-
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9789152331446
- Titel
- Service - så mycket mer än ett leende
- Författare
- Sen, Satish
- Förlag
- Sanoma Utbildning
- Utgivningsår
- 2014
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 169 x 239 mm Ryggbredd 20 mm
- Vikt
- 710 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Service - Så mycket mer än ett leende vänder sig till alla som arbetar med, eller borde arbeta med service. Ett område som verkligen berör alla, från högsta ledningen till alla medarbetare som direkt eller indirekt kommer i kontakt med kunden. I den nya andra upplagan finns nya fallstudier från några av vinnarna av ServiceScore, ett pris som bygger på hur svenska folket upplever service i olika branscher och i kontakterna med enskilda företag och verksamheter. Författarna redogör också för ett stort antal nya framgångssagor och besvikelser när det gäller att använda service som ett starkt och särskiljande konkurrensmedel. Kort sagt - för att uppnå mer nöjda, lönsamma och lojala kunder. Boken bygger på en modell med nio affärsögonblick. Ambitionen är att inspirera till ett systematiskt servicearbete genom att ge stimulerande exempel, praktiska tips och enkla verktyg. Boken vänder sig till alla som arbetar med service och kundrelationer, från styrelse och högsta ledning till de olika avdelningarna som ingår i en kundprocess; försäljning till leverans, support och reklamationer. Anders Örtengren och Satish Sen har var och en 25 års erfarenhet av att arbeta med utveckling av kundkoncept inom både varu- och tjänstesektorn.
Sanoma Utbildning 2 9789152331446 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9789152309452
- Titel
- Service - så mycket mer än ett leende
- Författare
- Satish Sen - Anders Örtengren
- Förlag
- Sanoma Utbildning
- Utgivningsår
- 2012
- Omfång
- 396 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 170 x 239 mm Ryggbredd 19 mm
- Vikt
- 708 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Service – så mycket mer än ett leende lyfter fram service som ett medel att nå konkurrensfördelar genom fler nöjda, lönsamma och lojala kunder. I stort sett alla företag har mycket att tjäna på att bli bättre på service. För att skapa struktur i servicearbetet används en modell med nio affärsögonblick. Boken är nominerad till årets marknadsföringsbok år 2012.
Sanoma Utbildning 9789152309452 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9789162259501
- Titel
- Styrelsearbete i ägarledda företag
- Författare
- Lars-Henrik Andersson - Roland Dansell - Ove Liljedahl - Satish Sen
- Förlag
- Sanoma Utbildning
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 260 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 170 x 240 mm Ryggbredd 12 mm
- Vikt
- 402 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Många företagare går idag miste om den expertis som de kan få tillgång till genom att ha en aktiv styrelse knuten till sitt företag.Styrelsearbete i ägarledda företag behandlar allt från vilken nytta företaget kan ha av en styrelse och hur man kommer igång med styrelsearbetet till konkreta exempel på hur ett framgångstrikt styrelsearbete bedrivs och vilket ansvar styrelsen har.
Sanoma Utbildning 9789162259501 -
Service - så mycket mer än ett leende
Häftad bok. Sanoma Utbildning. 2012. 396 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789152309452
- Titel
- Service - så mycket mer än ett leende
- Författare
- Satish Sen - Anders Örtengren
- Förlag
- Sanoma Utbildning
- Utgivningsår
- 2012
- Omfång
- 396 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 170 x 239 mm Ryggbredd 19 mm
- Vikt
- 708 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Service – så mycket mer än ett leende lyfter fram service som ett medel att nå konkurrensfördelar genom fler nöjda, lönsamma och lojala kunder. I stort sett alla företag har mycket att tjäna på att bli bättre på service. För att skapa struktur i servicearbetet används en modell med nio affärsögonblick. Boken är nominerad till årets marknadsföringsbok år 2012.
Sanoma Utbildning 9789152309452 -
Styrelsearbete i ägarledda företag
Häftad bok. Bonniers Bokförlag. 3:e tryckningen, 1:a uppl. 2011. 206 sidor.
ISBN 9789152302552
Mycket gott skick. Pärm sliten lite på hörnen och lite utvikt bakpärm vid ena hörnan. Bladen i ny skick. Inga anteckningar. Sannolikt oläst. 24 cm x 17 cm. 400 gram. (låda20231014-2?0). … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKBonniers Bokförlag 3:e tryckningen, 1:a 9789152302552 -
Styrelsearbete i ägarledda företag
Inbunden bok. Bonnier. 1 uppl. 2010. 205 sidor.
ISBN 9789152302552
Mycket gott skick. I de första 30 sidorna finns överstrykningar med neonpenna.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKBonnier 1 9789152302552 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9789152309452
- Titel
- Service - så mycket mer än ett leende
- Författare
- Satish Sen - Anders Örtengren
- Förlag
- Sanoma Utbildning
- Utgivningsår
- 2012
- Omfång
- 396 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 170 x 239 mm Ryggbredd 19 mm
- Vikt
- 708 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Service – så mycket mer än ett leende lyfter fram service som ett medel att nå konkurrensfördelar genom fler nöjda, lönsamma och lojala kunder. I stort sett alla företag har mycket att tjäna på att bli bättre på service. För att skapa struktur i servicearbetet används en modell med nio affärsögonblick. Boken är nominerad till årets marknadsföringsbok år 2012.
Sanoma Utbildning 9789152309452 -
Styrelsearbete i ideella organisationer
Häftad bok. Sanoma utbildning. 2013. 394 sidor.
ISBN 9789152321522
Nära nyskick. Styrelsearbete i ideella organisationer är en praktisk guide för styrelsearbete inom den ideella sektorn. Teoretiska avsnitt varvas med handfasta råd och exempel från verkligheten, där företrädare berättar om olika utmaningar deras organisation mött och h läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKSanoma utbildning 9789152321522 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9789152319901
- Titel
- Styrelsearbete i ideella organisationer
- Författare
- Albanson, Maria
- Förlag
- Sanoma Utbildning
- Utgivningsår
- 2013
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 170 x 240 mm Ryggbredd 20 mm
- Vikt
- 748 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Styrelsearbete i ideella organisationer är en praktisk guide för styrelsearbete inom den ideella sektorn. Teoretiska avsnitt varvas med handfasta råd och exempel från verkligheten, där företrädare berättar om olika utmaningar deras organisation mött och hanterat. Styrelsearbete i ideella organisationer beskriver på ett tydligt och pedagogiskt sätt hur viktigt det ideella arbetet är för det svenska samhället. Gemensamt för alla ideella organisationer är att de har en styrelse, att denna ytterst är ansvarig för den verksamhet som bedrivs och att den följer de formella krav som ställs från samhälle, medlemmar och andra intressenter.
Sanoma Utbildning 9789152319901
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn