-
Servicekunskap för goda kundrelationer
Häftad bok.
Gott skick. Liber. uppl.2. 2018. 298 s. mindre bruksslitage.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147123759
- Titel
- H2000 Servicekunskap Fakta och uppgifter
- Författare
- Andersson, Jan-Olof
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2017
- Omfång
- 300 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 210 x 225 mm Ryggbredd 14 mm
- Vikt
- 630 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- H2000 Servicekunskap - för goda kundrelationer ger inspiration inför det framtida yrkeslivet med fokus på service!
Läromedlet innehåller vad man behöver kunna för att ge god service. Det tar också upp baskunskaper som eleverna för yrkesutövning inom handels- och servicenäringen. Texterna är pedagogiskt upplagda och innehåller intervjuer och verklighetsnära exempel. Upplaga två är genomgående uppdaterad med många nya exempel, uppdaterad lagstiftning och en genomgång av uppgifter.
H2000 Servicekunskap - för goda kundrelationer innehåller följande kapitel:
Servicemötet
Att arbeta med service och försäljning
Säljsamtalet
Service och försäljning på olika mötesplatser
Lagar och regler
Ta hand om kunden efter köpet
Beräkna ekonomin
Prissättning
Datorstöd i service och säljarbete
Betalningar
Arbetsmiljö och säkerhet
Utvärdera service- och säljmötet
Andra upplagan av H2000 Servicekunskap - för goda kundrelationer har uppdaterats med nya exempel, illustrationer och exempelföretag. Uppgifter har genomgående setts över. Några större förändringar i faktatexterna är att Handelsrådet nya beskrivningar på branschkompetenser tas upp i läromedlet. Den nya lagen om distansavtal och avtal utanför affärslokaler har ersatt den gamla lagstiftningen i kapitel 5 och texterna om betalningssätt i kapitel 10 är rejält omarbetade.
H2000 Servicekunskap kan användas både i traditionell utbildning och i lärlingsutbildning. Den lämpar sig väl för ett problem- och projektorienterat arbetssätt.
Läromedlet innehåller en mängd aktiverande uppgifter och i materialet ingår ett integrerat projekt som följer bokens blockindelning med en projektuppgift per block.
Till materialet finns en lärarhandledning med pedagogiska tips, lösningar, Powerpoint-presentationer, provuppgifter och facit.
Om författarna
Författare är Jan-Olof Andersson, Gunilla Eek, Marianne Feldt och Anders Pihlsgård. Gunilla är handelslärare med lång erfarenhet som näringsidkare i handelsbranschen. Nu arbetar hon med metodutveckling av validering och arbetsplatslärande. Marianne är före detta lärare på handelsprogrammet, inköpschef och projektledare. Nu utvecklar hon stöd för arbetsplatslärande vid yrkesintroduktionsanställningar. Anders är erfaren lärare, konsult och affärsområdesutvecklare. Jan-Olof har lång erfarenhet som utbildare, konsult och läromedelsförfattare.
9789147123759 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789152633946
- Titel
- Traditionsboken
- Författare
- Christina Lövestam - Lena Brolin - Camilla Lif - Annika Hamrud - Beata Åhrman Eek - Fredrik Modéus - Gunilla Lindén - Mikael Mogren - Ann-Katrin Bosbach - Kristoffer Morén - Hans-Erik Lindström - Kajsa Ahlstrand - Gudrun Råssjö
- Förlag
- Verbum
- Utgivningsår
- 2012
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 377 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Traditionsboken handlar om våra traditioner, såväl kristna som folkliga. Traditionsboken vill förmedla hur de kristna traditionerna är nära sammanflätade med vårt folkliga och historiska kulturarv.
Fakta om Traditionsboken:
• Fyrfärg, 192 sidor
• Reflekterande texter och artiklar varvas med intressanta faktatexter om traditioner och bruk kring de olika helgdagarna
• Brett, lättillgängligt tilltal
• Rikt illustrerad med fantastiskt bildmaterial
Ytterligare författare: Lindroth, Kajsa
Ytterligare författare: Eek, Jonas
Ytterligare författare: Järved, Susanne
Ytterligare författare: Wallander, Mika
Ytterligare författare: Lövestam, Christina
Ytterligare författare: Brolin, Lena
Ytterligare författare: Lif, Camilla
Ytterligare författare: Hamrud, Annika
Ytterligare författare: Åhrman Eek, Beata
Ytterligare författare: Modéus, Fredrik
Ytterligare författare: Lindén, Gunilla
Ytterligare författare: Mogren, Mikael
Ytterligare författare: Bosbach, Ann-Katrin
Ytterligare författare: Morén, Kristoffer
Ytterligare författare: Lindström, Hans-Erik
Ytterligare författare: Ahlstrand, Kajsa
Ytterligare författare: Råssjö, Gudrun
Verbum 9789152633946 -
H2000 Praktisk marknadsföring 2 Fakta och upp...
Häftad bok. Liber. 2 uppl. 2018. 320 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147129645
- Titel
- H2000 Praktisk marknadsföring 2 Fakta och uppgifter
- Författare
- Eek, Gunilla
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2018
- Omfång
- 320 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 210 x 225 mm Ryggbredd 15 mm
- Vikt
- 720 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- I den andra upplagan av Praktisk marknadsföring 2 har vi uppdaterat exempel och tabeller och ändrat uppgifter som blivit daterade. I H2000-serien förenas teori med praktik. Serien omfattar läromedel för yrkesutbildningar inom handels- och administrationsyrkena. Böckerna i serien är särskilt framtagna för att passa på gymnasieskolans Handels- och administrationsprogram men de lämpar sig även för olika typer av bransch- och vuxenutbildningar. I samtliga av seriens böcker varvas faktatexter med exempel, övningar och projekt. Till respektive faktabok finns en lärarhandledning.
Varje dag kommer vi som konsumenter i kontakt med en stor mängd produkter och produkterbjudanden. För den som vill sälja någonting gäller det att hitta sätt att avvika från mängden, att sticka ut.
H2000 Praktisk marknadsföring 2 – kommunicera säljande är fylld med fakta och praktiska råd om hur, var och när butikens marknadsföring bör genomföras för att ge bästa resultat.
Nyckelord är butiksprofilering, affärsidé, planering, intern och extern kommunikation, sälj- och marknadsplanering, omvärldsanalys och marknadsundersökning samt etiska frågeställningar och lagstiftning kopplad till handel.
Om författarna
Författare till boken är Gunilla Eek, Anders Pihlsgård och Susanne Walldenheid. Anders är konsult och lärare i ekonomiska ämnen samt medförfattare till ett stort antal läromedel. Gunilla är gymnasielärare i handel och har lång erfarenhet som egenföretagare i fackhandeln. Susanne är butikskonsult med eget företag inom butikskommunikation och gymnasielärare i handel.
Liber 2 9789147129645 -
H2000 x 3 — Praktisk marknadsföring 1 - Fakta...
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2013. 320+264+309 sidor.
Gott skick. Gott bruksskick. Blandade utvändiga nötningar, inlagorna genombläddrade – huvudsakligen fina, någon enstaka fläck och något enstaka pennstreck förekommer, men generellt rena och fria från klotter.
Följande böcker ur H2000-serien ingår i annonsen:
1. P läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147106158
- Titel
- H2000 Praktisk marknadsföring 1 Fakta och uppgifter
- Författare
- Andersson, Jan-Olof
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2012
- Omfång
- 320 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 210 x 225 mm
- Vikt
- 720 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Marknadsföring i butik är ett praktiskt och kreativt arbetsområde. Boken ger en bred introduktion i arbetet med butikens marknadsföring. Genom tydliga faktatexter och bilder varvat med många exempel och intervjuer levandegör boken ämnesområdet för läsaren. Boken tar bland annat upp: - Butikskommunikation - Affärsidén i butikens marknadsföring - Vad menas med konkurrensmedel? - Sinnesmarknadsföring – vad är det? - Vad gör en butikskommunikatör? - Vad är säljstödsmaterial? - Hur gör man en säljande exponering? - Hur planerar, kalkylerar och utvärderar man en kampanj? - Vilka lagar och regler gäller vid marknadsföring i butik? I slutet av varje kapitel finns både enklare och mer fördjupande övningar samt APL och lärlingsuppgifter att lösa i samråd med handledare. Vill man arbeta i projektform finns även ett större sammanfattande projekt i slutet av boken. Projektet omfattar hela kursen.
Liber 1 9789147106158 -
Servicekunskap : för goda relationer.
Häftad bok.
Mycket gott skick. Liber, 2011, 3 uppl, Sidor: 295
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147100064
- Titel
- Servicekunskap : för goda kundrelationer : fakta och uppgifter
- Författare
- Andersson, Jan-Olof
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2011
- Omfång
- 295 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 652 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- H2000 Servicekunskap - för goda kundrelationer ger inspiration inför det framtida yrkeslivet med fokus på service!
Läromedlet innehåller vad man behöver kunna för att ge god service. Det tar också upp baskunskaper som eleverna för yrkesutövning inom handels- och servicenäringen. Texterna är pedagogiskt upplagda och innehåller intervjuer och verklighetsnära exempel. Upplaga två är genomgående uppdaterad med många nya exempel, uppdaterad lagstiftning och en genomgång av uppgifter.
Läs mer
H2000 Servicekunskap - för goda kundrelationer innehåller följande kapitel:
1. Servicemötet
2. Att arbeta med service och försäljning
3. Säljsamtalet
4. Service och försäljning på olika mötesplatser
5. Lagar och regler
6. Ta hand om kunden efter köpet
7. Beräkna ekonomin
8. Prissättning
9. Datorstöd i service och säljarbete
10. Betalningar
11. Arbetsmiljö och säkerhet
12. Utvärdera service- och säljmötet
Andra upplagan av H2000 Servicekunskap - för goda kundrelationer har uppdaterats med nya exempel, illustrationer och exempelföretag. Uppgifter har genomgående setts över. Några större förändringar i faktatexterna är att Handelsrådet nya beskrivningar på branschkompetenser tas upp i läromedlet. Den nya lagen om distansavtal och avtal utanför affärslokaler har ersatt den gamla lagstiftningen i kapitel 5 och texterna om betalningssätt i kapitel 10 är rejält omarbetade.
H2000 Servicekunskap kan användas både i traditionell utbildning och i lärlingsutbildning. Den lämpar sig väl för ett problem- och projektorienterat arbetssätt.
Läromedlet innehåller en mängd aktiverande uppgifter och i materialet ingår ett integrerat projekt som följer bokens blockindelning med en projektuppgift per block.
Till materialet finns en lärarhandledning med pedagogiska tips, lösningar, Powerpoint-presentationer, provuppgifter och facit.
Om författarna
Författare är Jan-Olof Andersson, Gunilla Eek, Marianne Feldt och Anders Pihlsgård. Gunilla är handelslärare med lång erfarenhet som näringsidkare i handelsbranschen. Nu arbetar hon med metodutveckling av validering och arbetsplatslärande. Marianne är före detta lärare på handelsprogrammet, inköpschef och projektledare. Nu utvecklar hon stöd för arbetsplatslärande vid yrkesintroduktionsanställningar. Anders är erfaren lärare, konsult och affärsområdesutvecklare. Jan-Olof har lång erfarenhet som utbildare, konsult och läromedelsförfattare.
9789147100064 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789152633946
- Titel
- Traditionsboken
- Författare
- Christina Lövestam - Lena Brolin - Camilla Lif - Annika Hamrud - Beata Åhrman Eek - Fredrik Modéus - Gunilla Lindén - Mikael Mogren - Ann-Katrin Bosbach - Kristoffer Morén - Hans-Erik Lindström - Kajsa Ahlstrand - Gudrun Råssjö
- Förlag
- Verbum
- Utgivningsår
- 2012
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 377 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Traditionsboken handlar om våra traditioner, såväl kristna som folkliga. Traditionsboken vill förmedla hur de kristna traditionerna är nära sammanflätade med vårt folkliga och historiska kulturarv.
Fakta om Traditionsboken:
• Fyrfärg, 192 sidor
• Reflekterande texter och artiklar varvas med intressanta faktatexter om traditioner och bruk kring de olika helgdagarna
• Brett, lättillgängligt tilltal
• Rikt illustrerad med fantastiskt bildmaterial
Ytterligare författare: Lindroth, Kajsa
Ytterligare författare: Eek, Jonas
Ytterligare författare: Järved, Susanne
Ytterligare författare: Wallander, Mika
Ytterligare författare: Lövestam, Christina
Ytterligare författare: Brolin, Lena
Ytterligare författare: Lif, Camilla
Ytterligare författare: Hamrud, Annika
Ytterligare författare: Åhrman Eek, Beata
Ytterligare författare: Modéus, Fredrik
Ytterligare författare: Lindén, Gunilla
Ytterligare författare: Mogren, Mikael
Ytterligare författare: Bosbach, Ann-Katrin
Ytterligare författare: Morén, Kristoffer
Ytterligare författare: Lindström, Hans-Erik
Ytterligare författare: Ahlstrand, Kajsa
Ytterligare författare: Råssjö, Gudrun
Verbum 9789152633946 -
Traditionsboken
Häftad bok. Verbum. 2012. 193 sidor.
Nyskick. Vid beställningar över 500 SEK är det fri frakt inrikes. Titta gärna till mina andra böcker, har över 2000 böcker i sortimentet.
Traditionsboken handlar om våra traditioner, såväl kristna som folkliga. Traditionsboken vill förmedla hur de kristna tradi läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789152633946
- Titel
- Traditionsboken
- Författare
- Christina Lövestam - Lena Brolin - Camilla Lif - Annika Hamrud - Beata Åhrman Eek - Fredrik Modéus - Gunilla Lindén - Mikael Mogren - Ann-Katrin Bosbach - Kristoffer Morén - Hans-Erik Lindström - Kajsa Ahlstrand - Gudrun Råssjö
- Förlag
- Verbum
- Utgivningsår
- 2012
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 377 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Traditionsboken handlar om våra traditioner, såväl kristna som folkliga. Traditionsboken vill förmedla hur de kristna traditionerna är nära sammanflätade med vårt folkliga och historiska kulturarv.
Fakta om Traditionsboken:
• Fyrfärg, 192 sidor
• Reflekterande texter och artiklar varvas med intressanta faktatexter om traditioner och bruk kring de olika helgdagarna
• Brett, lättillgängligt tilltal
• Rikt illustrerad med fantastiskt bildmaterial
Ytterligare författare: Lindroth, Kajsa
Ytterligare författare: Eek, Jonas
Ytterligare författare: Järved, Susanne
Ytterligare författare: Wallander, Mika
Ytterligare författare: Lövestam, Christina
Ytterligare författare: Brolin, Lena
Ytterligare författare: Lif, Camilla
Ytterligare författare: Hamrud, Annika
Ytterligare författare: Åhrman Eek, Beata
Ytterligare författare: Modéus, Fredrik
Ytterligare författare: Lindén, Gunilla
Ytterligare författare: Mogren, Mikael
Ytterligare författare: Bosbach, Ann-Katrin
Ytterligare författare: Morén, Kristoffer
Ytterligare författare: Lindström, Hans-Erik
Ytterligare författare: Ahlstrand, Kajsa
Ytterligare författare: Råssjö, Gudrun
Verbum 9789152633946 -
Traditionsboken
Häftad bok. Verbum. 2012. 194 sidor.
Mycket gott skick. Hanteringsspår på pärmen. Fin inlaga. [rum 12]
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789152633946
- Titel
- Traditionsboken
- Författare
- Christina Lövestam - Lena Brolin - Camilla Lif - Annika Hamrud - Beata Åhrman Eek - Fredrik Modéus - Gunilla Lindén - Mikael Mogren - Ann-Katrin Bosbach - Kristoffer Morén - Hans-Erik Lindström - Kajsa Ahlstrand - Gudrun Råssjö
- Förlag
- Verbum
- Utgivningsår
- 2012
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 377 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Traditionsboken handlar om våra traditioner, såväl kristna som folkliga. Traditionsboken vill förmedla hur de kristna traditionerna är nära sammanflätade med vårt folkliga och historiska kulturarv.
Fakta om Traditionsboken:
• Fyrfärg, 192 sidor
• Reflekterande texter och artiklar varvas med intressanta faktatexter om traditioner och bruk kring de olika helgdagarna
• Brett, lättillgängligt tilltal
• Rikt illustrerad med fantastiskt bildmaterial
Ytterligare författare: Lindroth, Kajsa
Ytterligare författare: Eek, Jonas
Ytterligare författare: Järved, Susanne
Ytterligare författare: Wallander, Mika
Ytterligare författare: Lövestam, Christina
Ytterligare författare: Brolin, Lena
Ytterligare författare: Lif, Camilla
Ytterligare författare: Hamrud, Annika
Ytterligare författare: Åhrman Eek, Beata
Ytterligare författare: Modéus, Fredrik
Ytterligare författare: Lindén, Gunilla
Ytterligare författare: Mogren, Mikael
Ytterligare författare: Bosbach, Ann-Katrin
Ytterligare författare: Morén, Kristoffer
Ytterligare författare: Lindström, Hans-Erik
Ytterligare författare: Ahlstrand, Kajsa
Ytterligare författare: Råssjö, Gudrun
Verbum 9789152633946 -
H2000 Praktisk marknadsföring 2 Fakta och upp...
Häftad bok. Liber. 2 uppl. 2018. 320 sidor.
Nyskick. Förlagsny och oläst. Flera ex finns
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147129645
- Titel
- H2000 Praktisk marknadsföring 2 Fakta och uppgifter
- Författare
- Eek, Gunilla
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2018
- Omfång
- 320 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 210 x 225 mm Ryggbredd 15 mm
- Vikt
- 720 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- I den andra upplagan av Praktisk marknadsföring 2 har vi uppdaterat exempel och tabeller och ändrat uppgifter som blivit daterade. I H2000-serien förenas teori med praktik. Serien omfattar läromedel för yrkesutbildningar inom handels- och administrationsyrkena. Böckerna i serien är särskilt framtagna för att passa på gymnasieskolans Handels- och administrationsprogram men de lämpar sig även för olika typer av bransch- och vuxenutbildningar. I samtliga av seriens böcker varvas faktatexter med exempel, övningar och projekt. Till respektive faktabok finns en lärarhandledning.
Varje dag kommer vi som konsumenter i kontakt med en stor mängd produkter och produkterbjudanden. För den som vill sälja någonting gäller det att hitta sätt att avvika från mängden, att sticka ut.
H2000 Praktisk marknadsföring 2 – kommunicera säljande är fylld med fakta och praktiska råd om hur, var och när butikens marknadsföring bör genomföras för att ge bästa resultat.
Nyckelord är butiksprofilering, affärsidé, planering, intern och extern kommunikation, sälj- och marknadsplanering, omvärldsanalys och marknadsundersökning samt etiska frågeställningar och lagstiftning kopplad till handel.
Om författarna
Författare till boken är Gunilla Eek, Anders Pihlsgård och Susanne Walldenheid. Anders är konsult och lärare i ekonomiska ämnen samt medförfattare till ett stort antal läromedel. Gunilla är gymnasielärare i handel och har lång erfarenhet som egenföretagare i fackhandeln. Susanne är butikskonsult med eget företag inom butikskommunikation och gymnasielärare i handel.
Liber 2 9789147129645 -
Fungera och må bättre
Häftad bok. 1995.
Hyggligt skick. Namnteckning. Sliten pärm. Vissa sidor med "öron". Inga understrykningar eller andra markeringar.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK -
Traditionsboken
Häftad bok. Verbum. 2012.
Gott skick. Veck bak och på några sidor längre bak i boken,
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789152633946
- Titel
- Traditionsboken
- Författare
- Christina Lövestam - Lena Brolin - Camilla Lif - Annika Hamrud - Beata Åhrman Eek - Fredrik Modéus - Gunilla Lindén - Mikael Mogren - Ann-Katrin Bosbach - Kristoffer Morén - Hans-Erik Lindström - Kajsa Ahlstrand - Gudrun Råssjö
- Förlag
- Verbum
- Utgivningsår
- 2012
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 377 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Traditionsboken handlar om våra traditioner, såväl kristna som folkliga. Traditionsboken vill förmedla hur de kristna traditionerna är nära sammanflätade med vårt folkliga och historiska kulturarv.
Fakta om Traditionsboken:
• Fyrfärg, 192 sidor
• Reflekterande texter och artiklar varvas med intressanta faktatexter om traditioner och bruk kring de olika helgdagarna
• Brett, lättillgängligt tilltal
• Rikt illustrerad med fantastiskt bildmaterial
Ytterligare författare: Lindroth, Kajsa
Ytterligare författare: Eek, Jonas
Ytterligare författare: Järved, Susanne
Ytterligare författare: Wallander, Mika
Ytterligare författare: Lövestam, Christina
Ytterligare författare: Brolin, Lena
Ytterligare författare: Lif, Camilla
Ytterligare författare: Hamrud, Annika
Ytterligare författare: Åhrman Eek, Beata
Ytterligare författare: Modéus, Fredrik
Ytterligare författare: Lindén, Gunilla
Ytterligare författare: Mogren, Mikael
Ytterligare författare: Bosbach, Ann-Katrin
Ytterligare författare: Morén, Kristoffer
Ytterligare författare: Lindström, Hans-Erik
Ytterligare författare: Ahlstrand, Kajsa
Ytterligare författare: Råssjö, Gudrun
Verbum 9789152633946 -
Traditionsboken
Häftad bok.
Nära nyskick. Verbum. 2012. 193 s. 15 x 19cm. Pärmen har lätt hörnslitage. Rikt illustrerad.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789152633946
- Titel
- Traditionsboken
- Författare
- Christina Lövestam - Lena Brolin - Camilla Lif - Annika Hamrud - Beata Åhrman Eek - Fredrik Modéus - Gunilla Lindén - Mikael Mogren - Ann-Katrin Bosbach - Kristoffer Morén - Hans-Erik Lindström - Kajsa Ahlstrand - Gudrun Råssjö
- Förlag
- Verbum
- Utgivningsår
- 2012
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 377 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Traditionsboken handlar om våra traditioner, såväl kristna som folkliga. Traditionsboken vill förmedla hur de kristna traditionerna är nära sammanflätade med vårt folkliga och historiska kulturarv.
Fakta om Traditionsboken:
• Fyrfärg, 192 sidor
• Reflekterande texter och artiklar varvas med intressanta faktatexter om traditioner och bruk kring de olika helgdagarna
• Brett, lättillgängligt tilltal
• Rikt illustrerad med fantastiskt bildmaterial
Ytterligare författare: Lindroth, Kajsa
Ytterligare författare: Eek, Jonas
Ytterligare författare: Järved, Susanne
Ytterligare författare: Wallander, Mika
Ytterligare författare: Lövestam, Christina
Ytterligare författare: Brolin, Lena
Ytterligare författare: Lif, Camilla
Ytterligare författare: Hamrud, Annika
Ytterligare författare: Åhrman Eek, Beata
Ytterligare författare: Modéus, Fredrik
Ytterligare författare: Lindén, Gunilla
Ytterligare författare: Mogren, Mikael
Ytterligare författare: Bosbach, Ann-Katrin
Ytterligare författare: Morén, Kristoffer
Ytterligare författare: Lindström, Hans-Erik
Ytterligare författare: Ahlstrand, Kajsa
Ytterligare författare: Råssjö, Gudrun
9789152633946 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789152633946
- Titel
- Traditionsboken
- Författare
- Christina Lövestam - Lena Brolin - Camilla Lif - Annika Hamrud - Beata Åhrman Eek - Fredrik Modéus - Gunilla Lindén - Mikael Mogren - Ann-Katrin Bosbach - Kristoffer Morén - Hans-Erik Lindström - Kajsa Ahlstrand - Gudrun Råssjö
- Förlag
- Verbum
- Utgivningsår
- 2012
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 377 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Traditionsboken handlar om våra traditioner, såväl kristna som folkliga. Traditionsboken vill förmedla hur de kristna traditionerna är nära sammanflätade med vårt folkliga och historiska kulturarv.
Fakta om Traditionsboken:
• Fyrfärg, 192 sidor
• Reflekterande texter och artiklar varvas med intressanta faktatexter om traditioner och bruk kring de olika helgdagarna
• Brett, lättillgängligt tilltal
• Rikt illustrerad med fantastiskt bildmaterial
Ytterligare författare: Lindroth, Kajsa
Ytterligare författare: Eek, Jonas
Ytterligare författare: Järved, Susanne
Ytterligare författare: Wallander, Mika
Ytterligare författare: Lövestam, Christina
Ytterligare författare: Brolin, Lena
Ytterligare författare: Lif, Camilla
Ytterligare författare: Hamrud, Annika
Ytterligare författare: Åhrman Eek, Beata
Ytterligare författare: Modéus, Fredrik
Ytterligare författare: Lindén, Gunilla
Ytterligare författare: Mogren, Mikael
Ytterligare författare: Bosbach, Ann-Katrin
Ytterligare författare: Morén, Kristoffer
Ytterligare författare: Lindström, Hans-Erik
Ytterligare författare: Ahlstrand, Kajsa
Ytterligare författare: Råssjö, Gudrun
Verbum 9789152633946 -
Praktisk marknadsföring A Fakta och uppgifter
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2001. 240 sidor.
Mycket gott skick. [Hylla:Liber]
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147061334
- Titel
- Praktisk marknadsföring A Fakta och uppgifter
- Författare
- Andersson, Jan-Olof
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2001
- Omfång
- 240 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 350 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Läromedlet ger eleven en bred introduktion i butikens marknadsföring. Boken fungerar som en handbok och beskriver på ett pedagogiskt sätt vad som krävs för att framgångsrikt marknadsföra en butik. De öppna och intressanta personporträtten ger läsaren en spännande introduktion till branschen.
Läs mer
Boken innehåller intressanta övningar och i bokens projekt får eleverna möjlighet att arbeta praktiskt och kreativt med en konkret butiksidé.
Texterna tar upp följande moment:
- Affärsidé
- Grunderna i marknadsföring
- Sinnesmarknadsföring
- Marknadsföring av butiker
- Kampanjplanering
- Exponering
- Texta med dator och för hand
- Lagstiftning
Om författarna
Författare är Anders Pihlsgård, Gunilla Eek och Jan-Olof Andersson. Jan-Olof och Anders är gymnasielärare och konsulter. Båda har medverkat i ett flertal läromedel, bl a M2000 - Marknadsföringen i en ny tid. Gunilla är handelslärare och konsult och har tidigare varit verksam som marknadschef och egenföretagare inom fackhandeln.
Liber 1 9789147061334 -
Bransch- och produktkunskap Fakta o uppgifter
Häftad bok. Liber. 3 uppl. 2008. 200 sidor.
Mycket gott skick. Inplastad,makulerad av biblioteket.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147081905
- Titel
- Bransch- och produktkunskap Fakta o uppgifter
- Författare
- Andersson, Jan-Olof
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2008
- Omfång
- 200 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 453 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Boken är pedagogiskt upplagd och lättsamt skriven. Uppgifterna är både varierade och verklighetsnära.
Läs mer
Boken är indelad i tre block för att ge en tydlig struktur av kursinnehållet:
1. Kunden - en medveten konsument
2. Produkter och regler - kunskap som säljer
3. Branscher och företag - handelns aktörer
Efter varje block finns projektuppgifter. Eleverna kan arbeta med projektet under hela kursen och APU:n.
Ett gediget avsnitt med uppgifter om handelns historia finns i lärarhandledningen.
Boken H2000 Bransch- och produktkunskap tar upp:
- Att planera inköp
- Produkter, hälsa och miljö
- Produktens tre delar
- Vilken kunskap om produkterna som behövs i handeln
- Olika typer av märkning
- Varumärkets betydelse
- Konsumenträtt
- Handelns aktörer
Boken nominerades till Svenska Designpriset i kategorin Läromedel 2008.
Om författarna
Författare är: Marianne Feldt, Anders Pihlsgård, Gunilla Eek och Jan-Olof Andersson.
Jan-Olof och Anders är gymnasielärare och konsulter. Båda har medverkat i ett flertal läromedel, bl a M2000 - Marknadsföring i en ny tid. Gunilla och Marianne är båda handelslärare och konsulter. Gunilla har även varit verksam som marknadschef och egenföretagare medan Marianne bl a har lång erfarenhet som inköpschef.
Liber 3 9789147081905 -
Bransch- och produktkunskap Fakta o uppgifter
Häftad bok. Liber. 3 uppl. 2008. 200 sidor.
Nyskick. Boken är pedagogiskt upplagd och lättsamt skriven. Uppgifterna är både varierade och verklighetsnära.
Läs mer
Boken är indelad i tre block för att ge en tydlig struktur av kursinnehållet:
1. Kunden - en medveten konsument
2. Produkter och regler - k läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147081905
- Titel
- Bransch- och produktkunskap Fakta o uppgifter
- Författare
- Andersson, Jan-Olof
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2008
- Omfång
- 200 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 453 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Boken är pedagogiskt upplagd och lättsamt skriven. Uppgifterna är både varierade och verklighetsnära.
Läs mer
Boken är indelad i tre block för att ge en tydlig struktur av kursinnehållet:
1. Kunden - en medveten konsument
2. Produkter och regler - kunskap som säljer
3. Branscher och företag - handelns aktörer
Efter varje block finns projektuppgifter. Eleverna kan arbeta med projektet under hela kursen och APU:n.
Ett gediget avsnitt med uppgifter om handelns historia finns i lärarhandledningen.
Boken H2000 Bransch- och produktkunskap tar upp:
- Att planera inköp
- Produkter, hälsa och miljö
- Produktens tre delar
- Vilken kunskap om produkterna som behövs i handeln
- Olika typer av märkning
- Varumärkets betydelse
- Konsumenträtt
- Handelns aktörer
Boken nominerades till Svenska Designpriset i kategorin Läromedel 2008.
Om författarna
Författare är: Marianne Feldt, Anders Pihlsgård, Gunilla Eek och Jan-Olof Andersson.
Jan-Olof och Anders är gymnasielärare och konsulter. Båda har medverkat i ett flertal läromedel, bl a M2000 - Marknadsföring i en ny tid. Gunilla och Marianne är båda handelslärare och konsulter. Gunilla har även varit verksam som marknadschef och egenföretagare medan Marianne bl a har lång erfarenhet som inköpschef.
Liber 3 9789147081905 -
Försäljning och service Fakta och uppgifter
Häftad bok. Liber. 3 uppl. 2007. 216 sidor.
Nyskick. Boken är ett verklighetsnära läromedel. Varje kapitel börjar med ett inspirerande möte med en ung person som arbetar inom handel och service.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147081882
- Titel
- Försäljning och service Fakta och uppgifter
- Författare
- Andersson, Jan-Olof
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2007
- Omfång
- 216 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 484 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Boken är ett verklighetsnära läromedel. Varje kapitel börjar med ett inspirerande möte med en ung person som arbetar inom handel och service.
Läs mer
Kapitlen avslutas med repetitionsfrågor och övningsfält och fördjupningsuppgifter. De många fältuppgifterna ger eleverna möjlighet att skapa kontakter i branschen. I slutet av varje kapitel finns också projektuppgifter under namnet "Säljpärmen - en dokumentation av vår policy". Här ges eleven möjlighet att sätta sig in i försäljnings- och servicefrågor i en detaljahandelskedja.
Boken behandlar bland annat:
- Service
- Säljsamtalet
- Försäljning på olika mötesplatser
- Vad som händer efter köpet
- Prissättning
- Kassaarbete och betalningar
- Butikens arbetsmiljö
- Att förebygga brott
Om författarna
Författare är Jan-Olof Andersson, Gunilla Eek, Mats Erasmie, Maritta Leijonmalm och Anders Pihlsgård.
Gunilla och Maritta är handelslärare och har båda lång erfarenhet som näringsidkare i handelsbranschen. Mats har arbetat som säljare, marknadschef och är nu VD på Sällma, ett av Sveriges ledande konsult- och utvecklingsföretag. Anders och Jan-Olof är konsulter och lärare i ekonomiska ämnen, samt medförfattare i bl a det populära läromedlet M2000 - Marknadsföring i en ny tid.
Liber 3 9789147081882 -
Bransch- och produktkunskap Fakta o uppgifter
Häftad bok. Liber. 3 uppl. 2008. 200 sidor.
Nära nyskick. [Hylla:Liber]
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147081905
- Titel
- Bransch- och produktkunskap Fakta o uppgifter
- Författare
- Andersson, Jan-Olof
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2008
- Omfång
- 200 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 453 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Boken är pedagogiskt upplagd och lättsamt skriven. Uppgifterna är både varierade och verklighetsnära.
Läs mer
Boken är indelad i tre block för att ge en tydlig struktur av kursinnehållet:
1. Kunden - en medveten konsument
2. Produkter och regler - kunskap som säljer
3. Branscher och företag - handelns aktörer
Efter varje block finns projektuppgifter. Eleverna kan arbeta med projektet under hela kursen och APU:n.
Ett gediget avsnitt med uppgifter om handelns historia finns i lärarhandledningen.
Boken H2000 Bransch- och produktkunskap tar upp:
- Att planera inköp
- Produkter, hälsa och miljö
- Produktens tre delar
- Vilken kunskap om produkterna som behövs i handeln
- Olika typer av märkning
- Varumärkets betydelse
- Konsumenträtt
- Handelns aktörer
Boken nominerades till Svenska Designpriset i kategorin Läromedel 2008.
Om författarna
Författare är: Marianne Feldt, Anders Pihlsgård, Gunilla Eek och Jan-Olof Andersson.
Jan-Olof och Anders är gymnasielärare och konsulter. Båda har medverkat i ett flertal läromedel, bl a M2000 - Marknadsföring i en ny tid. Gunilla och Marianne är båda handelslärare och konsulter. Gunilla har även varit verksam som marknadschef och egenföretagare medan Marianne bl a har lång erfarenhet som inköpschef.
Liber 3 9789147081905 -
Försäljning och service Fakta och uppgifter
Häftad bok. Liber. 3 uppl. 2007. 216 sidor.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147081882
- Titel
- Försäljning och service Fakta och uppgifter
- Författare
- Andersson, Jan-Olof
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2007
- Omfång
- 216 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 484 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Boken är ett verklighetsnära läromedel. Varje kapitel börjar med ett inspirerande möte med en ung person som arbetar inom handel och service.
Läs mer
Kapitlen avslutas med repetitionsfrågor och övningsfält och fördjupningsuppgifter. De många fältuppgifterna ger eleverna möjlighet att skapa kontakter i branschen. I slutet av varje kapitel finns också projektuppgifter under namnet "Säljpärmen - en dokumentation av vår policy". Här ges eleven möjlighet att sätta sig in i försäljnings- och servicefrågor i en detaljahandelskedja.
Boken behandlar bland annat:
- Service
- Säljsamtalet
- Försäljning på olika mötesplatser
- Vad som händer efter köpet
- Prissättning
- Kassaarbete och betalningar
- Butikens arbetsmiljö
- Att förebygga brott
Om författarna
Författare är Jan-Olof Andersson, Gunilla Eek, Mats Erasmie, Maritta Leijonmalm och Anders Pihlsgård.
Gunilla och Maritta är handelslärare och har båda lång erfarenhet som näringsidkare i handelsbranschen. Mats har arbetat som säljare, marknadschef och är nu VD på Sällma, ett av Sveriges ledande konsult- och utvecklingsföretag. Anders och Jan-Olof är konsulter och lärare i ekonomiska ämnen, samt medförfattare i bl a det populära läromedlet M2000 - Marknadsföring i en ny tid.
Liber 3 9789147081882 -
H2000 Praktisk marknadsföring 2 Fakta och upp...
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2013. 320 sidor.
Nyskick. Förlagsny och oläst
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147110216
- Titel
- H2000 Praktisk marknadsföring 2 Fakta och uppgifter - kommunicera säljande!
- Författare
- Eek, Gunilla
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2013
- Omfång
- 320 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 714 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- I H2000-serien förenas teori med praktik. Serien omfattar läromedel för yrkesutbildningar inom handels- och administrationsyrkena. Böckerna i serien är särskilt framtagna för att passa på gymnasieskolans Handels- och administrationsprogram men de lämpar sig även för olika typer av bransch- och vuxenutbildningar. I samtliga av seriens böcker varvas faktatexter med exempel, övningar och projekt. Till respektive faktabok hör en lärarhandledning. I den andra upplagan av Praktisk marknadsföring 2 har vi uppdaterat exempel och tabeller och ändrat uppgifter som blivit daterade.
Läs mer
Varje dag kommer vi som konsumenter i kontakt med en stor mängd produkter och produkterbjudanden. För den som vill sälja någonting gäller det att hitta sätt att avvika från mängden, att sticka ut.
H2000 Praktisk marknadsföring 2 – kommunicera säljande är fylld med fakta och praktiska råd om hur, var och när butikens marknadsföring bör genomföras för att ge bästa resultat.
Nyckelord är butiksprofilering, affärsidé, planering, intern och extern kommunikation, sälj- och marknadsplanering, omvärldsanalys och marknadsundersökning samt etiska frågeställningar och lagstiftning kopplad till handel.
Till faktaboken kommer även en lärarhandledning.
Om författarna
Författare till boken är Gunilla Eek, Anders Pihlsgård och Susanne Walldenheid. Anders är konsult och lärare i ekonomiska ämnen samt medförfattare till ett stort antal läromedel. Gunilla är gymnasielärare i handel och har lång erfarenhet som egenföretagare i fackhandeln. Susanne är butikskonsult med eget företag inom butikskommunikation och gymnasielärare i handel.
Liber 1 9789147110216 -
H2000 Branschkunskap inom handel och administ...
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2011. 264 sidor.
Nyskick. Förlagsny och oläst
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147100071
- Titel
- H2000 Branschkunskap inom handel och administration
- Författare
- Andersson, Jan-Olof
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2011
- Omfång
- 264 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 210 x 225 mm
- Vikt
- 580 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Branschkunskap inom handel ger inspiration inför det framtida yrkeslivet!
Läromedlet beskriver olika yrkesutgångar och branscher på ett engagerande sätt. Den tar också upp olika baskunskaper som eleverna har nytta av under utbildningen och i arbetslivet. Texterna är pedagogiskt upplagda och innehåller intervjuer och verklighetsnära exempel.
Liber 1 9789147100071 -
Praktisk marknadsföring B
Häftad bok.
Hyggligt skick. Liber. 2007. 239 s. 22,5 x 21cm. Inplastad. Blyertsunderstrykningar. Illustrerad.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147081738
- Titel
- Praktisk marknadsföring B Fakta och uppgifter
- Författare
- Gustafsson, Conny
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2007
- Omfång
- 240 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 590 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Dagens konsumenter fattar snabba köpbeslut. Därför måste den enskilda butiken marknadsföra sig på ett bra sätt och skapa en säljande butiksmiljö. Det gäller att Kommunicera säljande!
Läs mer
Boken är sprängfylld med praktiska råd och tips på hur en butik kan marknadsföra sig. Den innehåller också olika typer av övningsuppgifter och fältuppgifterna kan knytas samman med APU:n. Det ingår även ett större projekt.
Boken behandlar bland annat:
- Butiksprofilering
- Marknadskännedom
- Marknadsundersökningar
- Marknads- och säljplanering
- Säljmiljön
- Kommunicera olika budskap
- Val av medier
- Intern marknadsföring
I lärarhandledningen ingår pedagogiska tips, lösningar, PowerPoint-presentationer och provuppgifter med lösningar.
Faktaboken finns inläst hos Inläsningstjänst.
Om författarna
Författare är Conny Gustafsson, Gunilla Eek, Anders Pihlsgård och Susanne Walldenheid. Conny har varit verksam i reklambranschen i många år. Gunilla är handelslärare med lång erfarenhet som egenföretagare i fackhandeln. Anders är konsult och gymnasielärare i ekonomiska ämnen. Susanne är butikskonsult inom områdena exponering, textning och reklam.
9789147081738 -
Praktisk marknadsföring A - Att marknadsföra...
Häftad bok. Liber. 3 uppl. 2010. 200 sidor.
Gott skick. Hylla HL4
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147103270
- Titel
- Praktisk marknadsföring A - Att marknadsföra i butik
- Författare
- Andersson, Jan-Olof
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 200 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 410 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Läromedlet ger eleven en bred introduktion i butikens marknadsföring. Boken fungerar som en handbok och beskriver på ett pedagogiskt sätt vad som krävs för att framgångsrikt marknadsföra en butik. De öppna och intressanta personporträtten ger läsaren en spännande introduktion till branschen.
Läs mer
Boken innehåller intressanta övningar och i bokens projekt får eleverna möjlighet att arbeta praktiskt och kreativt med en konkret butiksidé.
Texterna tar upp följande moment:
- Affärsidé
- Grunderna i marknadsföring
- Sinnesmarknadsföring
- Marknadsföring av butiker
- Kampanjplanering
- Exponering
- Texta med dator och för hand
- Lagstiftning
Om författarna
Författare är Anders Pihlsgård, Gunilla Eek och Jan-Olof Andersson. Jan-Olof och Anders är gymnasielärare och konsulter. Båda har medverkat i ett flertal läromedel, bl a M2000 - Marknadsföringen i en ny tid. Gunilla är handelslärare och konsult och har tidigare varit verksam som marknadschef och egenföretagare inom fackhandeln.
Liber 3 9789147103270 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147081882
- Titel
- Försäljning och service Fakta och uppgifter
- Författare
- Andersson, Jan-Olof
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2007
- Omfång
- 216 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 484 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Boken är ett verklighetsnära läromedel. Varje kapitel börjar med ett inspirerande möte med en ung person som arbetar inom handel och service.
Läs mer
Kapitlen avslutas med repetitionsfrågor och övningsfält och fördjupningsuppgifter. De många fältuppgifterna ger eleverna möjlighet att skapa kontakter i branschen. I slutet av varje kapitel finns också projektuppgifter under namnet "Säljpärmen - en dokumentation av vår policy". Här ges eleven möjlighet att sätta sig in i försäljnings- och servicefrågor i en detaljahandelskedja.
Boken behandlar bland annat:
- Service
- Säljsamtalet
- Försäljning på olika mötesplatser
- Vad som händer efter köpet
- Prissättning
- Kassaarbete och betalningar
- Butikens arbetsmiljö
- Att förebygga brott
Om författarna
Författare är Jan-Olof Andersson, Gunilla Eek, Mats Erasmie, Maritta Leijonmalm och Anders Pihlsgård.
Gunilla och Maritta är handelslärare och har båda lång erfarenhet som näringsidkare i handelsbranschen. Mats har arbetat som säljare, marknadschef och är nu VD på Sällma, ett av Sveriges ledande konsult- och utvecklingsföretag. Anders och Jan-Olof är konsulter och lärare i ekonomiska ämnen, samt medförfattare i bl a det populära läromedlet M2000 - Marknadsföring i en ny tid.
Liber 3 9789147081882 -
Bransch- och produktkunskap Fakta o uppgifter
Häftad bok. Liber. 3 uppl. 200 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147081905
- Titel
- Bransch- och produktkunskap Fakta o uppgifter
- Författare
- Andersson, Jan-Olof
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2008
- Omfång
- 200 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 453 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Boken är pedagogiskt upplagd och lättsamt skriven. Uppgifterna är både varierade och verklighetsnära.
Läs mer
Boken är indelad i tre block för att ge en tydlig struktur av kursinnehållet:
1. Kunden - en medveten konsument
2. Produkter och regler - kunskap som säljer
3. Branscher och företag - handelns aktörer
Efter varje block finns projektuppgifter. Eleverna kan arbeta med projektet under hela kursen och APU:n.
Ett gediget avsnitt med uppgifter om handelns historia finns i lärarhandledningen.
Boken H2000 Bransch- och produktkunskap tar upp:
- Att planera inköp
- Produkter, hälsa och miljö
- Produktens tre delar
- Vilken kunskap om produkterna som behövs i handeln
- Olika typer av märkning
- Varumärkets betydelse
- Konsumenträtt
- Handelns aktörer
Boken nominerades till Svenska Designpriset i kategorin Läromedel 2008.
Om författarna
Författare är: Marianne Feldt, Anders Pihlsgård, Gunilla Eek och Jan-Olof Andersson.
Jan-Olof och Anders är gymnasielärare och konsulter. Båda har medverkat i ett flertal läromedel, bl a M2000 - Marknadsföring i en ny tid. Gunilla och Marianne är båda handelslärare och konsulter. Gunilla har även varit verksam som marknadschef och egenföretagare medan Marianne bl a har lång erfarenhet som inköpschef.
Liber 3 9789147081905 -
Försäljning och service - Möte med kunden fak...
2003, trådhäftad med originalomslag i rakt och rent skick
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK -
Försäljning och service - Möte med kunden fak...
Häftad bok. Liber Ekonomi. 1:a uppl. 2003. 198 s. Häftad. Laminerad pärm. 22,5x21cm. 520 gram.
Nära nyskick. [Hylla:Liber].
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9147061634
- Titel
- Försäljning och service Fakta och uppgifter
- Författare
- Andersson, Jan-Olof
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 216 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 448 g
- Språk
- Svenska
9147061634 -
Fungera och må bättre - Om principerna i ment...
Mental träning hjälper oss att överskrida våra självskapade begränsningar och i stället fokusera på våra (obegränsade)möjligheter.
Veje International, 1995.Häftad.88 sidor.Laminat.Format 24x17 cm.Vikt 250 g.Språk:Svenska.Understryknigar ca 10 sidor,ej läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9185810231
- Titel
- Omedveten närvaro
- Författare
- Uneståhl, Elene
- Förlag
- Buena Vida
- Utgivningsår
- 2007
- Bandtyp
- CD-skiva
- Mått
- 140 x 124 mm Ryggbredd 9 mm
- Vikt
- 69 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Syfte och mål med denna cd-skiva är att du skall använda ditt omedvetna som en resurs för en kreativ personlig utveckling.
Frigör och utveckla dina omedvetna resurser för att minska eller avlägsna begränsande föreställningar och nå din egentliga potential för problemlösning och kreativitet.
Cd-skivan är utarbetad och intalad av Elene Uneståhl.
9185810231 -
Servicekunskap, lärarhandledning med CD
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2012. 147 sidor.
Nära nyskick. häftad 147 sidor, liber förlag 2013, nyskick
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147100163
- Titel
- Servicekunskap, lärarhandledning med CD
- Författare
- Andersson, Jan-Olof
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2012
- Omfång
- 147 sidor
- Bandtyp
- Spiral
- Mått
- 210 x 297 mm
- Vikt
- 438 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- H2000 Servicekunskap - för goda kundrelationer ger inspiration inför det framtida yrkeslivet med fokus på service!
Läromedlet innehåller vad man behöver kunna för att ge god service. Det tar också upp baskunskaper som eleverna för yrkesutövning inom handels- och servicenäringen. Texterna är pedagogiskt upplagda och innehåller intervjuer och verklighetsnära exempel. Upplaga två är genomgående uppdaterad med många nya exempel, uppdaterad lagstiftning och en genomgång av uppgifter.
Liber 1 9789147100163 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
