Marketing introduces the leading marketing thinking on how customer value is the driving force behind e läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 0135576121
- Titel
- Marketing : an introduction
- Författare
- Kotler, Philip - Armstrong, Gary
- Förlag
- London : Prentice-Hall International
- Språk
- English
London : Prentice-Hall International. English text! 0135576121 -
Marketing management : analysis, planning and...
Häftad bok. London : Prentice-Hall international. 5 uppl. 1984. 794 sidor.
Gott skick. Små bruksspår. Understrykningar med blyerts.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 0135580242
- Titel
- Marketing management : analysis, planning and control
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- London : Prentice-Hall international
- Språk
- English
London : Prentice-Hall international 5 0135580242 -
Kotler on marketing : how to create, win, and...
Häftad bok. London : Free Press. 2001.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780684860473
- Titel
- Kotler on marketing : how to create, win, and dominate markets
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- London : Free Press
- Utgivningsår
- 2001
- Språk
- English
London : Free Press 9780684860473 -
Marketing Management: 12th Edition
Inbunden bok. Pearson Prentice Hall. 12 uppl. 2006. 729 sidor.
Mycket gott skick. Spår av prislapp på främre omslaget, annars nära nyskick!
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKPearson Prentice Hall. 12 -
Marketing management
Inbunden bok. New York : Pearson. 2:a europeiska upplagan uppl. 2012. 1022 sidor.
Nära nyskick. Sparsamt använd kursbok som stått störst del av tiden i en bokhylla. Engelsk text.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780273743613
- Titel
- Marketing management
- Författare
- Kotler, Philip.
- Förlag
- New York : Pearson
- Utgivningsår
- 2012
- Språk
- English
- Baksidestext
- Includes bibliographical references and index.
Preface -- Acknowledgements -- Publisher's acknowledgements -- Introduction to marketing -- Understanding marketing management within a global context -- Developing marketing strategies and plans -- Managing digital technology in marketing -- Capturing marketing insights -- The changing marketing environment and information management -- Managing market research and forecasting -- Analysing consumer markets -- Analysing business markets -- Dealing with competition -- Connecting with customers -- Seeking and developing target marketing differentiation strategies -- Creating customer value, satisfaction and loyalty -- Building strong brands -- Creating and managing brands and brand equity -- Digital and global brand management strategies -- Designing, developing, and managing market offerings -- Shaping the market offering -- Designing, developing and managing market offerings -- Introducing new market offerings -- Developing and managing pricing strategies -- Delivering value -- Designing and managing integrated marketing channels and global value networks -- Managing process, people, and physical evidence at the consumer interface -- Communicating value -- Designing and managing marketing communications -- Managing mass and personal communications -- Managing marketing implementation and control -- Implementing marketing management -- Managing marketing metrics -- Glossary -- Name index -- Organisation and brand index.
New York : Pearson 2:a europeiska upplagan 9780273743613 -
Kotlers marknadsföringsguide från A till Ö
Inbunden bok. Optimal. 2003. 204 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag i nyskick. Marknadsföringens mest respekterade man, Philip Kotler, väljer ut och undersöker de mest betydelsefulla koncepten som råder idag och i framtiden. Han erbjuder färska och stimulerande angreppssätt i hur marknadsföringen förändras och hur marknadsförare mås läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 917241104X
- Titel
- Kotlers marknadsföringsguide från A till Ö
- Författare
- Philip Kotler
- Förlag
- Optimal Förlag
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 205 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Mått
- 160 x 232 mm Ryggbredd 21 mm
- Vikt
- 527 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- 80 begrepp som du behöver kunna!
Marknadsföringens mest respekterade man, Philip Kotler, väljer ut och undersöker de mest betydelsefulla koncepten som råder idag och i framtiden. Han erbjuder färska och stimulerande angreppssätt i hur marknadsföringen förändras och hur marknadsförare måste förändras med den.
Kotler belyser åttio av marknadsföringens grundkoncept och delar med sig av sin fyrtioåriga karriär. Han beskriver ämnen som profilering, empirisk marknadsföring, kundrelaterad företagsledning, etik, positionering och trender.
PHILIP KOTLER är känd som "pappan till modern marknadsföring" och professor i internationell marknadsföring vid Northwestern Universitys Kellogg School of Management, som har ett av världens främsta utbildningsprogram för marknadsföring. Han är också författare till tjugofem böcker och konsult åt olika organisationer samt ledande företag som IBM, General Electric, Bank of America, AT&T och Michelin.
Optimal 917241104X -
Kotlers marknadsföring
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 1999. 280 sidor.
Nyskick. Översättning av Lars Ahlström.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9147045132
- Titel
- Kotlers marknadsföring
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 280 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 210 mm
- Vikt
- 548 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Många gamla tekniker, klichéer och myter om hur marknadsföring fungerar vederläggs i den här boken. Philip Kotler visar hur marknadsföringen måste fungera i dagens föränderliga företagsvärld.
Liber 1 9147045132 -
Marketing management
Häftad bok. Pearson Education (us). Trettonde uppl. 2008. 816 sidor.
Gott skick. Bakre omslaget med två veck.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780131357976
- Titel
- Marketing management
- Författare
- Kevin Lane Keller
- Förlag
- Pearson Education (us)
- Utgivningsår
- 2008
- Omfång
- 816 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 216 x 276 mm
- Vikt
- 1574 g
- Språk
- Svenska
Pearson Education (us) Trettonde 9780131357976 -
Marketing management : analysis, planning and...
Häftad bok. Prentice Hall. 8 uppl.
Mycket gott skick. rak och ren utan namn eller skador
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKPrentice Hall 8 -
Kotlers marknadsföring
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 1999. 280 sidor.
Mycket gott skick. Andra tryckningen 2002.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9147045132
- Titel
- Kotlers marknadsföring
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 280 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 210 mm
- Vikt
- 548 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Många gamla tekniker, klichéer och myter om hur marknadsföring fungerar vederläggs i den här boken. Philip Kotler visar hur marknadsföringen måste fungera i dagens föränderliga företagsvärld.
Liber 1 9147045132 -
Principles of marketing : European edition
Häftad bok. London : Prentice Hall Europe. 1999.
Mycket gott skick. Bra skick, några understrykningar
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 0132622548
- Titel
- Principles of marketing : European edition
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- London : Prentice Hall Europe
- Utgivningsår
- 1999
- Språk
- English
London : Prentice Hall Europe 0132622548 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9147045132
- Titel
- Kotlers marknadsföring
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 280 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 210 mm
- Vikt
- 548 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Många gamla tekniker, klichéer och myter om hur marknadsföring fungerar vederläggs i den här boken. Philip Kotler visar hur marknadsföringen måste fungera i dagens föränderliga företagsvärld.
Liber 1 9147045132 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9780273711568
- Titel
- Principles of Marketing
- Författare
- Kotler, Phillip. - Armstrong, Gary. - Wong, Veronica. - Saunders, John.
- Förlag
- Prentice Hall
- Utgivningsår
- 2008
- Bandtyp
- Språk
- Svenska
Prentice Hall 5 9780273711568 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 0131457578
- Titel
- Marketing Management
- Författare
- Kotler - Philip Kotler
- Förlag
- Prentice Hall
- Utgivningsår
- 2005
- Omfång
- 816 sidor
- Bandtyp
- Vikt
- 1928 g
- Språk
- Svenska
Prentice Hall 12 0131457578 -
PRINCIPLES OF MARKETING
Häftad bok. Prentice Hall Europe. Andra uppl. 1999. 1032 sidor.
Hyggligt skick. Bibeln för marknadsförare. Plastöverdraget omslag
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 0132622548
- Titel
- Principles of marketing : European edition
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- London : Prentice Hall Europe
- Utgivningsår
- 1999
- Språk
- English
Prentice Hall Europe Andra 0132622548 -
Principles of marketing
Häftad bok. Prentice Hall. Second European Edition uppl. 1999. 1031 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 0132622548
- Titel
- Principles of marketing : European edition
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- London : Prentice Hall Europe
- Utgivningsår
- 1999
- Språk
- English
Prentice Hall Second European Edition 0132622548 -
Varumärkesstrategi och Kotlers marknadsföring
Inbunden bok. Första uppl. 1999.
Nyskick. Liber Ekonomi. 294 + 280 sidor
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKFörsta -
Lateral Marknadsföring: Nya sätt att finna om...
Inbunden bok. Optimal Förlag. 1 uppl. 200 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag i nära nyskick. Till synes oläst bok i perfekt skick! Omslaget har några små lagerhanteringsmärken. Utgallrat bibl.ex. SLUTSÅLD PÅ FÖRLAGET
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9172411104
- Titel
- Lateral Marknadsföring: Nya sätt att finna omvälvande idéer
- Författare
- Philip Kotler - Fernando Trias de Bes
- Förlag
- Optimal Förlag
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 200 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 162 x 233 mm Ryggbredd 20 mm
- Vikt
- 502 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Nytt sätt att marknadsföra!
Philip Kotler, modern marknadsförings "grå eminens", har i denna bok slagit sig ihop med Fernando Trias de Bes och beskriver en förnyelse av marknadsföring i dessa tider med knivskarp konkurrens. Boken är delvis en manual och delvis en brainstorming-guide.Lateral marknadsföring är ett nytt sätt att tänka i en stenhård och mycket segmenterad marknad där kunderna blir mer och mer immuna mot annonsernas budskap. Lateral marknadsföring kompletterar traditionell marknadsföring genom att hitta alternativa vägar för att utveckla produkter, hitta nya kundgrupper för existerande produkter och kunna använda produkterna på ett helt annat sätt än tidigare. Ett exempel är att istället för att komma med en ny typ av blöja så skapar man en blöja för äldre barn. Ett annat exempel är tabletterna som inte längre bara kan bota huvudvärk och sätta ner febern, utan nu även kan förebygga hjärtattacker.
Optimal Förlag 1 9172411104 -
MARKETING MANAGEMENT Analysis, planning, and...
Inbunden bok. Prentice Hall. 1967.
Hyggligt skick. Understrykningar i blyerts
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKPrentice Hall -
MARKETING MANAGEMENT
Häftad bok. PEARSON. ELEVENTH uppl. 2003. 706 s. Häftad. ILLUSTRERAT PAPPBAND. 1344 gram.
Mycket gott skick. BOK PÅ ENGELSKA.VILL GÄRNA SÄLJA FLER BÖCKER TILL DIG, SÅ TITTA PÅ MINA ÖVRIGA ANNONSER..
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780130497154
- Titel
- Marketing management
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- Upper Saddle River, NJ : Prentice Hall
- Språk
- English
- Baksidestext
- Includes bibliographical references and indexes.
9780130497154 -
Kotlers marknadsföring
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 1999. 280 sidor.
Nyskick. Bättre Ledarskap (62). 1 uppl. 2004. 280 s. Inbunden. Illustrerat kartonnage. 21,5x15cm. 584 gram. Förlagsny Oläst Philip Kotler är sedan många år världens störste auktoritet inom strategisk marknadsföring. Hans bok Marketing Management, som sålts i över läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9147045132
- Titel
- Kotlers marknadsföring
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 280 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 210 mm
- Vikt
- 548 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Många gamla tekniker, klichéer och myter om hur marknadsföring fungerar vederläggs i den här boken. Philip Kotler visar hur marknadsföringen måste fungera i dagens föränderliga företagsvärld.
Liber 1 9147045132 -
KOTLERS MARKNADSFÖRINGSGUIDE FRÅN A TILL Ö
Inbunden bok. OPTIMAL. 2003. 204 s. Inbunden. 526 gram.
Mycket gott skick. VILL GÄRNA SÄLJA FLER BÖCKER TILL DIG, SÅ TITTA PÅ MINA ÖVRIGA ANNONSER..
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789172411043
- Titel
- Kotlers marknadsföringsguide från A till Ö
- Författare
- Philip Kotler
- Förlag
- Optimal Förlag
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 205 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Mått
- 160 x 232 mm Ryggbredd 21 mm
- Vikt
- 527 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- 80 begrepp som du behöver kunna!
Marknadsföringens mest respekterade man, Philip Kotler, väljer ut och undersöker de mest betydelsefulla koncepten som råder idag och i framtiden. Han erbjuder färska och stimulerande angreppssätt i hur marknadsföringen förändras och hur marknadsförare måste förändras med den.
Kotler belyser åttio av marknadsföringens grundkoncept och delar med sig av sin fyrtioåriga karriär. Han beskriver ämnen som profilering, empirisk marknadsföring, kundrelaterad företagsledning, etik, positionering och trender.
PHILIP KOTLER är känd som "pappan till modern marknadsföring" och professor i internationell marknadsföring vid Northwestern Universitys Kellogg School of Management, som har ett av världens främsta utbildningsprogram för marknadsföring. Han är också författare till tjugofem böcker och konsult åt olika organisationer samt ledande företag som IBM, General Electric, Bank of America, AT&T och Michelin.
9789172411043 -
Marketing Insights from A to Z
Inbunden bok. 2003. 206 s. Inbunden.
Nyskick. Jättebra och jättefin bok av Kotler till bra pris..
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 0471268674
- Titel
- Marketing Insights From A to Z: 80 Concepts Every Manager Needs to Know
- Författare
- Philip Kotler
- Förlag
- John Wiley & Sons
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 206 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 160 x 236 mm Ryggbredd 21 mm
- Vikt
- 447 g
- Språk
- English
0471268674 -
Kotler on Marketing
Häftad bok. Free Prees. 2001. 255 s. Häftad. 23x15cm. 420 gram.
Mycket gott skick. How to create win and dominate markets.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 0684860473
- Titel
- Kotler on marketing : how to create, win, and dominate markets
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- London : Free Press
- Utgivningsår
- 2001
- Språk
- English
0684860473 -
Kotlers marknadsföring
2004, dekorerat förlagskartonnage i rent, rakt och oläst nyskick
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK -
Principles of Marketing Second Europen Editio...
Häftad bok. Prentice Hall Europe. Andra uppl. 1999. 1032 s. Häftad. 27,5x21cm. 2160 gram.
Nära nyskick. Inga observerade defekter.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 0132622548
- Titel
- Principles of marketing : European edition
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- London : Prentice Hall Europe
- Utgivningsår
- 1999
- Språk
- English
0132622548 -
KAOS - Leda företag i turbulenta tider
Inbunden bok. Liber. 1:a svenska uppl. 2010. 210 s. Inbunden. 21,5x15cm. 385 gram.
Nyskick. [Hylla:Liber].
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147090785
- Titel
- Kaos!
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 216 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 210 mm
- Vikt
- 382 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Boken ger konkreta riktlinjer för att hantera en alltmer kaotisk miljö. Hur man upptäcker potentiella källor till turbulens, förbereder sig för olika scenarier, analyserar företagets sårbarhet och affärsmöjligheter vid turbulens, minskar riskexponeringen, bygger in flexibilitet i balansräkningen, prissätter strategiskt och anpassar sig för att möta nya kundvärderingar.
9789147090785 -
Marketing Management
Inbunden bok. Pearson Education. 12:de uppl. 2006. 729 s. Inbunden. Kartonnage. 28x26cm.
Nära nyskick. Engelsk text. Rikt illustrerad, stort format. .
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 0131457578
- Titel
- Marketing Management
- Författare
- Kotler - Philip Kotler
- Förlag
- Prentice Hall
- Utgivningsår
- 2005
- Omfång
- 816 sidor
- Bandtyp
- Vikt
- 1928 g
- Språk
- Svenska
0131457578
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn