-
Marknadsföring - modeller och principer Ny up...
Häftad bok. Sanoma Utbildning. 2:e uppl. 2011. 486 sidor.
Nära nyskick. Hel och Ren inlaga utan anteckningar eller understrykningar.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789152311691
- Titel
- Marknadsföring - modeller och principer Ny upplaga
- Författare
- Carl Gezelius - Per Wildenstam
- Förlag
- Sanoma Utbildning
- Utgivningsår
- 2011
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 210 x 225 mm Ryggbredd 28 mm
- Vikt
- 1112 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Marknadsföring – modeller och principer är en modern, tydlig, relevant och förklarande bok om marknadsföring på grundnivå. En ny typ av marknadsföringsbok med fokus på svenska förhållanden.I boken presenteras bland annat planeringsverktyg för konkurrensstrategi, segmentering och positionering. Varumärkestänkande, marknadskommunikation, relationsmarknadsföring, nyckelkundsbearbetning och företagets sociala ansvar behandlas ingående, men även lagstiftning och rent ekonomiska aspekter på marknadsavdelningens agerande beskrivs. Avsnitten om marknadsföring med nyare media och internationell marknadsföring har utökats i andra upplagan av boken.
Sanoma Utbildning 2:e 9789152311691 -
Marknadsföring modeller och principer
Häftad bok.
Gott skick. Bonnier utbildning. uppl.2. 2011. 486 s. bruksslitage, rikligt med färgmarkeringar i boken.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789152311691
- Titel
- Marknadsföring - modeller och principer Ny upplaga
- Författare
- Carl Gezelius - Per Wildenstam
- Förlag
- Sanoma Utbildning
- Utgivningsår
- 2011
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 210 x 225 mm Ryggbredd 28 mm
- Vikt
- 1112 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Marknadsföring – modeller och principer är en modern, tydlig, relevant och förklarande bok om marknadsföring på grundnivå. En ny typ av marknadsföringsbok med fokus på svenska förhållanden.I boken presenteras bland annat planeringsverktyg för konkurrensstrategi, segmentering och positionering. Varumärkestänkande, marknadskommunikation, relationsmarknadsföring, nyckelkundsbearbetning och företagets sociala ansvar behandlas ingående, men även lagstiftning och rent ekonomiska aspekter på marknadsavdelningens agerande beskrivs. Avsnitten om marknadsföring med nyare media och internationell marknadsföring har utökats i andra upplagan av boken.
9789152311691 -
Marknadsföring - modeller och principer Ny up...
Häftad bok. Sanoma Utbildning. 2011.
Mycket gott skick. Inga noteringar el dyl.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789152311691
- Titel
- Marknadsföring - modeller och principer Ny upplaga
- Författare
- Carl Gezelius - Per Wildenstam
- Förlag
- Sanoma Utbildning
- Utgivningsår
- 2011
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 210 x 225 mm Ryggbredd 28 mm
- Vikt
- 1112 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Marknadsföring – modeller och principer är en modern, tydlig, relevant och förklarande bok om marknadsföring på grundnivå. En ny typ av marknadsföringsbok med fokus på svenska förhållanden.I boken presenteras bland annat planeringsverktyg för konkurrensstrategi, segmentering och positionering. Varumärkestänkande, marknadskommunikation, relationsmarknadsföring, nyckelkundsbearbetning och företagets sociala ansvar behandlas ingående, men även lagstiftning och rent ekonomiska aspekter på marknadsavdelningens agerande beskrivs. Avsnitten om marknadsföring med nyare media och internationell marknadsföring har utökats i andra upplagan av boken.
Sanoma Utbildning 9789152311691 -
Marknadsföring - modeller och principer Ny up...
Häftad bok. Sanoma Utbildning. 2011.
Gott skick. Boken kan användas av universitet, högskolor och diverse förberedande utbildningar. Boken har mindre skavanker på fram och baksida. En mindre mängd markerade sektioner förekommer. Utöver det i gott lässkick. Söker ett kärleksfullt hem där den får fortsätt läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789152311691
- Titel
- Marknadsföring - modeller och principer Ny upplaga
- Författare
- Carl Gezelius - Per Wildenstam
- Förlag
- Sanoma Utbildning
- Utgivningsår
- 2011
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 210 x 225 mm Ryggbredd 28 mm
- Vikt
- 1112 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Marknadsföring – modeller och principer är en modern, tydlig, relevant och förklarande bok om marknadsföring på grundnivå. En ny typ av marknadsföringsbok med fokus på svenska förhållanden.I boken presenteras bland annat planeringsverktyg för konkurrensstrategi, segmentering och positionering. Varumärkestänkande, marknadskommunikation, relationsmarknadsföring, nyckelkundsbearbetning och företagets sociala ansvar behandlas ingående, men även lagstiftning och rent ekonomiska aspekter på marknadsavdelningens agerande beskrivs. Avsnitten om marknadsföring med nyare media och internationell marknadsföring har utökats i andra upplagan av boken.
Sanoma Utbildning 9789152311691 -
Marknadsföring - modeller och principer Ny up...
Häftad bok. Sanoma Utbildning. 2 uppl. 2011. 486 sidor.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789152311691
- Titel
- Marknadsföring - modeller och principer Ny upplaga
- Författare
- Carl Gezelius - Per Wildenstam
- Förlag
- Sanoma Utbildning
- Utgivningsår
- 2011
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 210 x 225 mm Ryggbredd 28 mm
- Vikt
- 1112 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Marknadsföring – modeller och principer är en modern, tydlig, relevant och förklarande bok om marknadsföring på grundnivå. En ny typ av marknadsföringsbok med fokus på svenska förhållanden.I boken presenteras bland annat planeringsverktyg för konkurrensstrategi, segmentering och positionering. Varumärkestänkande, marknadskommunikation, relationsmarknadsföring, nyckelkundsbearbetning och företagets sociala ansvar behandlas ingående, men även lagstiftning och rent ekonomiska aspekter på marknadsavdelningens agerande beskrivs. Avsnitten om marknadsföring med nyare media och internationell marknadsföring har utökats i andra upplagan av boken.
Sanoma Utbildning 2 9789152311691 -
Marknadsföring - modeller och principer Ny up...
Häftad bok. Sanoma Utbildning. 2 uppl. 2011.
Gott skick. Lätt slitet omslag, i övrigt mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789152311691
- Titel
- Marknadsföring - modeller och principer Ny upplaga
- Författare
- Carl Gezelius - Per Wildenstam
- Förlag
- Sanoma Utbildning
- Utgivningsår
- 2011
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 210 x 225 mm Ryggbredd 28 mm
- Vikt
- 1112 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Marknadsföring – modeller och principer är en modern, tydlig, relevant och förklarande bok om marknadsföring på grundnivå. En ny typ av marknadsföringsbok med fokus på svenska förhållanden.I boken presenteras bland annat planeringsverktyg för konkurrensstrategi, segmentering och positionering. Varumärkestänkande, marknadskommunikation, relationsmarknadsföring, nyckelkundsbearbetning och företagets sociala ansvar behandlas ingående, men även lagstiftning och rent ekonomiska aspekter på marknadsavdelningens agerande beskrivs. Avsnitten om marknadsföring med nyare media och internationell marknadsföring har utökats i andra upplagan av boken.
Sanoma Utbildning 2 9789152311691 -
Marknadsföring – modeller och principer – Ny...
Häftad bok. Bonnier Utbildning [Sanoma]. 2 uppl. 2011.
Mycket gott skick. Boken har ytliga hanteringsspår på pärmarna, men är i övrigt fin och välhållen.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789152311691
- Titel
- Marknadsföring - modeller och principer Ny upplaga
- Författare
- Carl Gezelius - Per Wildenstam
- Förlag
- Sanoma Utbildning
- Utgivningsår
- 2011
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 210 x 225 mm Ryggbredd 28 mm
- Vikt
- 1112 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Marknadsföring – modeller och principer är en modern, tydlig, relevant och förklarande bok om marknadsföring på grundnivå. En ny typ av marknadsföringsbok med fokus på svenska förhållanden.I boken presenteras bland annat planeringsverktyg för konkurrensstrategi, segmentering och positionering. Varumärkestänkande, marknadskommunikation, relationsmarknadsföring, nyckelkundsbearbetning och företagets sociala ansvar behandlas ingående, men även lagstiftning och rent ekonomiska aspekter på marknadsavdelningens agerande beskrivs. Avsnitten om marknadsföring med nyare media och internationell marknadsföring har utökats i andra upplagan av boken.
Bonnier Utbildning [Sanoma] 2 9789152311691 -
Marknadsföring - modeller och principer Ny up...
Häftad bok. Sanoma Utbildning. 2 uppl. 2011.
Mycket gott skick. Några tecken på användning. Utan anteckningar eller understrykningar.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789152311691
- Titel
- Marknadsföring - modeller och principer Ny upplaga
- Författare
- Carl Gezelius - Per Wildenstam
- Förlag
- Sanoma Utbildning
- Utgivningsår
- 2011
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 210 x 225 mm Ryggbredd 28 mm
- Vikt
- 1112 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Marknadsföring – modeller och principer är en modern, tydlig, relevant och förklarande bok om marknadsföring på grundnivå. En ny typ av marknadsföringsbok med fokus på svenska förhållanden.I boken presenteras bland annat planeringsverktyg för konkurrensstrategi, segmentering och positionering. Varumärkestänkande, marknadskommunikation, relationsmarknadsföring, nyckelkundsbearbetning och företagets sociala ansvar behandlas ingående, men även lagstiftning och rent ekonomiska aspekter på marknadsavdelningens agerande beskrivs. Avsnitten om marknadsföring med nyare media och internationell marknadsföring har utökats i andra upplagan av boken.
Sanoma Utbildning 2 9789152311691
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn